Hop til indhold
Knægten

Orgasme problemer

Recommended Posts

Som overskriften siger 

Så vil jeg lige hører om det kun er mig som har dette problem dom jeg vil kalde det

Hvis jeg besøge en ny gp eller bsre besøger en som har været væk i en 2 uger så har jeg meget stor problemer med at komme selv i løbet af en time

Det tager ligesom lidt lysten fra det at besøge en gp

Ved ikke hvad det skyldes men kunne godt tænke mig og hører om andre også har det på denne måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 11/5/2017 at 20:08:

Det tager ligesom lidt lysten fra det at besøge en gp

 

Jeg mangler ikke lysten når jeg besøger en GP. Jeg kan dog vælge at gå igen, hvis der ikke er overensstemmelse imellem annonceringen og virkligheden. Da jeg startede min købe-karriere hvor jeg skulle prøve alle piger, var udbyttet ringe, og det føltes nogen gange som "Nå, hvis jeg tænker på noget fræk, kan jeg vel godt få en lidt forkølet udløsning"

Jeg fandt dog hurtigt ud af, at jeg skulle gøre mere ud af mit forarbejde, og hvis første besøg var godt, så kom jeg igen, og oplevede at besøgene blev bedre og bedre. Måske det samme ville virke for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

hvis første besøg var godt, så kom jeg igen, og oplevede at besøgene blev bedre og bedre. Måske det samme ville virke for dig. 

Det lyder nu som om Knægten netop foretrækker den samme glædespige igen:

Knægten skrev, den 11/5/2017 at 20:08:

Hvis jeg besøge en ny gp eller bsre besøger en som har været væk i en 2 uger så har jeg meget stor problemer med at komme selv i løbet af en time

Tror mere det drejer sig om at Knægten har en eller anden form for besiddelsestrang, samtidig med at han bliver usikker ved mødet med nye mennesker. Tror allermest han har behov for en fast kæreste - men samtidig vil jeg have ondt af den pågældende kæreste fordi Knægten måske er sygeligt jaloux?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 47 minutter siden:

Det lyder nu som om Knægten netop foretrækker den samme glædespige igen:

Tror mere det drejer sig om at Knægten har en eller anden form for besiddelsestrang, samtidig med at han bliver usikker ved mødet med nye mennesker. Tror allermest han har behov for en fast kæreste - men samtidig vil jeg have ondt af den pågældende kæreste fordi Knægten måske er sygeligt jaloux?

Sådan kan det nok også tolkes, men så skal han jo bare droppe købesex og gå ud og finde en kæreste. Det andet er sgu da bare noget selvpineri :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den ‎11‎-‎05‎-‎2017 at 20:08:

Som overskriften siger 

Så vil jeg lige hører om det kun er mig som har dette problem dom jeg vil kalde det

Hvis jeg besøge en ny gp eller bsre besøger en som har været væk i en 2 uger så har jeg meget stor problemer med at komme selv i løbet af en time

Det tager ligesom lidt lysten fra det at besøge en gp

Ved ikke hvad det skyldes men kunne godt tænke mig og hører om andre også har det på denne måde

Jeg kan også have problemer med at opnå udløsning ved købesex.

Er kommet til den konklusion, at det til en vis grad skyldes mit behov for, at det bliver godt for pigen også.

Dette måske sammenholdt med min præference for unge piger gør, at jeg flere gange har måttet opgive ved normal aktivitet og bede dem gøre mig færdig med hånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 2 timer siden:

Det Kan jeg ingen gang desværre

Kan du heller ikke komme ved egen hjælp, mens du sutter bryster eller får facesitting af pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 19 minutter siden:

Kan godt ved ejen hjælp har aldrig prøvet med facesitting ellef sutte på bryster sammen med 

Give it a try, og lad pigen overtage med hånd eller mund, når du er så vidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også det problem... var hos en gp idag og ku ikke komme hun sagde bare tiden var gået og jeg havde ikke kommet.. 700 kr til spilde øv øv.. det er nu 2 ud af 2 gange det sker for mig.. tror bare købesex ik er noget for mig måske.. luder er bare maskiner som er ude efter dine penge.. kæreste er bedre da følelserne er på spil og man kan tage sig god tid med det dele.. og så gør kæreste sig også umage da hun elsker dig hvor en luder bare siger efter 10 min : u need to cum soon lol 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 14 timer siden:

luder er bare maskiner som er ude efter dine penge..

Nok ikke maskiner, men jeg tror måske du har ret i at de gør det for pengene og ikke kærlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak forstil jer lige på en dag bare tror jeg nemt dexkan tjene 10.000 skam mere end hva de fleste tjener men hvordan de så har det når dagen er om tør jeg ikke sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...