Hop til indhold
Filla

Natalie Svendborg

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt Natalie I Svendborg. Hun har annonce på annoncelight og eb. 

Vil rigtig gerne vide om billederne er ægte samt om hun kysser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/228156 - nyt link

Jeg har hilst på hende, men jeg kom uanmeldt ( dårlig vane ) så hun havde ikke tid til mig :P

Billederne er helt sikkert hende, men hun er nok blevet lidt større siden de blev taget.

Udover det er hun en rigtig flot dame med et superfrækt glimt i øjet !

T.Hansen47 så det vil sige at bryststørrelsen passer meget godt?? Er lidt en sucker for store bryster nemlig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filla skrev, for 1 time siden:

T.Hansen47 så det vil sige at bryststørrelsen passer meget godt?? Er lidt en sucker for store bryster nemlig:)

De er ihvertfald store :)

wow, jeg lagde lige mærke til din profil....kan det virkelig være rigtigt at du har været med herinde i 5 år og først giver lyd fra dig nu :) ?

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

T.Hansen47 tak for info. Og ja jeg oprettede login for lang tid siden men fik det ikke brugt og så har jeg boet i udlandet i nogle år og er tilbage nu:)

nå, tilbage til Natalie. 

Jeg fik besøgt hende og det er bestemt hende på billederne, og jeg giver dig ret i hun er lidt mere kraftig end på billederne. 

Hun er meget imødekommende og indlevelsen er ok. Hun havde dog skrevet at hun kyssede med tunge, men det ville hun ikke. Det er lidt irriterende at det oplyste ikke svarer overens med virkeligheden hvad det angår og tæller bestemt ned for mig. 

Men ialt et ok besøg, kommer dog ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...