Hop til indhold
Rejsenetværk

Mænd tager kondomet af i smug

Mænd tager kondomet af i smug  

12 medlemmer har stemt

  1. 1. Mænd tager kondomet af i smug

    • Jeg en pige, har oplevet kunder der prøver "stealthing"
      7
    • Vi en klinik, har oplevet kunder der prøver "stealthing"
      1
    • Vi et bureau, har oplevet kunder der prøver "stealthing"
      0
    • Jeg en mand, har forsøgt "stealthing" hos sexarbejdere
      4


Recommended Posts

Læs dette indlæg før i stemmer!
 
Med fare for at der er en risiko, for at få afstemningen saboteret, til hensigt at misbruge denne tråd mod os, der har jeg valgt at inkludere muligheden for at mænd kan indrømme det, hvis de har forsøgt "stealthing" som kunde hos glædespiger.
 
Hvis aftemningen udvikler sig helt utroværdigt, håber jeg at moderatorerne vil skride ind, som de måtte finde fornødent, hvis de kan se et og andet, som vi andre ikke kan følge med i.
 
Dette er forhåbentligt noget, der kun forekommer helt undtagelsesvist i købesex sammenhæng:
 
International  11.05.2017 kl. 14:00 OPDATERET KL. 15:08 
»Jeg er ikke sikker på, at det er voldtægt, men ...«
I Schweiz er en mand blevet dømt for et fænomen, som juridisk er svært at placere.
 
"Kvinde og mand ender i en seng sammen, enige om, at de gerne vil dyrke sex.
Så langt, så godt.
Men under akten tager manden i al ubemærkethed kondomet af og gennemfører uden kvindens vidende samlejet uden beskyttelse.
Fænomenet kaldes "stealthing" og er ifølge en amerikansk rapport både underrapporteret og stiger i omfang."

http://jyllands-posten.dk/international/ECE9570929/jeg-er-ikke-sikker-paa-at-det-er-voldtaegt-men/ 
 
Jeg er godt klar over at der findes mænd, som prøver at opnå købesex uden brug af kondom under samleje, og som skal have et nej udtalt mere end en gang, før de enten vises døren, eller accepteres af kvinden, når de viser at de har forstået at et nej er et nej.
 
Men er der nogen af jer piger, der har oplevet mandlige kunder, der har forsøgt det som artiklen omhandler?
 
Hvis ja, så synes jeg at mændene der gør det, mister ethvert krav på anonymitet og diskretion.
Ikke forstået sådan at de bør udstilles på facebook, men de bør risikere en politianmeldelse, og deraf følgende risiko for at blive afsløret overfor deres nærmeste.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes det er en ret mangelfuld (og dermed ligegyldig) afstemning 

hvorfor er der ikke et eneste Jeg / vi har ikke oplevet / udført stealthing ?

på denne vis vil du kun få et resultat der hedder 100% på at det er oplevet / udført

så kan afstemningen jo ikke bruges til at måle omfanget

for du ved ikke om der er 7 piger eller 90 piger der har læst tråden men ikke kan stemme fordi de ikke har oplevet det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et synspunkt aaisha, men jeg mener ikke at det er særlig relevant i denne kontekst hvor mange, det store flertal som forhåbentlig ikke har oplevet det.

Det er selve det at nogen, og hvor mange der vælger at krydse af, der kan sætte emnet i perspektiv, og forhåbentlig vil de blive fulgt op med kommentarer i tråden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes nu ikke der er meget perspektiv over det når der ikke er mulighed for at se helhed og sammenhæng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk

Ligesom Borende X mener jeg du burde have en knap til dem der ikke gør det og eventuelt også en knap til dem som indgår aftale om ubeskyttet sex åbenlyst med GP

Dette vil give et  bedre billede i min opfattelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Har prøvet at hun tog det af for at yde oral (kunne ikke lide at sutte på latex...), og så hoppede på uden at montere et nyt... er det "steathing"? Det dæmpede stemningen lidt... jeg hader vatpinde og blodprøver :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med aasia og iøvrigt også målbarhed i forhold til hvad... I forhold til hvor mange mænd har gjort det...Altså hvor mange adspurgte er der i testen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke rigtigt hvad afstemninge skal nytte?

Men på den anden side er jeg overbevist om at mange piger, uanset om de er GP eller ikke, har oplevet noget i den retningen. Personligt har jeg i hvert fald hørt flere GP'er beklage sig over mænd der prøver at snige sig ind uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 1 time siden:

Har prøvet at hun tog det af for at yde oral (kunne ikke lide at sutte på latex...), og så hoppede på uden at montere et nyt... er det "steathing"?

Ja, bare vendt 180º. Det er jo dig, der bliver besneget

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Hvorfor har Rejsenetværket en fetisch for afstemninger og kilometerlange anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor har Rejsenetværket en fetisch for afstemninger og kilometerlange anmeldelser?

Det er hans lille pusterum i cyberspace ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 11/5/2017 at 22:23:

har oplevet af det røg af ved et uheld.

Er der virkelig nogen der kan finde på det? og hvorfor og hvad skulle de få ud af det?

Ja, der er fyre som kan finde på det.

fordi de ønsker sex uden kondom, de fleste synes det er bedre uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 12/5/2017 at 00:33:

Ja, bare vendt 180º. Det er jo dig, der bliver besneget

Ikke det samme.

Sparkster skrev, den 11/5/2017 at 22:45:

Har prøvet at hun tog det af for at yde oral (kunne ikke lide at sutte på latex...), og så hoppede på uden at montere et nyt... er det "steathing"? Det dæmpede stemningen lidt... jeg hader vatpinde og blodprøver :) 

Du kunne jo se det ikke var på. Du kunne stoppe og sige vi skal lige have et gummi på.

det handler om et beskyttet samleje som uden pigen ved det bliver til et ubeskyttet samleje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ude for det modsatte med en GP, som jeg besøgte for første - og sidste - gang.

Da vi lå og varmede op, lå jeg på ryggen og hun sag overskrevs på mig. Hun stak en finger i munden på mig, og vupti, så kørte hun min pik ind.
Jeg skubbede hende af og brokkede mig, men hun mente jeg var for nærtagende og syntes jeg bare skulle slappe af.
Tog mit tøj og gik!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TrineMuz skrev, for 40 minutter siden:

Du kunne jo se det ikke var på. Du kunne stoppe og sige vi skal lige have et gummi på.

Delvist sandt - man skulle nok have været der ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus Kristus. @Rejsenetvaerk ønsker at få belyst, om ovenstående er et udpræget fænomen. De 3 første spørgsmål henvender sig i bund og grund til pigerne. 4. spørgsmål er vel irrelevant da jeg tvivler på at en skurk vil give sig til kende eller tilstå noget så lavt.

Men nu er det nok ikke en Gallupundersøgelse han har gang i, men blot for at tilfredsstille sin egen nysgerrighed. Det har man vel ret til, uden at det skal snakkes ihjel.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

Jesus Kristus. @Rejsenetvaerk ønsker at få belyst, om ovenstående er et udpræget fænomen. De 3 første spørgsmål henvender sig i bund og grund til pigerne. 4. spørgsmål er vel irrelevant da jeg tvivler på at en skurk vil give sig til kende eller tilstå noget så lavt.

Men nu er det nok ikke en Gallupundersøgelse han har gang i, men blot for at tilfredsstille sin egen nysgerrighed. Det har man vel ret til, uden at det skal snakkes ihjel.  

Med fare for, at gentage hvad andre allerede har sagt...

Det er da stadig skørt sat op, at 100% af respondenterne skal være enige, og det er på ingen måde hverken repræsentativt eller retvisende.

 

Hvis han faktisk ville, som du foreslår, finde ud af om "stealthing" er udpræget, så ville han holde mængden af tilfælde op i mod mængden af samlede deltagere / gp besøg.

 

Det han finder ud af med sit nuværende spørgeskema er, at det sker 100% af tiden, når det sker. Ja, no shit. Vorherre til hest.

Redigeret af hambosatiaalborg
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 22 minutter siden:

Med fare for, at gentage hvad andre allerede har sagt...

Det er da stadig skørt sat op, at 100% af respondenterne skal være enige, og et på ingenmåde hverken repræsentativt eller retvisende.

 

Hvis han faktisk ville, som du foreslår, finde ud af om "stealthing" er udpræget, så ville han holde mængden af tilfælde op i mod mængden af samlede deltagere / gp besøg.

 

Det han finder ud af med sit nuværende spørgeskema er, at det sker 100% af tiden, når det sket. Vorherre til hest. No shit.

Jeg kan godt give ret i at der burde være flere muligheder for at give et bedre overblik. Men som nævnt er det ikke en Gallupundersøgelse eller Dansk Statistik som har bedt ham om at lave denne afstemning. Jeg kan godt tilslutte mig, at det anderledes udført kunne være mere retvisende. Men så stikker det bare af i alle retninger med historier om kondomer der falder af og GPere der nærmest voldtager fyrer. Tror ikke det var hensigten med afstemningen. Han ville bare høre fra GPerne om de oplevede det i deres job. Og det er vel relevant nok at spørge.

By the way. Der er nu allerede 3 mænd som har noteret at de har gjort det. Så the joke is on me.

PS! Nu skal jeg selv passe på at jeg ikke afsporer tråden. Så på forhånd giver jeg alle efterfølgende ret :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Så på forhånd giver jeg alle efterfølgende ret :) 

Uhh det må udnyttes :D

underdog40 skylder mig 1100 kr til 30 minutters hygge med en sød gp.

 

Hvad angår tråden, det er da så respektløst at tage kondom af i smug, da kan da ikke kun være for at have ubeskyttet sex, der må vel være mere i det end det?

 

Og stop nu her selv med at det brok! Har i virkelig fået et bedre liv af at brokke jer over at i syntes der mangler et punkt i den afstemning?
Folk der brokker sig, bare for at brokke sig, det er sgu også respektløst!

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alt respekt

Hensigten med at oprette en afstemning, var jo ikke at opnå et statistiks overblik over noget forhold mellem hvor mange piger der har oplevet "stealthing", og eller mænd som har begået det, contra alle dem der ikke har oplevet det.

I mangel af muligheden af at oprette et spørgeskema, brugte jeg, som jeg også har gjort det før, brugte jeg en afstemning som en art spørgeskema, som man kan krydse af i.

Krydsene visualiserer at nogen har tilkendegivet at de har oplevet det, og tråden kunne i bedste fald have understøttet en dialog om det, at der i det hele taget er piger, mænd og en klinik der har stemt bekræftende.

Havde vi fået nogle af de historier der ligger bag krydsene, eller andres andre historier, som kunne være blevet inspireret til at give deres historie, så kunne denne tråd have fået et brugbart og læseværdigt forløb.

Det fik vi så ikke, tråden fremstår derfor som de bidrag der kom.

Overrasket burde jeg måske ikke være :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hmmmm, jeg har oplevet et par der glemte det. Om det så faktisk var forsøg på stealthing, dækket af løgn, ved jeg ikke helt... 

Men ham i sidste uge der selv stoppede op og sagde hov, da jeg faktisk troede han stadig havde det på, løj jo nok ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...