Hop til indhold
Sofiala

Danske bordeller/klinikker?

Recommended Posts

Ved ikke om den her skulle have været under efterlysninger, men den kunne jeg ikke finde. Måske fordi jeg står som GP? 

Men.. 

Jeg overvejer at se om jeg kan få en prøvevagt på en klinik, men jeg aner ikke hvordan jeg lige skal finde frem til stederne..

Det kunne være dejligt, hvis nogle af jer herinde kunne give mig nogle navne og gerne link til et par gode steder i landet. Helst steder I selv kan lide at komme, men det må også godt bare være et sted I kender til. Det må meget gerne være i Midtjylland, men det er ikke et krav.

Både piger, mænd og klinikker må svare :)

Håber I vil hjælpe <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er velkommen til at ringe til mig så kan jeg give dig nummeret til et sted i ODENSE C. hvor jeg selv er rigtig glad for at være og med ordnede forhold! 6112 1832

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv hos afrodites-piger og er meget  tilfreds med  mine arbejds forhold. Du er velkommen til at  smide PB hvis  du  vil  vide mere. 

Mvh Jasmin ❤ 

 

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle lige til at sige, at de lyserøde læser et opslag lige så "godt" som mænd :D

"Gerne i midtjylland " og så foreslås der Fyn og Sjælland :D

... Men så stod der jo,"...men ikke noget krav"

 

Prøv Pigekollektivet i Randers

Haderup pigerne i Haderup

Jeg kommer ikke så meget omkring :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sofiala

Nu kommer der måske lidt an på hvad du mener med "klinik / bordel".

Nogle steder skal du bare møde op, hvor der så er en "tele", til at hjælpe med lidt af hvert, sådan har jeg i hvert fald forstået det.

Andre steder der lejer man bare lokalet, men man skal gøre rent efter sig, og selv sørge for annonce og alt det der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 12 timer siden:

@Sofiala

Nu kommer der måske lidt an på hvad du mener med "klinik / bordel".

Nogle steder skal du bare møde op, hvor der så er en "tele", til at hjælpe med lidt af hvert, sådan har jeg i hvert fald forstået det.

Andre steder der lejer man bare lokalet, men man skal gøre rent efter sig, og selv sørge for annonce og alt det der. 

Jeg havde egentlig også bare opfattelsen af, at et bordel var et sted med telefondame, et par bollerum og nogle piger på vagt.. Måske det ikke altid er sådan? (har aldrig været sådan et sted)

Hvis man bare lejer sig ind og selv står for tingene er det vel bare privat diskret? 

Jeg vil bare prøve et bordel - hvad det så er, finder jeg jo nok ud af hehe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 3 minutter siden:

Jeg havde egentlig også bare opfattelsen af, at et bordel var et sted med telefondame, et par bollerum og nogle piger på vagt.. Måske det ikke altid er sådan? (har aldrig været sådan et sted)

Hvis man bare lejer sig ind og selv står for tingene er det vel bare privat diskret? 

Jeg vil bare prøve et bordel - hvad det så er, finder jeg jo nok ud af hehe :)

Jeg tror at der findes lidt af hvert af klinik modeller. Men jeg tænkte at hvis du vil prøve et sted med telefondame osv., så kan "vi" jo sortere de andre steder fra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror at der findes lidt af hvert af klinik modeller. Men jeg tænkte at hvis du vil prøve et sted med telefondame osv., så kan "vi" jo sortere de andre steder fra :) 

Jeg er egentlig lidt ligeglad. Jeg har ikke noget imod at tage telefonen selv. Jeg vil bare prøve et bordel - hvad det så end er.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, 1 time siden:

Jeg havde egentlig også bare opfattelsen af, at et bordel var et sted med telefondame, et par bollerum og nogle piger på vagt.. Måske det ikke altid er sådan? 

Hvis man bare lejer sig ind og selv står for tingene er det vel bare privat diskret? 

Ikke nødvendigvis, på et bordel kommer der oftes mænd til døren uden tidsbestilling, og adressen er kendt på forhånd. De fleste (men nok ikke alle) privat/diskret-steder er med tidsbestilling, og gæsterne får først adressen ved tidsbestilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...