Hop til indhold
XHenrikX

Frederikshavn Sexi Katie

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/227575

Boom, - så var jeg lige på banen igen i går, - og det var sgu en meget fed oplevelse.

Vi kan jo starte med billederne i annoncen.

Jeps knægte, - det er skam hende. Skulle jeg mod alle odds tage fejl, - så vil jeg faktisk sige at jeg husker hende kønnere end billederne viser. Med et par mindre silikonebabser, - en smækker krop, - der uden at være muskuløs virkede veltrænet, - helt glat og smækkerlækker.

Udover at billederne faktisk stemmer overens, - jamen så er hun sgu bare en skide sød tøs der vidst har været rundt omkring, - bl.a. jobbet lidt i Norge, - og som jeg forstod på hende, - også i Dubai. Er dog kun i DK til på fredag d. 12/05. -  - og priserne som står skrevet i annoncen passer.

Rigtig fin indlevningsevne, - og igen skide sød. Talte rigtig fint engelsk. Helst sikkert anbefalingsværdig og (endnu) et besøg værd.

Dog kan det anbefales lige at ringe først, - den originale plan var at jeg ville smutte forbi uanmeldt og se, - men der stod hun vidst og grillede med nogle venner el.lign . . så ringede lidt senere på dagen, - og så var det bare det.

Over and out.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle jeg da også prøve!

Det er hende på billederne, ikke nogen tvivl om det :-)

Men seancen kunne bestemt godt være bedre. Meget rutinesex og ikke meget indlevelse :-( 

Hun fortæller de tager hjem på fredag. Der er ikke kunder nok.
De vil nu heller ikke se mig igen. Heller ikke selv om de blev her :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Den glade murer skrev, for 7 minutter siden:

De vil nu heller ikke se mig igen. Heller ikke selv om de blev her :-)

 

Jammen dog - :huh:

Hvordan har du dog pisset dem af – mener jeg har set flere positive indlæg fra dig gennem tiden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...