Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre.

Hvor findes der en thaipige med store bryster i Århus?

Nu er store bryster på en thai jo ikke almindeligt, så derfor spørgsmålet.

 

Husker tydeligt Leck fra Oddervej i tidernes morgen. UHA det vækker skønne minder om store naturlige bryster der kunne leges med :-)

Håber på hurtig svar, da jeg skal til Århus i løbet af denne uge.

Mvh

Patmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et bud kunne være much hos vinner i Herluf trollesgade. Silicone D str.

Hun er ikke nem at danse med, der er en del forbehold, dog lykkedes det mig at få en ok tur. Men jeg kommer ikke igen foreløbig.

Pas på hvor du ligger dit håndklæde ved bad mit var fyldt med tissemyre da jeg skulle tørres efter bad.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 56 minutter siden:

Et bud kunne være much hos vinner i Herluf trollesgade. Silicone D str

Much er ikke hos Winner pt. Men kan dog findes hos Sunshine i Randers :-o 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 49 minutter siden:

Much er ikke hos Winner pt. Men kan dog findes hos Sunshine i Randers :-o 

 

Ok hun var der i sidste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Milvus

Det vil da være en god ide at du smutter ud på Oddervej og besøger Lek - hun er startet op igen i de tidligere lokaler. Besøgte hende for 3 uger siden, og da var hun i topform.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Thaimig og 8000. - Winnner i Århus og Sunshine i Randers har vist samme ejere, så mon ikke de skifter lidt med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 22 minutter siden:

Hej Milvus

Det vil da være en god ide at du smutter ud på Oddervej og besøger Lek - hun er startet op igen i de tidligere lokaler. Besøgte hende for 3 uger siden, og da var hun i topform.

 

Oddervej?

Hvad hedder det nye sted?

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Med_Lem skrev, for 36 minutter siden:

Er der mulighed for at finde det søgte, i Aarhus C. Eller skal man ud på Oddervej ?

Jo hos Winner kan du besøge Nok, hun har store naturlige Bryster :wub: 

og hvis du er heldig kan du blive varmet op af Mona, men det er så på Trøjborg? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 21 minutter siden:

Jo hos Winner kan du besøge Nok, hun har store naturlige Bryster :wub: 

og hvis du er heldig kan du blive varmet op af Mona, men det er så på Trøjborg? :rolleyes:

Winner ved jeg hvor er. Men Mona på Trøjborg, kunne jeg godt bruge noget mere information om. Adresse og hvem hen er og ser ud :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med_Lem skrev, for 6 minutter siden:

Winner ved jeg hvor er. Men Mona på Trøjborg, kunne jeg godt bruge noget mere information om. Adresse og hvem hen er og ser ud :-) 

Jeg tror @Thaimig mener at Mona er samme sted - altså Winner og at Winner er på Trøjborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
KraceiYaw skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror @Thaimig mener at Mona er samme sted - altså Winner og at Winner er på Trøjborg.

Nemlig ja Mona er hos Winner :-o hendes Bryster kender jeg dog ikk størrelsen på endnu :P 

ved kun hun er utrolig smuk :wub: dog er der vist en som har skrevet et Indlæg om hende hvor

han besøgte hende hos Sunshine i Weekenden men nu er hun altså hos Winner :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 2 timer siden:

Hej Milvus

Det vil da være en god ide at du smutter ud på Oddervej og besøger Lek - hun er startet op igen i de tidligere lokaler. Besøgte hende for 3 uger siden, og da var hun i topform.

 

Hold da helt op. Så må der findes en højere magt ;-)

1000 tak for info. Jeg er lige kørt forbi idag, og overvejede at slå et slag forbi. Men droppede det, da jeg ikke har været der i flere år.

Jeg besøgte PP massage for første gang. Utrolig flot ung slank pige på ca. 25 år med silikonebryster - desværre. :-( Men hun var godt nok køn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milvus skrev, for 3 minutter siden:

Hold da helt op. Så må der findes en højere magt ;-)

1000 tak for info. Jeg er lige kørt forbi idag, og overvejede at slå et slag forbi. Men droppede det, da jeg ikke har været der i flere år.

Jeg besøgte PP massage for første gang. Utrolig flot ung slank pige på ca. 25 år med silikonebryster - desværre. :-( Men hun var godt nok køn.

 

Hvad var navnet på den unge pige du besøgte hos PP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, Lige nu:

Hvad var navnet på den unge pige du besøgte hos PP?

Det fik jeg ikke spurgt om. Men en smuk slank pige med en tatoo på ryggen. Og midt på armene, der hvor armen bøjer.

Lække, LÆKKER numse og flot talje.

Hun har et ar over skambenet efter at have født ved kejsersnit.

Hun smagte fortræffeligt, selvom jeg normalt ikke er en slikmund. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 3 timer siden:

Hej Milvus

Det vil da være en god ide at du smutter ud på Oddervej og besøger Lek - hun er startet op igen i de tidligere lokaler. Besøgte hende for 3 uger siden, og da var hun i topform.

 

Jeg troede at Oddervej var lukket !?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 1 minut siden:

Jeg troede at Oddervej var lukket !?!

Nej. Nej. Ikke den bix hvor Lek holdt til for år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 2 minutter siden:

Milvus: Hvor på Oddervej holder Lek til, hvis ikke det er det gammelkendte sted i butikken på hjørnet.

Oddervej 71, som skrevet længere oppe i tråden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ice på Chr. Kiers Plads har også nogle store patter. Naturlige og absolut et besøg værd i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, for 14 timer siden:

Ice på Chr. Kiers Plads har også nogle store patter. Naturlige og absolut et besøg værd i mine øjne.

Hvad kan hun tilbyde og pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...