Hop til indhold

Recommended Posts

var en tur i hamborg igår.
og kørte igennem suderstrasse. det var varmt i vejret. men osse en del regnbyer. så der var ikke overbefolket med piger
men der stod shanghai en tysk pige fra lubeck. og så satans fræk ud. hun kan ikke engelsk og jeg kan ikke rigtig tysk.
men vi fandt ud af det. og for 100 euro fik jeg en tur med hjem på hendes værelse. ca 20-30 min.
der er ikke noget med extra og såen som på reeperbahn. kortene blir lagt på bordet fra start med hvad det koster for diverse ting
blow i bil 30. blow + fuck i bil 50. 10 euro extra hvis hun skal være topløs.
20-30 min på værelse alt inkluderet 100. og så stiger prisen bare hvis man vil have længere tid sammen med hende
hun var dælme lækkert klædt og iøjenfaldene. så jeg fik lidt strip. hånd, mund og smurt banditten. ( med gummi på selfølig) og hun havde absolut ikke berøringsangst
hun var skide sød. og hver gang jeg prøvede at forklare hende jeg er lidt nervøs i betrækket. smillede hun bare og sagde alles gut.
gode patter og gode stænger, slank en del tatoveringer og klit piercing.  kommer jeg forbi igen ku jeg sagtens tage en tur mere med hende
hun står ved tror jeg nok suderstrasse nr 188 ved sin blå audi stationcar og lokker med sit smil og frække påklædning
eneste minus ved hele den hamborg tur var. at på vejen hjem smaskede jeg ind i et dådyr omkring skærup med 120 i timen kl 2 30 om natten.
så turen blev faktisk så dyr alligevel som at tage ind og blive snydt af reeperbahn pigerne LOL 

Del dette indlæg


Link til indlæg
arcane skrev, den ‎14‎-‎05‎-‎2017 at 18:51:

eneste minus ved hele den hamborg tur var. at på vejen hjem smaskede jeg ind i et dådyr omkring skærup med 120 i timen kl 2 30 om natten.
så turen blev faktisk så dyr alligevel som at tage ind og blive snydt af reeperbahn pigerne LOL 

 

Surt show :(

Tak for en god anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...