Hop til indhold

Recommended Posts

Ung, smukke billeder og nem at aftale med.

Ville have en lidt høj pris, men var lækker og gik direkte til sagen.

Desværre trashy lejlighed mm. Røglugt og beskidt og hun så som minimum forsovet ud.

Kl var 12 og hun fortalte hun lige var stået op.

Jeg var selvfølgelig lige selv hoppet ud af badet og skuffet over hun ikke var det samme. Spurgte om vi skulle starte med et bad, men hun ville vente med at bade til vi var færdige. Det tog lidt af toppen af lysten og spurgte om vi kunne nøjes med et blowjob til mig. Hun brød sig desværre ikke om at give blowjobs. Hun kunne godt men ville helst ikke. For en gangs skyld vandt fornuften og jeg sagde pænt, at kemien vist ikke lige var der og sagde tak for nu.

. Til den positive side, skal dog nævnes at billederne er OK og hun er nybegynder, -så ikke spoleret. Håber måske andre kan få noget bedre ud af hende på en bedre dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Straight38 skrev, for 11 minutter siden:

OK og hun er nybegynder, -så ikke spoleret

Den der... den vil jeg super gerne have uddybet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 1 time siden:

Den der... den vil jeg super gerne have uddybet.

Det kan mærkes hun er nybegynder, da hun ret tidligt i forløbet udleverer sin adresse, er ret usikker på hvad hun vil og har lyst til i modsætning til andre hvor de påstår at være nye og så virker meget erfarne efterfølgende. Jeg er heller ikke blokeret fra hendes profil. :-)  Nogle andre er ligefrem så erfarne og spolerede at de udelukkende gør det for at malke flest penge ud af fjolserne. De lover en masse de ikke overholder og ens profil er blokeret så snart man er ude for døren, så man ikke kan nå at give dårlige anmeldelser. Det var ikke tilfældet her, selv om kemien mellem os tydeligvis ikke var der.

Hvis man kan kalde manglende bad inden et stævnemøde for "kemi" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til mig sagde hun at hun ikke havde stedet og da jeg tilbød hos mig så svarede hun aldrig igen... Efter denne anmeldelse ved jeg ikke om jeg er heldig eller uheldig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...