Hop til indhold

Recommended Posts

Hej igen,

Så blev det min tur.

Bruger gerne lidt tid på at sætte mig ind i, hvad og hvilket massage steder der er pt. på markedet. Det er ikke nogen hemmelighed at, da jeg bor på Amager bruger jeg gerne de Thai massage klinikker der ligger her. Men - der er altid et men ikk! Kender de fleste her på Øen, men kvaliteten samt pris hænger ikke altid sammen. Jeg går primært til thai massage for massagens skyld, men også for at få den fulde oplevelse  en glad mand, - det må meget gerne være med happy ending.

Der er dog stor tendens ti,l at for de kære massøser, er der kun denne ene ting at fokuserer på. Alt for hurtigt kommer strejfet. Bevares - det er da pirrende, og reaktionen udebliver jo hellere ikke.

Nå anyway, havde læst lidt frem og tilbage her på sitet. Tænkte først på en af de "faste" på Øen, og alligevel kunne det være rart at prøve noget nyt.

Gorn i Kingosgade 15 (butikken) er rigtigt nok en ældre kvinde i branchen. Det lod jeg mig dog ikke gå på af, da disse ældre kvinder typisk ved hvad massage går ud på. Jeg blev ikke skuffet.

Velkomst, behandling og rummet, er lige nøjagtig som andre her beskriver det. Hun bor der, og det bær det også præg af. Butikken så nærmest ud som den var lukket. En lampe eller noget lys ved døren kunne være en lille ledetråd på at nu er der nogen på job her. Og jeg havde pga. mit kendskab til området taget cyklen ind, for det er mere end svært at finde P-plads i kvarteret. Så jeg håbede da ikke på en nitte når jeg nu stod der og ringede på døren, men havde udtænkt en plan B, hvis jeg kom dertil.

Man bliver i hvert fald kigget an når hun åbner døren. Hun er meget venlig og i mødekommende. Blev anvist til lokalet, og nej, jeg havde ikke været der før. Samtalen foregik på dansk - helt fint, selvom hel dansk bliver det nu aldrig, der er stumme ord og bogstaver for thai mennesker i vores sprog, noget som godt kan give misforståelser.

Ingen betaling til at starte med, det venter vi med. Okay.

Rigtig god hård massage, hænder, albuer, underarme, ja alt var i brug. OG ja, jeg havde også en pæn krop. Sagde hun i hvert fald - og det mindst 50 gange.

Det gode ved det, er at ryggen og mine arme var behandlet færdige inden de berømte berøringer kom, ja hun havde faktisk også været en tur forbi læggene. Og det havde været god massage.

Ja jeg fik som flere andre her på sitet skriver, også en finger op bagi, ikke noget der bekymrer mig, og hånden ind under og fat i junior og pung. Kom på ryggen, og jo der var liv i sjoveren, ikke sprængfarlig liv, men noget mere end normal vågen. Det tog hende ikke 2 min så var hun ude af tøjet, og jeg fik olie på hånden så jeg kunne pille. Hun koncentreret sig nu kun om mit udstyr, boller, bagdør og massage af staven, alt imens jeg hyggede mig med hendes mis. Det tog så hellere ikke så lang tid, hun har vist en del øvelse i lige den form for massage. Det virkede i al fald for mig, og jeg fik en skøn udtømning.

Så tørrede hun mig af, og hurtigt fortsatte hun med lår og underben.

Fik et bad, og ja det var / er dejligt at få skyllet olien af, men badeværelset trænger sgu til en kærlig hånd, og ret koldt var det med et åbent vindue.

Der er da nogle ting jeg vil se gennem finererne med, hovedsagen er at jeg får en god massage og det fik jeg. 700 kr. blev vi enige om. Når rigtig mange steder starter på 500 og i øvrigt ikke er speciel gode til massage delen, så synes jeg at de 700 med det hele er en god pris. Jeg vil ikke være nervøs for at komme igen. Jeg stod på gaden igen efter ca. 70 min.

Tak til dem der gad læse med.

Venlig hilsen

Amar Lover

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din beskrivelse. Jeg har oplevt precis detsamme som dig, med god massage, et finger op bagi og så en fin omgang svensk medans jeg, med olie på fingrene, fik lege med hendes mis. En go oplevelse i alt. Hon har trods sin alder en rigtigt fin krop og fine bryster, synd jeg. Jeg kommer gerne tilbage till hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...