Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige for under 60 minutter siden fået en dejlig tilfredsstillelse af Maria.

https://www.eroguide.dk/profile/maria30dk/

Jeg har fået lov at anmelde Maria her.

For et lille stykke tid siden svarer jeg på et indlæg som Maria har her på EG og derved får jeg øje på denne dejlige, naturlige pige.

I eftermiddag kommer der lidt lyst til sex og samvær, jeg tjekker op på Maria og til min store glæde ser jeg, at hun kører ud indtil midnat, så jeg får ringet til Maria og vi aftaler hun er ved mig inden for den næste time, måske lidt før. 45 minutter senere ringer Maria og siger hun er fremme om 10 minutter, der går vel 5 minutter så banker det roligt på min dør og det er Maria.

Hun ser bare dejlig ud i kort kjole og frække sko, rigtig sød og flot/fræk. Det er Maria på billederne.

Vi klarer lige betalingen og så af med tøjet og op i sengen.

Maria har super flotte bryster, erotisk buttet, så er du til slanke piger, så er det ikke Maria, men er du til bløde piger med udstråling, så er det 100 % Maria.

Maria starter med at slikke mit lem og mine boller, det er noget hun og jeg nyder, hun er god.

Det næste er for os drenge/mænd, som nyder at slikke det kvindelige køn, hvis du kære læser hører med til den gruppe, så er Maria bare fantastisk at slikke. Hun giver virkelig lov til at slikke igennem, åbner op og nyder det indtil hun kommer og ikke i tvivl om hun kom, der var så meget følsomhed bagefter i området ved klitten, at hvis vinduet havde været åbent og det havde blæst ind på hendes dejlige køn, så havde hun vredet sig igen. En meget stor fornøjelse og mange tak for det Maria. Det er virkelig dejligt at slikke en som dig, du sagde da også, at du blev forkælet, det var da dejligt at få fortalt, selvom der ikke var tvivl, men samtidig var min nydelse stor. Det er bare dejligt at slikke en skøn kvinde.

Derefter elskede vi i forskellige stillinger og må skrive her, at Maria er en stram kvinde, hun kan mærkes og det selvom hun var naturligt våd og meget våd. Det var en fornøjelse da hun red mig og så kigge på hendes bryster og se ind i hendes smukke øjne, bagfra en fornøjelse igen og med mig øverst, jamen det var ren nydelse. Det hele sluttede med, at hun brugt hånden for min totale udløsning.

Det er svært at beskrive en sand fornøjelse og nydelse, men dette er mit forsøg og den time vi var sammen, den forsvandt bare lyn hurtigt, men nu kan jeg altid lige tjekke min anmelde og så er du i mine erindringer igen og måske en anden dag, det ikke er nok med erindringerne ;)

Det hele var bare så nemt fra jeg ringer til Maria og til jeg giver hende et kram på vej ud af døren igen, efter hun har fået et bad ved mig, ikke sammen med mig, men alene.

Maria nyder at komme på besøg hos os flinke mænd, som er blevet opstemte.

Tag godt imod Maria og pas godt på hende, hun er en af de GP som nyder at servicere os.

Tak for du kom på besøg Maria, en sand nydelse.

 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...