Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik turen til Randers igen igen..

Det er efterhånden nogle muligheder i denne by:) valget gik på Lisa i DAO thaimassage. men alene denne gang..

Gud hvor er hun bare en sød og skøn tøs:)efter lidt hyggemassage gik vi over til det som jeg var kommet efter..specielt 69 med hende kan få selv djævlen i himlen:) kors hvor hun har den mest velsmagende mis:):) de fleste stillinger blev kørt igennen før jeg måtte overgive mig..fik et dejligt bad med hende bagefter og lidt og drikke inden turen gik mod århus igen::)

Tak til Randers for denne skønne pige..vi ses snart igen:)

Lisa..

Ca 25-30 år..

Krop: perfekt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 7 timer siden:

Hvor stor vil du skyde på hun har af bryster?

Større end mine hænder ku ta dem:)

Du kan se hende på annonceligth..thailisa:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 19 minutter siden:

Ja en hvilken størrlse skål d e f ????

Vil du købe BH til hende, ellers er det da fucking ligegyldigt, når du kan se et billede af dem på link.

de er store og flotte og mine hænder var heller ikke store nok til at have dem i hænderne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det kan hun vel selv købe 

Og du kunne jo også bare have små hænder 

Men det er måske ligegyldigt for nogen andre knap så meget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 3 timer siden:

Nej det kan hun vel selv købe 

Og du kunne jo også bare have små hænder 

Men det er måske ligegyldigt for nogen andre knap så meget 

Et billede fortæller mere end et bogstav og selvfølgelig str af min hånd ;-)

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 9 minutter siden:

Har skam set billedet kan godt dkyde på en str men ikke på din hånd 

Måske du bare skulle ta et smut forbi knægt:)

Så kan du jo enten se og spørge:) eller måske hvis du var heldig få lov og røre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Thomas, du skriver: efter lidt hyggemassage gik vi over til det som jeg var kommet efter.

Betyder det at hendes massage kun er 5-10 min med lidt olie på rykken? eller kan hun godt finde ud af det også? Body to Body?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, 1 time siden:
 

Thomas, du skriver: efter lidt hyggemassage gik vi over til det som jeg var kommet efter.

Betyder det at hendes massage kun er 5-10 min med lidt olie på rykken? eller kan hun godt finde ud af det også? Body to Body?

 

Hej Solen:)

Hun kan faktisk godt massere,men det var ikke det jeg var kommet efter lige den dag..Jeg har på fornemmelsen med hende at meget er muligt hvis der er en god kemi..hun er meget nem og snakke med så jeg tror egentlig bare man skal fortælle lidt om sine ønsker..så kommer man et godt stykke af vejen:) hendes massage er ikke ringe..man kan både få hårdt og blødt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...