Hop til indhold

Recommended Posts

Ung, smuk og pæn krop. Villig til at mødes i et solcenter.

Nem at aftale med.

Leverer det lovede men intet andet, så alt i alt en flad oplevelse. måske jeg bare er blevet for gammel til solcentre :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knep og sut. Med kondom (som jeg selv skulle have med).

-og nej. Anmeldelsen er ikke fake. Var inde og lave en anden anmeldelse, og da lige ville have denne lidt ældre episode med. Derfor ikke helt men rimeligt sikker på prisen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 18 timer siden:

det er en fake anmeldelse , mener det var 1500, prisen ville man kunne huske 

Det behøver nu ikke at være fake fordi man ikke kan huske prisen... det er endnu et guldkorn til "The Book of Trold2" Jeg kan også godt glemme hvor meget jeg har givet i en given situation.

Anmeldelsen burde dog ligge I "Anmeldelser af Piger/Klinikker i KBH" - det lyder som et relativt sløj GP besøg... og ikke en Sugarbabe/sugardate.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Yeps, Sød & pæn pige - men som nogle andre også skriver, lidt for meget fokus "kun" på pengene.
Forsøger at undgå det meste, uden at sænke prisen. Hun sutter & knepper m/gummi.

Du kan komme eèn gang, og så ud af døren (eller Solariet, haha) 
Lidt for høj pris, iforhold til hvad man ellers kan finde på SD, til både 500.- & 1000.- mindre 

Sænkede hun prisen (2000.-) ville hun sikkert passe bedre til det hun udbyder, og så var chancen for gentagelse nok også større for de fleste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 12/5/2017 at 20:17:

Yeps, Sød & pæn pige - men som nogle andre også skriver, lidt for meget fokus "kun" på pengene.
Forsøger at undgå det meste, uden at sænke prisen. Hun sutter & knepper m/gummi.

Du kan komme eèn gang, og så ud af døren (eller Solariet, haha) 
Lidt for høj pris, iforhold til hvad man ellers kan finde på SD, til både 500.- & 1000.- mindre 

Sænkede hun prisen (2000.-) ville hun sikkert passe bedre til det hun udbyder, og så var chancen for gentagelse nok også større for de fleste.

hvad mener du , med sænkede hun prise3n 2000 , så ville du få 500 af hende , hun tog 1500, og mener du man kan få aftaler til 500 kr , hmm lyder ikke realistisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
trold2 skrev, for 13 timer siden:

hvad mener du , med sænkede hun prise3n 2000 , så ville du få 500 af hende , hun tog 1500, og mener du man kan få aftaler til 500 kr , hmm lyder ikke realistisk

Jeg gav 2000.- for møde, og mener hun burde sænke prisen med ca. 500.- som udgangspunkt. 

Jeg forventer nok ikke pigen betaler mig 500.- selvom hun evt. får orgasme ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 10 timer siden:

Jeg gav 2000.- for møde, og mener hun burde sænke prisen med ca. 500.- som udgangspunkt. 

Jeg forventer nok ikke pigen betaler mig 500.- selvom hun evt. får orgasme ;) 

ok så forstår jeg det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den ‎14‎-‎05‎-‎2017 at 14:19:

Jeg gav 2000.- for møde, og mener hun burde sænke prisen med ca. 500.- som udgangspunkt. 

Jeg forventer nok ikke pigen betaler mig 500.- selvom hun evt. får orgasme ;) 

Kunne ellers være et godt tiltag. At hver orgasme pigen får, får man 200kr tilbage hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, den 5/6/2017 at 22:41:

Kunne ellers være et godt tiltag. At hver orgasme pigen får, får man 200kr tilbage hehe

og hvis du fyrede den af blev det 500 ekstra ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Jeg havde en aftale med denne smukke lækre sugarbabe, og det var en alt i alt en rigtig dog oplevelse. 
Som nævnt tidligere i tråden er hun sød og meget nem at snakke med, og så er hun utrolig.. og jeg mener virkelig utrolig smuk. De klareste blå øjne jeg har kigget i. wow. og en lækker lækker ungpigekrop og et kønt ansigt. 

Hun tilbyder også som tidligere nævnt i tråden kun ekstra mod betaling
som en 40+ synes jeg det er skønt at kunne have sex med en 19 årig pige mod et forholdsvis beskedent beløb. Jeg betalte 2000. for en time, og fik prøvet sex i et solcenter for første gang. 

Hun fik den i forskellige stillinger, og det er rigtigt at hun ikke er medlevende eller for den sags skyld kælen. Jeg er nu heller ike så naiv at forvente dette. Det kan man få nogle gange hos de dygtige professionelle, men hun er en ung pige, der har brug for ekstra penge, og at hun skulle nyde at blive kneppet af en man der er mere end 20 år ældre er ret naivt.  

Alt i alt en god oplevelse og håber at jeg får muligheden igen, når jeg er på de kanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Gad vide hvor mange herinde som har været sammen med hende. Lyder som om hun har været rundt omkring :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...