Thelem 19 Skrevet 14. Maj, 2017 Jeg er stadig så småt ved at udforske dette univers, og har et måske naivt spørgsmål, som både de mere erfarne brødre og GPerne her inde sikkert har deres bud på. Kan man tillade sig at spørge om noget, der ikke står i pigens annonce? Hvis man fx har lyst til at lege frække lege med en piges smukke fødder, og hun ikke eksplicit tilbyder det, virker man mærkelig og ødelægger man stemningen, hvis man spørger om det? Det ville jo være en kæmpe lystdræber, hvis hun synes at det var et underligt og grænseoverskridende ønske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25048 Skrevet 14. Maj, 2017 I nogle annoncer står der direkte, at der ikke ydes noget udover menuen. Men ellers kan der ikke være noget galt i at spørge ved den indledende kontakt forud for besøget – her forudsætter jeg, at du bestiller tid. Pigen har måske i sin annonce slet ikke tænkt over, at hendes fødder kunne være interessante. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 14. Maj, 2017 (edited) Ved mere specielle ting som det du nævner, mener jeg godt man kan tillade sig at spørge Det er ikke populært ved pigerne at plage om super / megafransk, anal eller sex uden gummi, hvis de ikke tilbyder det. Så kan de godt blive meget trætte...... og ligefrem ubehagelige: Forstår dem godt Redigeret 14. Maj, 2017 af T.Hansen47 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 411 Skrevet 14. Maj, 2017 Ja, man kan altid stille spørgsmål Men læs annoncen inden (ingen har lyst til at svare på noget der allerede er informeret om), og vær konkret med dine spørgsmål. Disse er lette at svare på - frem for en delvis gætteleg og ét spørgsmål ad gangen. Ofte er det lettest med en telefonsamtale God søndag. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 14. Maj, 2017 Just fötter är jag själv svag för, och har lite erfarenhet av just din fråga. enklast är att ringa eller skriva och fråga. En gång fick jag ett nej, men det var för att hon var kittlig om fötterna. Tror det är som Borende X skrev.. alla vet inte att deras fötter kan vara fantastiskt sexiga . Synd bara att inte fler har bilder på sina fötter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 14. Maj, 2017 (edited) Det er altid bedst at spørge inden mødet, men som @FritidsQ og andre skriver, læs annoncen godt igennem før du spørger. Det kan forekomme, at høflighed og en god kemi giver lidt ekstra goder Men ikke naivt at spørge os her, der er jo ikke grund til, at gøre noget som er total turn off og dermed ødelægge en god oplevelse. Så ud og udforsk denne verden og husk at lade os følge med. God aften fra en som lige har nydt dette univers Redigeret 14. Maj, 2017 af KnudSan stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thelem 19 Skrevet 14. Maj, 2017 Tak for de gode råd! Jeg prøver at spørge venligt og høfligt, og så må jeg bare se, hvordan det bliver modtaget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25048 Skrevet 14. Maj, 2017 (edited) umiaqse skrev, for 7 timer siden: Tror det är som Borende X skrev.. alla vet inte att deras fötter kan vara fantastiskt sexiga . Synd bara att inte fler har bilder på sina fötter Hæhæ, jeg kom faktisk hos en nu pensioneret tantrapige, hvor jeg efter et par besøg rent tilfældigt opdagede, at hendes fødder var en ekstrem følsom erogenzone. Gav man dem den rette behandling kunne hun komme helt op under loftet og ringe "bare" af det. Mundus mirabilis! Redigeret 14. Maj, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg