thomas2209 43 Skrevet 9. Maj, 2017 Så gik turen til Randers igen igen.. Det er efterhånden nogle muligheder i denne by:) valget gik på Lisa i DAO thaimassage. men alene denne gang.. Gud hvor er hun bare en sød og skøn tøs:)efter lidt hyggemassage gik vi over til det som jeg var kommet efter..specielt 69 med hende kan få selv djævlen i himlen:) kors hvor hun har den mest velsmagende mis:):) de fleste stillinger blev kørt igennen før jeg måtte overgive mig..fik et dejligt bad med hende bagefter og lidt og drikke inden turen gik mod århus igen::) Tak til Randers for denne skønne pige..vi ses snart igen:) Lisa.. Ca 25-30 år.. Krop: perfekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 326 Skrevet 9. Maj, 2017 Hvor stor vil du skyde på hun har af bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 317 Skrevet 9. Maj, 2017 er der en thai massage der hedder DAO i randers? hvor ligger den? kan heller ikke se den på thai listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 9. Maj, 2017 ved siden af slagteren i vestergade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas2209 43 Skrevet 9. Maj, 2017 Knægten skrev, for 7 timer siden: Hvor stor vil du skyde på hun har af bryster? Større end mine hænder ku ta dem:) Du kan se hende på annonceligth..thailisa:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 11. Maj, 2017 thomas2209 skrev, den 10/5/2017 at 00:29: Større end mine hænder ku ta dem:) Du kan se hende på annonceligth..thailisa:) https://annoncelight.dk/showad/221283 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 326 Skrevet 11. Maj, 2017 Ja en hvilken størrlse skål d e f ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1758 Skrevet 11. Maj, 2017 Knægten skrev, for 19 minutter siden: Ja en hvilken størrlse skål d e f ???? Vil du købe BH til hende, ellers er det da fucking ligegyldigt, når du kan se et billede af dem på link. de er store og flotte og mine hænder var heller ikke store nok til at have dem i hænderne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 326 Skrevet 11. Maj, 2017 Nej det kan hun vel selv købe Og du kunne jo også bare have små hænder Men det er måske ligegyldigt for nogen andre knap så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1758 Skrevet 11. Maj, 2017 Knægten skrev, for 3 timer siden: Nej det kan hun vel selv købe Og du kunne jo også bare have små hænder Men det er måske ligegyldigt for nogen andre knap så meget Et billede fortæller mere end et bogstav og selvfølgelig str af min hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 326 Skrevet 11. Maj, 2017 Har skam set billedet kan godt dkyde på en str men ikke på din hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas2209 43 Skrevet 11. Maj, 2017 Knægten skrev, for 9 minutter siden: Har skam set billedet kan godt dkyde på en str men ikke på din hånd Måske du bare skulle ta et smut forbi knægt:) Så kan du jo enten se og spørge:) eller måske hvis du var heldig få lov og røre:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 326 Skrevet 11. Maj, 2017 Jeg altid heldig bortset fra lotto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 59 Skrevet 12. Maj, 2017 Thomas, du skriver: efter lidt hyggemassage gik vi over til det som jeg var kommet efter. Betyder det at hendes massage kun er 5-10 min med lidt olie på rykken? eller kan hun godt finde ud af det også? Body to Body? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas2209 43 Skrevet 12. Maj, 2017 UnderSolen skrev, 1 time siden: Thomas, du skriver: efter lidt hyggemassage gik vi over til det som jeg var kommet efter. Betyder det at hendes massage kun er 5-10 min med lidt olie på rykken? eller kan hun godt finde ud af det også? Body to Body? Hej Solen:) Hun kan faktisk godt massere,men det var ikke det jeg var kommet efter lige den dag..Jeg har på fornemmelsen med hende at meget er muligt hvis der er en god kemi..hun er meget nem og snakke med så jeg tror egentlig bare man skal fortælle lidt om sine ønsker..så kommer man et godt stykke af vejen:) hendes massage er ikke ringe..man kan både få hårdt og blødt:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg