Hop til indhold
Albert7

Slugeren (tråd)

Recommended Posts

Jeg har været herinde noget tid...til og fra, startet en tråd indimellem og kommenteret lidt på andres.

jeg har ikke haft nogen problemer med sitet , jeg oplevede at tonen kan være lidt hård da jeg kom til at lave 2 anmeldelser af Sylvia, men det er ok.

Men en helt anden tråd hvor der ingen problemer har været er blevet blokeret for flere kommentarer, den har kørt som de fleste andre tråde herinde, hvor der kommer kommentarer og andre skriver en anmeldelse af samme pige, derpå flere kommentarer ....osv.

jeg har skrevet til administrator for at få en forklaring, men der er ikke kommet nogen. Er der andre der har samme erfaring ?

den omtalte tråd :

https://www.eroguide.dk/forum/topic/64305-slugeren-nordsjælland1/#comment-512042

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har været herinde noget tid...til og fra, startet en tråd indimellem og kommenteret lidt på andres.

jeg har ikke haft nogen problemer med sitet , jeg oplevede at tonen kan være lidt hård da jeg kom til at lave 2 anmeldelser af Sylvia, men det er ok.

Men en helt anden tråd hvor der ingen problemer har været er blevet blokeret for flere kommentarer, den har kørt som de fleste andre tråde herinde, hvor der kommer kommentarer og andre skriver en anmeldelse af samme pige, derpå flere kommentarer ....osv.

jeg har skrevet til administrator for at få en forklaring, men der er ikke kommet nogen. Er der andre der har samme erfaring ?

den omtalte tråd :

https://www.eroguide.dk/forum/topic/64305-slugeren-nordsjælland1/#comment-512042

ALBERRT7 De sidste indlæg er der en bruger som mener tråden "Burde flyttes" til debat !! da der ikke var anmelderser !! Men mest salgs snak !!

Men den kan da forsætte her !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Hvis tonen i en tråd bliver for hård, så kan de godt finde på at lukke den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Der var ingen hård tone.. Bare lidt for meget snak udover anmeldelser... Ærgerligt med en tråd der er læst af over 100.000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 6 timer siden:

Der var ingen hård tone.. Bare lidt for meget snak udover anmeldelser... Ærgerligt med en tråd der er læst af over 100.000

Anmeldelsesforum er for anmeldelser. Det er naturligvis tilladt at kommentere og bidrage, det er faktisk meget velkomment. Men der er en tidsfaktor: Hvis en tråd kører uendeligt, så kommer den til at virke som en reklame for en enkelt udbyder og det jo ikke helt fair for de piger, der bruger penge på reklamer. Eller dem, der bliver anmeldt positivt, men ryger ud af forsiden hurtigt, fordi de ikke svarer herinde. Privat snak i en anmeldelsestråd er ikke ok. Men hovedårsagen til at låse tråde er, at vi har set temmelig mange eksempler på, at folk bumper en rigtig gammel tråd op, og f.eks. spørger om damen stadig er aktiv. Den sidste tråd jeg låste var inaktiv siden 2013. Hvis I gerne vil have tråde om folk, der er gået på pension til at poppe op hele tiden, så kan jeg godt stoppe med denne oprydning. Men det er nok ikke en god ide.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Det er helt forståeligt men nu var denne tråd kun fra november 2016 og jeg er ikke på pension hi hi.. Var bare rart at kunne henvise folk til den og var trods alt læst af over 100.000 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Er klar over det er 100.000 visninger og når I er helt derude hvor i føler i nærmest har strukket jer og tilladt den i 9 mdr jamen så skal i da endelig ikke gøre mere ud af det.. Troede folk syntes det var ok og nu har man jo annonce herinde også men ja, ikke mere om den tråd. God aften til jer alle, knus fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 9 minutter siden:

Er klar over det er 100.000 visninger og når I er helt derude hvor i føler i nærmest har strukket jer og tilladt den i 9 mdr jamen så skal i da endelig ikke gøre mere ud af det.. Troede folk syntes det var ok og nu har man jo annonce herinde også men ja, ikke mere om den tråd. God aften til jer alle, knus fra mig

Bare lige for at gøre en enkelt ting klar: Der var absolut ikke noget personligt i det her, og du er mere end velkommen til at bidrage herinde. Meget gerne faktisk. Vi er bare nødt til at rydde op en gang imellem.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...