Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Hubris

Valentina – Ikke GFE

”En time” siger jeg og smiler. Valentina Ryster på hovedet og fortæller hun har travlt. Det kan max blive 30 min. ”700 kroner” siger hun. ”Med Kys” siger jeg. ”Tusinde kroner” siger hun.

Her begynder jeg at få bange anelser. Det er lige 200 kroner mere for kys, end annonceret på hjemmesiden. Jeg står nu over for en  kvinde der hæver priserne på stedet, Men jo nok heller ikke har særligt meget lyst til at levere denne ydelse. Efter noget sproglig forvirring, får jeg fortalt at hun jo skriver 100 kroner på hjemmesiden, så det må blive 800 kroner.

Hun accepterer, jeg bliver ikke tilbudt noget bad, men får til gengæld et glas mundskyl, uden et sted at spytte det ud – jeg må synke staset. Derudover kan jeg oplyse at hvis man regner kys kontra pris, så tager Valentina 50 kroner pr tantekys. Jeg ved derfor ikke helt hvorfor mundskyl var nødvendigt.

Valentina er smuk, har en lækker krop og er berøringsvenlig. Der bliver både brugt spritflaske og spritserviet inden akten. Under seancen var der ingen øjenkontakt og hvad jeg vil tro var autostøn. Ingen samtale bagefter eller hygge og jeg var vel ude 20 minutter senere, egentligt meget glad for at Valentina kun havde 30 min tilgængelig.

Det positive e at der ingen problemer var med at røre eller skifte position, der var bare ikke nogen GFE oplevelse som der ellers blev annonceret med. Jeg skal bestemt ikke udelukke at man kan få en god oplevelse med hende, hvis man kommer efter noget andet.

Jeg valgte hende pga. de gode anmeldelser og den energi jeg syntes man kan se på hendes profilbilleder. Den var der bare ikke noget af da jeg mødte hende. Det er sådan en af de oplevelser der gør, at man holder lidt af en pause fra den her slags besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har god erfarenhet af hende, da hon var på et sted vid Østerbrogade. Visserligen lidt skillned på anonceret pris og priset hon hade på en handskrivet lapp (det var extraydelserne der skilte nogåt). Hade 1100kr exakt, så jag fikk en time med SF og tungekyss før dem (1300 egentligen).

Efter første "mixup" så blev det riktigt godt. Tror mest det var at vi fikk riktigt go kemi, det blev først lidt massage og blow uden, sen 20 min hårt knald. Sen låg vi og hyggede og kystes dybt i 30 min. Tror det er en af mine mest GFE-lignende oplevelser:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubris skrev, for 4 timer siden:

Valentina – Ikke GFE

”En time” siger jeg og smiler. Valentina Ryster på hovedet og fortæller hun har travlt. Det kan max blive 30 min. ”700 kroner” siger hun. ”Med Kys” siger jeg. ”Tusinde kroner” siger hun.

Her begynder jeg at få bange anelser. Det er lige 200 kroner mere for kys, end annonceret på hjemmesiden. Jeg står nu over for en  kvinde der hæver priserne på stedet, Men jo nok heller ikke har særligt meget lyst til at levere denne ydelse. Efter noget sproglig forvirring, får jeg fortalt at hun jo skriver 100 kroner på hjemmesiden, så det må blive 800 kroner.

Hun accepterer, jeg bliver ikke tilbudt noget bad, men får til gengæld et glas mundskyl, uden et sted at spytte det ud – jeg må synke staset. Derudover kan jeg oplyse at hvis man regner kys kontra pris, så tager Valentina 50 kroner pr tantekys. Jeg ved derfor ikke helt hvorfor mundskyl var nødvendigt.

Valentina er smuk, har en lækker krop og er berøringsvenlig. Der bliver både brugt spritflaske og spritserviet inden akten. Under seancen var der ingen øjenkontakt og hvad jeg vil tro var autostøn. Ingen samtale bagefter eller hygge og jeg var vel ude 20 minutter senere, egentligt meget glad for at Valentina kun havde 30 min tilgængelig.

Det positive e at der ingen problemer var med at røre eller skifte position, der var bare ikke nogen GFE oplevelse som der ellers blev annonceret med. Jeg skal bestemt ikke udelukke at man kan få en god oplevelse med hende, hvis man kommer efter noget andet.

Jeg valgte hende pga. de gode anmeldelser og den energi jeg syntes man kan se på hendes profilbilleder. Den var der bare ikke noget af da jeg mødte hende. Det er sådan en af de oplevelser der gør, at man holder lidt af en pause fra den her slags besøg.

Jeg ved nogen har givet linket.

 

men det er altså dumt at lave et review af en GP uden at sætte et link ind. Det svare lidt til at du sætter en annonce af en bil op uden at smide et billede af den med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Øv, hun var ellers på to do listen, men den er hun da lige røget et par trin længere ned på nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig, at hvorfor du ikke tage Sonja som arbjeder på sammen sted. Pigen har fået mange positiv anmeldelser :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...