Hop til indhold
Sjovleg1

Pauschalclub König, Hannover

Recommended Posts

Hejsa alle mand

Jeg havde planlagt en tur til Totalclub Osnabrück i næste uge, med så kan jeg se at de har skiftet hele besætningen ud med nye piger og kun 6-7 stykker !!!!!

Så lidt surfen rundt på de tyske sider faldt jeg over denne, https://www.partytreff-koenig.de/Home

Har prøvet at søge herinde, men kan ikke finde noget, er der nogle der kan hjælpe, tager afsted torsdag d. 18/5

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

Tager selv til Frankfurt imorgen og har planlagt at besøge Lovetoxic på vej ned og Party kongen på hjem. Turen hjem er usikker, så kan ikke love jeg kan opdatere på det. 

Med det sagt har jeg desværre læst en del halv dårlige anmeldelser på tysk, derfor er jeg heller ikke sikker på jeg ryger derind. Skriver hvis det bliver til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber du har haft en god tur.

Jeg tager en for holdet og besøger  König på torsdag, jeg ringede der ned i går, og fik afvide hvem der var tilstede torsdag, kan dog se de kun er 8 piger på vagt!!!!! De skriver 13 -18 på hjemmesiden !!!!

det var iøvrigt en meget sød kvinde jeg talte med i tlf.

men har st mig for at være positiv, kommer med en anmeldelse når jeg er kommet hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig til at høre anmeldelsen - 

Kommer snart selv forbi Hannover, og kunne være interessant at høre om König kunne være et alternativ til Totalclub Hannover?

Sjovleg1 skrev, den ‎10‎-‎05‎-‎2017 at 10:22:

Jeg havde planlagt en tur til Totalclub Osnabrück i næste uge, med så kan jeg se at de har skiftet hele besætningen ud med nye piger og kun 6-7 stykker !!!!!

 

Hvis du er i nærheden af Osnabrück er Hannover vel lidt af en omvej.... Har du overvejet La Vita eller Lovetoxic?

Nogle der har noget info omkring niveauet af Lovetoxic kontra eksempelvis La Vita?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...