Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

venter spændt på at høre nogen fortælle om hende :-) for hun er fanme lækker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Må også bare melde mig i koret ah, WOW, og er der ikke nogen der har været der, hun kunne godt blive en bestseller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal nok tage en for holdet, drengene ^_^

Skriver med hende lige nu, og prøver at høre, om hun har tid i nat. Bliver bare en quickie inden nat træning i fitness :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt hende for en time siden.

Det er hende på billederne, men er meget pænere på billederne end i virkeligheden, ikke særlig fleksibel i missionær, ikke voldsomt indlevende, høj (1.76 ish), meget glad, meget sjov, høflig og rigtig serviceminded personlighed og giver et rigtig godt blow. 

Ikke en jeg ville besøge igen. Er hun ikke pæn nok til efter mine strenge krav og specifikke smag. Men jeg er også til små og petite piger, hvilket hun ikke er. Hun vil helt sikkert falde i andres smag, er jeg ikke i tvivl om. Hav i mente, at hun er meget pænere på billederne end i virkeligheden. 

Hun besidder et fantastisk humør og giver et rigtig fint blow som sagt. 

Hun tager hjem i morgen. 

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...