Hop til indhold
kaffemand

Thai Jana flensborg

Recommended Posts

   Jeg kan kun grine lidt af det, og det er jo kun læring  i at billeder kan være taknemmelige. Var en tur i Flensborg  og fik lyst til sex. Gik på sexnord.de og fandt en flot thai   ud fra billederne.  Så jeg ringede på adressen, og ud kom der en ret så buttet sag. Måtte lige tage min tlf og kigge på billederne en ekstra gang. Spurgte så den letpåkædelig thai efter Jana. Hun svarede det er mig  jeg viste hende billederne, hun blev rasende og sagde at det var fordi hun ikke havde gjort sig klar  meeennn  plus 20 kilo og nok nærmere de 40. Jeg fortalte at jeg ville gå igen, da dette ikke svarede til hvad jeg så.  Hun klaskede døren i. Så hvis i er til buttede thai lidt ældre årgang  så mød op i Schlosstrasse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaffemand skrev, for 1 time siden:

hun blev rasende og sagde at det var fordi hun ikke havde gjort sig klar  meeennn  plus 20 kilo og nok nærmere de 40. Jeg fortalte at jeg ville gå igen, da dette ikke svarede til hvad jeg så.  Hun klaskede døren i.

Ja, man undrer sig - hun burde jo istedet have fundet den ekstra indsmigrende stemme og attitude frem, da dette i 9 ud af 10 tilfælde ville kunne lokke selv den mest standhaftige ungersvend med indenfor - eller ihvertfald ikke få en dårlig oplevelse af stedet, så han ikke kommer igen i næste uge for at besøge søsteren ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaffemand skrev, den ‎13‎-‎05‎-‎2017 at 07:30:

 hun blev rasende og sagde at det var fordi hun ikke havde gjort sig klar  meeennn  plus 20 kilo og nok nærmere de 40. Jeg fortalte at jeg ville gå igen, da dette ikke svarede til hvad jeg så.  Hun klaskede døren i. Så hvis i er til buttede thai lidt ældre årgang  så mød op i Schlosstrasse 

:D:D:D Beklager din oplevelse, men tak for advarslen :), jeg tager til Flensburg på onsdag og er næsten fristet til at give hende en times varsel så hun kan nå at blive sprød :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...