Hop til indhold
Uffer

katty i vejle-vildt godt

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/227697

Jeg trængte til lidt god massage. Og da jeg tit ender med at blive skuffet når jeg besøger nye  steder faldt valget på  det "sikre".  Som så ofte før faldt valget pa Yen pa koldingvej.

Yen selv åbnede døren. Med et stort smil sagde hun hej.. længe siden.  Når 2-3 uger er længe  kommer man måske  lige tit nok. Hun spurgte hvad jeg havde lyst til..jeg sagde at jeg gerne ville have lidt bryster at rive i.  Hun stak hovedet ud i køkkenet og vupti, foran mig stod katty. Helt perfekt i mine øjne, super lækker krop. Slank men ikke for tynd som jeg godt kan synes nogen thai piger kan være.  Helt perfekt kurvet efter min smag. Lækre  store bryster uden at vare kampe..lige så  det passede til resten.

Jeg bestilte fuld pakke. Og spurgte om katty ville være  nøgen under massagen også. Det var ikke noget problem. Hun startede med at sætte sig over mig og gav mig en super gang massage som endte ud i en body to body. Derefter den dejligste 69 med super fransk. Og det er super fransk hvor der ikke gås på kompromis på nogen måder. Derefter dansk og en gang doggy for fuldt gas. Desværre  blev katty her lidt for lækker til at jeg kunne styre min begejstring og jeg måtte lade begejstringen sejre.

Jeg havde fået et bad da jeg kom, og fik lige en skyller igen inden jeg gik ud af døren  med en cola i hånden og et stort smil pa læben.

Super fed oplevelse..og jeg kan 100 procent sige god for katty .

Redigeret af Uffer
indsætte link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...