Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

Mine oplevelser er måske en 1½ år tilbage, 3-4 besøg. Høj pige, kysser dejligt, fuld indlevelse. Anbefales, kun fordi hendes tider og steder ikke har passet med mine, og at der er så mange lækre sild derude, at jeg ikke har været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sikkert ok. men jeg er ret sikker på at hendes billeder er photoshoppet og det gør mig altid mistænkelig. Ofte er pigen mindre "fast i kødet" eller også skjuler hun at hun i virkeligheden har mindre bryster en masse tatoveringer etc. Bare de dog ville holde op med alt det fake markedsføring. Hvis det jeg møder udfra de billeder jeg har set på nettet adskiller sig markant vender jeg rundt i døren og siger pænt farvel. Eventuelt kan man gå tilbage til bilen og tage en spiller så hjernen kan fungere normalt igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Lulu kan absolut anbefales  jeg har 'kendt' hende længe, men desværre kniber det med at få tid nu hun fortrinsvis træffes tirsdage øv :-(

Og Ok hendes billeder er måske ikke  fra i år men de ligner hende meget godt og nej hun har bestemt  ikke store tatoveringer men er en høj flot pige på 31 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...