Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvor lang tid booker i typisk?

Recommended Posts

Guest Sparkster

Den har helt sikkert været oppe før, men mine søge egenskaber hjalp ikke, kan se der er blevet spurt om pigerne foretrækker de lange eller korte besøg. Men kom til at tænke lidt over hvad mæderne herinde typisk foretrækker?

Personligt har jeg aldrig prøvet at bestille mindre end en time - nu har jeg kun besøgt 3 GP'er i alt, dog 2 af dem flere gange, og efter det første noget mislykket forsøg, så har jeg bestilt 2 timer minimum - som så er gået noget bedre :). Men kan forestille mig to timer er viiiirkeligt langtid, hvis man bare sidder og kigger på hinanden, det har jeg heldigtvis ikke oplevet endnu, en hurtigt telefon samtale inden afslørrer ret nemt om jeg kan snakke med "værtinden" :) 

Personligt ville jeg have virkeligt svært ved at få noget ud af et besøg på 15-20 minutter, altså jo en udløsning... måske, det lykkes ikke da jeg bookede en time - men det er en anden historie ;) og hvis det bare er en udløsning, så er min højre hånd rimeligt rutineret, og har jeg brug for at prøve noget nyt... så bevæger jeg mig ud på venstrefløjen :) Tænker at det er virkeligt svært at opnå noget der minder om "kemi" på de hurtige ind/ud besøg? eller er det mig der har skruet hatten forkert på?

Syntes at ret mange af de "negative" anmeldelser herinde handler om de korte besøg (15-30 minutter) - gerne også de meget billige besøg ;)

Det hænger vel også rigtigt meget sammen med hvad man ønsker at opnå, og jeg har muligtvis misforstået GP - konceptet totalt, men under 2 timer - det gør jeg næppe igen :) men hvad foretrækker i andre? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine besøg tider er meget forskellige.

Nogle er nede på kun 30 minutter, men må sige at det også har været top klasse.

1 time og til 3 timer er mit foretrukne, selvfølgelig spiller økonomien ind her.

Har haft flere besøg med overnatning, her skal der være super kemi.

Jeg læser annoncerne grundigt igennem og ser på billederne.

jeg har ikke lige tal på hvor mange forskellige GP, som jeg har været sammen med, men jeg kan ikke huske nogen, som har været en katastrofe eller i nærheden deraf.

Så mit svar til overskriften må være, at der er ikke noget typisk minuttal for mit vedkommende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, det med tiden ... ofte er der jo ud over lysten også en økonomisk dimension, kan sagtens forstå, at ikke alle har råd / mulighed for at lægge 2-3- 4.000 kr. på bordet.

Foretrækker selv også 1 - 1,5 time, eller endda lidt længere. Og da besøgene hos GP'erne oftest foregår syd for landegrænsen, ligger den omtalte tidsramme også indenfor mulighederne.

Det er desuden ofte (dog ikke altid) den / de samme pige, jeg opsøger, og så ggår der jo en del tid med snak om opdateringer, almen befinden... men det høre for mig gerne med til det hele - stikord GFE.

Jeg har enkelte gang prøvet kortere seancer, f.eks. under rejser, hvor jeg hverken kendte pigen eller stedet,  og har blandede - for ikke at sige meget blandede - erfaringer, så foretrækker klart min. 1 time. Hvis jeg så indenfor tidsrammen når at fyre kanonen af 2 gange eller ... - gør det slet ikke noget, da anden gang er - nu vel, anderledes :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Intressant frågeställning

Har själv funderat på de dåliga anmälningarna som ofta är korta besök. 

Mina första besök var på en timme. Mest för att jag inte visste hur denna fantastiska värld fungerade, men även på grund av att annonserna oftast har priser upp till en timme. Och allt under det känns inte värdigt.

Nu vet jag bättre och bokar minst 2, men oftast 3-4 timmar. Om det är bra kemi efter ett sådant besök, är en hel natt eller weekend helt fantastiskt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
KnudSan skrev, for 3 timer siden:

1 time og til 3 timer er mit foretrukne, selvfølgelig spiller økonomien ind her.

Ja det er klart at økonomien har noget at sige for vores valg og muligheder - men tænker jeg jeg hellere ville spare sammen til et længere besøg, end at nuppe et kvarter til 300,. syntes også at det virker som om folk ofte er skuffede når de anmelder den slags besøg, ikke alle, men flere end ved de længere besøg :) 

sydvinden skrev, 1 time siden:

Det er desuden ofte (dog ikke altid) den / de samme pige, jeg opsøger, og så ggår der jo en del tid med snak om opdateringer, almen befinden... men det høre for mig gerne med til det hele - stikord GFE.

Tror det er den del der gør at jeg gerne tager 2 timer, snakker alt for meget - og kan godt lide at snakke, oplevelsen behøver bestemt ikke at være GFE for mig, men der skal være en form for interesse, måske endda empati, og det tror jeg er virkeligt svært at opnå ved de korte besøg - hvilket så gør at jeg har svært ved at forstå ideen i dem.

umiaqse skrev, 1 time siden:

Om det är bra kemi efter ett sådant besök, är en hel natt eller weekend helt fantastiskt. :D

Sover absolut bedst alene, så hun skulle ind i gæsteværelset eller alternativt og mere gentleman... så skulle jeg :D men jeg kan godt lide ideen om at have så god kemi at man lige nupper en weekend sammen, forhåbenligt noget jeg får prøvet en dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig prøvet det som betegnes som en quicky til de 300kr/400kr.

Men måske det også skal med på erfarings listen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 4 timer siden:

Har aldrig prøvet det som betegnes som en quicky til de 300kr/400kr.

Men måske det også skal med på erfarings listen.

 

Det er som at stå i bland selv slik butikken med en femmer. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 4 timer siden:

Det er som at stå i bland selv slik butikken med en femmer. 

Sjov bemærkning. Jeg tænker lidt på samme måde....... men der er jo nok en grund til at cocktails og korte tider er på menuen. Pigerne gør det jo ikke for pengenes skyld som de siger,  så grunden skal vel findes i, at der er et segment for "Hurtig ind - Ned med bukser og så kneppes der med max skrue i 15 min. Der skal ikke snakkes tjekkes kemi o.lign"  Og ja,,, pigerne der tilbyder synes vel det er dejlig dyrisk eller bare nemt. :)

Min favorit tid er en time. Det passer fint til mig, så er der ikke noget stress. Der er tid nok til et god omgang afvekslende sex, og et par min før og efter til at sludre lidt. I udgangspunktet vil jeg ikke betale for socialt samvær, men hvis der kom nogle "pakker" på markedet hvor jeg kunne købe en times sex og 1-2 timers hygge snak og kaffeslaberas e.lign ville jeg bestemt være interesseret - Men jeg betaler ikke 2.000 i timen for at snakke, og så er vi nok ovre i noget sugar eller noget privat/Diskret på hobby plan hvor man udvælges pga noget gensidigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 5 timer siden:

Det er som at stå i bland selv slik butikken med en femmer. 

Til gengæld kan de få fredags slik HVER fredag :P:D 

Men altså jeg har da læst anmeldelser hvor manden og vel også glædes pigen har en fest på de 15 minutter. Men så kort et besøg er heller ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 9 timer siden:

Det er som at stå i bland selv slik butikken med en femmer. 

Tak.

Den "oplevelse " vil jeg ikke udsættes for, selvom en forvandlingskugle smager lidt af blandet slik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som oftest på en halv time. Skulle det så vise sig at det var en fuser, er der ikke sket den store skade. Havde jeg betalt kr. 2.000.- for fx 2 timer, og det viste sig at være skrækkeligt, ville jeg ærgre mig gul og grøn mens jeg traskede ned til bilen efter 20 minutter med uforrettet sag og et par tusinde kroner fattigere. 

Der er så ganske få piger jeg genbesøger da jeg nyder adspredelsen. Men dem som får et genbesøg kan godt blive i en times tid eller mere. Jeg har da også ændret det fra en bestilt halv time, til en time, hvis pigen har været spot-on og stået som en suttet bolsje :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som fast husbuk kan jeg roligt booke 1,5 time.

Og er det en tur "ud af huset", som f.eks en forlænget weekend i Rom, så er jeg villig til at give langt mere :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ville til enhver tid foretrække 1-2 timer og helst med en dansk pige, men da jeg egentlig godt kan nøjes med at knalde i 20 minutter, så er 2000+ i timen lidt for meget for mig. Den øvrige tid skulle gå med massage til hende, kys og hygge ;). Jeg elsker at give massage. Ak ja, så er det godt, at det trods alt også er muligt at finde nogle hungrende enlige mødre til uforpligtende møder. 

Derfor ender jeg som regel med at bestille en halv time. Det er okay, men der mangler alligevel noget. Har aldrig bestilt blow eller 15 minutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke enorm erfaring med dette (mine samlede besøg kan tælles på to hænder) men jeg tænker, at jeg har villet opleve noget andet end dagligdagen, som igennem mit liv har været disse "GFE" og romantiske sammensmeltninger.

 

For er en del af det sjove altså, at jeg bare kan møde op på en adresse og kneppe en villig mis. Det tænder på mange måder ligesom et rollespil. Jeg er ikke ude efter nærvær eller noget i den stil. Jeg er klar over, at jeg måske lyder som lidt af en hulemand, men sådan passer det mig bedst, i hvert fald i øjeblikket.

 

Det er grunden til, at jeg endnu ikke har booket over en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der flere i tråden her, der ikke forstår 15 min. "konceptet" eller har prøvet det.

Jeg er en af dem, der gør ret meget brug af det. For mig er det

1) En tester til, om pigen er værd at besøge igen, hvilket jeg så vil gøre en anden gang, hvor der med stor sandsynlighed bookes længere tid.

2) Det er langt fra altid, at jeg lige har lyst til at skulle snakke med en GP, og har ofte lyst til at få mit fix hurtigt og ukompliceret, hvilket jeg kan få med en hurtig ind og ud. Ja, sex med en ny pige er et fix for mig, som jeg har brug for på ugentlig basis.

3) For mig kan hele quckien være en ego ting, der bliver tilfredsstillet, uanset hvor plat det lyder. Tanken om en ny pæn GP, der bliver nedlagt på ingen tid, uden det store snakkeri, men bare mig der har "nedlagt" et nyt "offer" og evt. oven på et frækt og heftigt knald, er utroligt tilfredstillende for mig.

Jeg forstår slet ikke, at nogen af jer bestiller 2 timer med en pige, som I ikke har mødt før. Det ville jeg aldrig gøre. Jeg har prøvet at bestille 1 time, hvor jeg flere gange har fortrudt det, grundet pigen var for uinteressant, til jeg ville bruge mere end 15 min. på hende. 

15-30 min. er perfekt længde for mit vedkommende, når det er første gang ved en ny GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...