Hop til indhold
underdog40

Babylon i Hamborg. Dag 2 + bonusinfo

Recommended Posts

(havde forsat første tråd med samme indlæg. men det er nok på sin plads at starte ny tråd med ny overskrift. beklager hvis det kan forvirre nogle)

Dag 2:

Og ja, lad det være sagt med det samme. Jeg må nok skuffe en enkelt eller 2 af Jer. For vi endte på hverken på Harmony eller på Fantasy Lounge. For da min ven vågnede op kunne han kun tale om hende den italienske pige fra gårdsdagens besøg. Det var i den grad op ad bakke at få ham med på vognen om at prøve noget nyt. Han VILLE tilbage til Babylon. Ikke desto mindre tog vi en tur ind i byen og fik noget at spise og fik besøgt Reeperbahn. Det er jo blot en bargade med et par frække butikker i dag. Ikke noget redlight over det. Men stor fest og scene var sat op til aftnens Melodi Grand Prix finale. Så masser af mennesker var samlet til fest. Tyskerne er vidst ret vilde med det der Eurovisionhalløj :shock:

Jeg forsøgte det bedste jeg havde lært, men mine overtalelsesevner rakte kort. Kunne ikke få ham til at prøve Harmony el. FL. Kom da rundt og fik set lidt af Hamorg. Og det er i sandheden en dejlig by. Men nu var vi jo ikke kommet for at besøge hverken museer eller tage billeder af skulpturer. Så vi fik kun kradset den skønne by på overfladen.

Nuvel. Da mørket begyndte at lægge sig, trillede vi nok en gang ud på Babylon. Under protest fra undertegnedes side, vel at mærke :x. Vi ankom ca. på samme tid som dagen før (fredag). Dog var der slet ikke samme dynamik eller pigeantal som vi oplevede dagen før. Der var dissideret kedeligt. Men tiden gik med at nyde poolen, spise fra den godkendte buffet og chille i saunaen. Langsomt begyndte pigerne at dumpe ind. Men ikke i samme hæsblæsende tempo som fredag. Måske nogle blev hjemme for at se MGP. Who knows?

Men vi skulle have bolden til at rulle. Og den blev, for mit vedkomne, sat i gang af kønne og charmerende Miley. Hun  fortalte mig hun var halvt spansk og halvt rumænsk og 27 år. Det betyder 100% rumæner og ca 35  i min verden :). Men vi røg på værelse og hyggede os fint i en halv time. Klogere af gårdsdagens svipser (mildest talt :wacko:) fik jeg afklaret ALT inden vi gik i gang. Det er bedre for økonomien på den måde :). Min ven røg i samme moment på rum med en gudesmuk pige. Tror faktisk også hun var fra Rumænien. Synes han sagde hun hed Dunia eller noget i den stil. Flot var hun i hvert fald. Han havde en toppen tid med hende og min tur med Miley var også helt ok. Jeg holdt budgettet, så bare det, var en succesoplevelse i sig selv :).

Derefter faldt vi i snak med et par andre danskere som havde været der et par gange tidligere. Det var faktisk superhyggeligt og snakke med dem og om deres oplevelser med de forskellige piger på stedet. Det var faktisk deres skyld at jeg endte på værelse med den næste pige på deres anbefaling. En supersmuk, høj og slank 21årig tysk pige med langt sort hår og smukke øjne. Sådan en fin 50kg sag med fit krop. I like :). Navnet er Alena og får de bedste anbefalinger med herfra. Havde en skøn halv time med hende. Også indenfor budget :). Jaaa... nu er jeg ved at lære det ;-).

Klokken havde passeret midnat og der var ikke mere krudt tilbage i hverken min makker eller jeg. Vi havde haft vores første weekend i Hamborg og fået taget vores FKK-mødom. Mission completed. Men jeg sidder også og tænker på beretningerne herinde fra, med jer der er sammen med 5,6,7 piger på en aften. Hvordan fanden bærer I jer ad? Hvilken diæt er i på? Jeg har forsøgt at spise en af de små blå piller for mange år tilbage. Men jeg får en dundrende tung hovedpine af dem. Så det gider jeg ikke. Hvad er jeres hemmelighed? :) 

Turen hjem gik fint uden kø. Et smut forbi Fleggaard blev det naturligvis også til, sammen med 4 millioner andre danskere. 

Kommer jeg til Hamborg/Tyskland igen? Se, det afhænger meget af nedenstående håndhævelse af den nye lovgivning. Hvis jeg gør, bliver IKKE Babylon igen. Nu er der sat flueben ved det sted. Næste gang bliver det Harmony eller FL.(se dog stadig nedenstående) 

Bonusinfo: Pigerne betaler selv 85euro for at komme ind. Alt det de laver af profit mens de er der, går til dem selv.

Mere bonusinfo: Miley fortalte at hun stopper den 30. juni pga den nye lovgivning. Hun ønsker IKKE at blive registreret. Og hun ønsker heller ikke store bøder hvis hun forsøger at omgå dem. Alena synes det er et godt tiltag. Hun får nemlig mere at lave (tror hun), da de forventer at mange af de tilrejsende piger, dropper deres forehavende i Tyskland. Hvad jeg ikke vidste er, at pigerne kommer til at lave handjobs med gummihandsker. WTF! Den var ny for mig. Troede kun den nye lovgivning gjaldt det orale. Og bliver det effektueret med succes, kommer jeg IKKE tilbage til Tyskland. Så bliver det en kende for sterilt for mig. Og i mine øjne tror jeg det vil betyde den visse død for disse klubber. Hope to be proved wrong!

Peace

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig beretning. Lad os nu lige klappe hesten "handjob med gummi" !!  Jeg vil tro der går en 3 måneders tid inden alle er klar over de nye regler. Jeg tror at det ender med igen oral uden gummi og ingen gangbang og måske en periode med knapt så stort udbud. Lur mig, om et årstid er vi tilbage på normalt udbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastiske og velskrevne beretninger. Skønt, at I nyder livet! Misunder dine oplevelser med de unge smukke damer. Men glæder mig over at læse om dem ^_^

Keep 'em coming!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...