Stokerfyr 12 Skrevet 10. Maj, 2017 Verdens bedste legeplads for drenge røve !!!! Havde faktisk en plan om og nå så mange som muligt , men det har dog taget en ny drejning de er jo ikke til og stå for de små sataner . Plus livet hernede er bare nemmere med en thai så tænker jeg bare tilbringer resten af ugen med hende petit med petit på er vist det der bedst beskriver hende ,seriøst den bedste røv jeg har set til dato og hmm tja så er hun meget lille piget og se på , har selvfølgelig tjekket id . kan dog rigtigt godt li at hotellet er så OBS På evt mindreårige hendes lille søster på 15 kom med til hotellet Idag ( fordi hun skulle have nogle Bath med hjem ) og med det samme reagerede manageren og vi forklarede hvordan tingene var , og fik af vide at så fik vi bare en lejlighed og så længe hun var på hotellet så ville der være en staff i værelset ved siden af stuen . Det er sku go stil Dog skal man lige huske at der er ulideligt varmt lige nu og regnskyllene er en befrielse uden lige . Men ok om natten pattaya kan ikke beskrives det skal opleves 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 10. Maj, 2017 Stokerfyr skrev, for 44 minutter siden: Verdens bedste legeplads for drenge røve !!!! Havde faktisk en plan om og nå så mange som muligt , men det har dog taget en ny drejning de er jo ikke til og stå for de små sataner . Plus livet hernede er bare nemmere med en thai så tænker jeg bare tilbringer resten af ugen med hende petit med petit på er vist det der bedst beskriver hende ,seriøst den bedste røv jeg har set til dato og hmm tja så er hun meget lille piget og se på , har selvfølgelig tjekket id . kan dog rigtigt godt li at hotellet er så OBS På evt mindreårige hendes lille søster på 15 kom med til hotellet Idag ( fordi hun skulle have nogle Bath med hjem ) og med det samme reagerede manageren og vi forklarede hvordan tingene var , og fik af vide at så fik vi bare en lejlighed og så længe hun var på hotellet så ville der være en staff i værelset ved siden af stuen . Det er sku go stil Dog skal man lige huske at der er ulideligt varmt lige nu og regnskyllene er en befrielse uden lige . Men ok om natten pattaya kan ikke beskrives det skal opleves Haha, enig i at det er en seriøs legeplads. Men den bedste røv du har set til dato? på en asiat? den må du længere ud på landet med Men lyder som om du hygger dig! kan anbefale at snuppe færgen til Koh Larn fra Pattaya havn. Det koster 20 Bhat, og det er en lille strand ø, med fred og god mad. Tror den sidste færge sejler tilbage fra øen omkring 17 - 18 stykker. Godt sted at hvile og koble ned, inden man rammer byen senere. Du kan jo evt. tage din veninde med så du har en til at give dig solcreme på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 10. Maj, 2017 Stokerfyr skrev, for 4 timer siden: Verdens bedste legeplads for drenge røve !!!! Havde faktisk en plan om og nå så mange som muligt , men det har dog taget en ny drejning de er jo ikke til og stå for de små sataner . Plus livet hernede er bare nemmere med en thai så tænker jeg bare tilbringer resten af ugen med hende petit med petit på er vist det der bedst beskriver hende ,seriøst den bedste røv jeg har set til dato og hmm tja så er hun meget lille piget og se på , har selvfølgelig tjekket id . kan dog rigtigt godt li at hotellet er så OBS På evt mindreårige hendes lille søster på 15 kom med til hotellet Idag ( fordi hun skulle have nogle Bath med hjem ) og med det samme reagerede manageren og vi forklarede hvordan tingene var , og fik af vide at så fik vi bare en lejlighed og så længe hun var på hotellet så ville der være en staff i værelset ved siden af stuen . Det er sku go stil Dog skal man lige huske at der er ulideligt varmt lige nu og regnskyllene er en befrielse uden lige . Men ok om natten pattaya kan ikke beskrives det skal opleves Hvad skal du betale pr dag for din veninde hvis du har hende resten af uden? Nogle fif til at finde en 18-19 årige pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 11. Maj, 2017 Stokerfyr skrev, for 21 timer siden: Verdens bedste legeplads for drenge røve !!!! Havde faktisk en plan om og nå så mange som muligt , men det har dog taget en ny drejning de er jo ikke til og stå for de små sataner . Plus livet hernede er bare nemmere med en thai så tænker jeg bare tilbringer resten af ugen med hende petit med petit på er vist det der bedst beskriver hende ,seriøst den bedste røv jeg har set til dato og hmm tja så er hun meget lille piget og se på , har selvfølgelig tjekket id . kan dog rigtigt godt li at hotellet er så OBS På evt mindreårige hendes lille søster på 15 kom med til hotellet Idag ( fordi hun skulle have nogle Bath med hjem ) og med det samme reagerede manageren og vi forklarede hvordan tingene var , og fik af vide at så fik vi bare en lejlighed og så længe hun var på hotellet så ville der være en staff i værelset ved siden af stuen . Det er sku go stil Dog skal man lige huske at der er ulideligt varmt lige nu og regnskyllene er en befrielse uden lige . Men ok om natten pattaya kan ikke beskrives det skal opleves Hvad er den seksuelle lav alder i Thailand - så man ikke kommer galt af sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 11. Maj, 2017 Faunus skrev, for 17 timer siden: Hvad skal du betale pr dag for din veninde hvis du har hende resten af uden? Nogle fif til at finde en 18-19 årige pige? hej faunus hvis du har en pige 6-7 dage vil jeg mene at 1000-1500 baht pr dag er nok.....husk du skal også betale for mad, hotel, shopping, ticket 18-19 årige.....du kan godt finde dem men de er ben hårde at handle med og vil mene at du ikke får den bedste service hos dem derimod 30-40årige der er der fuld valuta for pengene....men smag og behag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 11. Maj, 2017 maxmuld skrev, for 3 timer siden: hej faunus hvis du har en pige 6-7 dage vil jeg mene at 1000-1500 baht pr dag er nok.....husk du skal også betale for mad, hotel, shopping, ticket 18-19 årige.....du kan godt finde dem men de er ben hårde at handle med og vil mene at du ikke får den bedste service hos dem derimod 30-40årige der er der fuld valuta for pengene....men smag og behag 1000-1500 er ikke særlig meget, når man tænker på LT koster mere, og du har pigen i et kortere tidsrum ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 13. Maj, 2017 Faunus skrev, den 11/5/2017 at 22:24: 1000-1500 er ikke særlig meget, når man tænker på LT koster mere, og du har pigen i et kortere tidsrum ! Nej men ved LT betaler du jo kun for sexen......når du har hende som GF i flere dage så betaler du jo alle udgifter mens hun er sammen med dig.... tag hende med på kho laan eller night market det er de vilde med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 13. Maj, 2017 Ja man 1000-1500 er ikke meget. Det samlede udgifter pr dag antager jeg bliver ca 2.500. Stemmer det nogenlunde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 14. Maj, 2017 Faunus skrev, for 12 timer siden: Ja man 1000-1500 er ikke meget. Det samlede udgifter pr dag antager jeg bliver ca 2.500. Stemmer det nogenlunde? Det er ikke meget, Faunus, men det er fordi, at "markedet" i Pattaya er noget for sig selv. Som barpige kan der sagtens gå flere dage uden kunder. Dagene som barpige er ret trivielle, og det er vist et fåtal af pigerne, der ligefrem synes godt om det liv (bortset fra indtægten). Så hvis hun finder en rar mand at tilbringe tid med, så ser hun det også som en kærkommen ferie væk fra baren og ikke som arbejde samt eventuelt en mulighed for at du forelsker dig, vil tage hende med hjem eller bare forsøde hendes tilværelse med penge, når du er kommet hjem (mens hun sandsynligvis fortsætter sit arbejde....) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokerfyr 12 Skrevet 14. Maj, 2017 Carnalwolf skrev, den 11/5/2017 at 02:47: Haha, enig i at det er en seriøs legeplads. Men den bedste røv du har set til dato? på en asiat? den må du længere ud på landet med Men lyder som om du hygger dig! kan anbefale at snuppe færgen til Koh Larn fra Pattaya havn. Det koster 20 Bhat, og det er en lille strand ø, med fred og god mad. Tror den sidste færge sejler tilbage fra øen omkring 17 - 18 stykker. Godt sted at hvile og koble ned, inden man rammer byen senere. Du kan jo evt. tage din veninde med så du har en til at give dig solcreme på Nu kan jeg godt li dem små og hun har faktisk en lille rund røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokerfyr 12 Skrevet 14. Maj, 2017 (edited) Faunus skrev, den 11/5/2017 at 06:04: Hvad skal du betale pr dag for din veninde hvis du har hende resten af uden? Nogle fif til at finde en 18-19 årige pige? Skal ikke betale noget . Up to me men det gør jeg selfølgelig blandt andet hendes husleje de næste 2 md og så betalte jeg 7000 bath i bar fine og ja så shopper vi lidt og hygger , når folk er søde ved mig så er jeg sød ved dem , det kommer man langt med hernede fif ..... hmmmmm bath Redigeret 14. Maj, 2017 af Stokerfyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokerfyr 12 Skrevet 14. Maj, 2017 tzatiki skrev, for 1 time siden: Det er ikke meget, Faunus, men det er fordi, at "markedet" i Pattaya er noget for sig selv. Som barpige kan der sagtens gå flere dage uden kunder. Dagene som barpige er ret trivielle, og det er vist et fåtal af pigerne, der ligefrem synes godt om det liv (bortset fra indtægten). Så hvis hun finder en rar mand at tilbringe tid med, så ser hun det også som en kærkommen ferie væk fra baren og ikke som arbejde samt eventuelt en mulighed for at du forelsker dig, vil tage hende med hjem eller bare forsøde hendes tilværelse med penge, når du er kommet hjem (mens hun sandsynligvis fortsætter sit arbejde....) Lige præcis . Hendes mor ville komme og besøge hende . Og det var hun rigtigt ked af så hun var glad da hun kunne møde mor i alm tøj på hotellet istedet for på baren er sikker på hun har hygget sig . Det håber jeg og det har virket sådan er ikke dummere end jeg godt ved at det er pengene der driver værket men hun har virker oprigtig glad for mig ( mener også jeg er en ganske pæn og sød fyr , så en uge med mig er nok sjovere end ST med Heinrich szhulze på 140 kg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokerfyr 12 Skrevet 14. Maj, 2017 8270 skrev, den 11/5/2017 at 23:12: Hvad er den seksuelle lav alder i Thailand - så man ikke kommer galt af sted ? Tror den er 18 men er ikke sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 65 Skrevet 14. Maj, 2017 (edited) Stokerfyr skrev, for 8 timer siden: Tror den er 18 men er ikke sikker Den seksuelle lavalder i Thailand er 20 år ved købesex. Man skal dog være opmærksom på, deres kalender år går lidt anderledes, så hvis man ikke vil risikere at blive taget i politiets varetægt for en pige på 20 år og andre mulige pædofili anklager, så plejer jeg at sige minimum 21 år. Redigeret 14. Maj, 2017 af Apollo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 65 Skrevet 15. Maj, 2017 (edited) ...så hvis man ikke vil risikere at blive taget i politiets varetægt for en pige på under 20 år og andre mulige pædofili anklager, så plejer jeg at sige minimum 21 år. Edit: Der skulle stå under 20 år. Redigeret 15. Maj, 2017 af Apollo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 16. Maj, 2017 Apollo skrev, den 15/5/2017 at 07:10: ...så hvis man ikke vil risikere at blive taget i politiets varetægt for en pige på under 20 år og andre mulige pædofili anklager, så plejer jeg at sige minimum 21 år. Edit: Der skulle stå under 20 år. Gisp! God pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 16. Maj, 2017 Stokerfyr skrev, den 14/5/2017 at 13:55: Skal ikke betale noget . Up to me men det gør jeg selfølgelig blandt andet hendes husleje de næste 2 md og så betalte jeg 7000 bath i bar fine og ja så shopper vi lidt og hygger , når folk er søde ved mig så er jeg sød ved dem , det kommer man langt med hernede fif ..... hmmmmm bath go stil.......stokerfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg