Hop til indhold
19517

Hvem er den bedste glædespige - Lige NU!!!

Recommended Posts

Skriv navnet eller link til hende du ser som din absolut favorit.

Regel - hun skal stadig arbejde som glædespige

Når jeg har en masse piger laver jeg en afstemning. så byd gerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, Lige nu:

Skriv navnet eller link til hende du ser som din absolut favorit.

Regel - hun skal stadig arbejde som glædespige

Når jeg har en masse piger laver jeg en afstemning. så byd gerne 

Hvad synes du selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nej for en nederen tråd at starte..... En afstemning.....seriøst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 6 minutter siden:

Har ingen

DU er vist noget af et fund for EG !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj come on mand, vi skal sgu ikke ned på det der se mig se mig jeg mangler opmærksomhedsniveau som så ofte ses på det sociale medie facebook. Det er den slags alle de opmærksomhedshungrende og alle de med både lavt selvværd og manglende selvtillid fedter rundt i. Ja jeg hoppede i med begge ben og svarede en troll men hvad, jeg er jo også kun et menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afstemning? Er vi så ikke ved at være tilbage på et slavemarked i Sydstaterne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Urimeligt dårlig ide, det er mennesker ikke produkter, afstemning ville have meget ringe værdi for nogen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 13 minutter siden:

Urimeligt dårlig ide, det er mennesker ikke produkter, afstemning ville have meget ringe værdi for nogen...

Netop. Og dét, som den ene fandt fantastisk ved A, vil den anden slet ikke kunne genkende, men sværger i stedet til B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej  -  jeg vil hellere have C.

Man kan lave afstemninger om ting. Hvilket rugbrød smager bedst.

Nu er det så sagt flere gange, man kan ikke lave afstemninger om personer. Vi har hver især vores præferencer og  de deles nødvendigvis ikke af andre.

Død syg idé 

Godaften og sov godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja

Sætter lige pludselig stor pris på, at "man" på det her forum "kender" hinanden... sort of :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på nogen har prøvet at være sammen med alle trunterne så hvordan skulle man kunne stemme fair..?

Underligt indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok ok.. Det var måske ikke den bedste tråd at starte. 

I har ret, der ALT for individuelt og for gang til gang. 

Slet!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 3 timer siden:

Ok ok.. Det var måske ikke den bedste tråd at starte. 

I har ret, der ALT for individuelt og for gang til gang. 

Slet!!!!

Jeg synes at tråden skal have lov at blive, mest for underholdningsværdien, i at ville starte en så fjollet afstemning. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes at tråden skal have lov at blive, mest for underholdningsværdien, i at ville starte en så fjollet afstemning. :D

ENIG, og for øvrigt så ville du jo være den klare vinder, under alle omstændigheder I.V....:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sjov idé. Hvis vi på samme gang laver en afstemning af hvem som giver kvinderne de fleste og bedste orgasmer. Hvis vi alle fortæller om hvor dygtige vi er og hvor meget GP'erne nyder og lyksaligt råber Hallelujah når vi er der - hvilket vi jo allerede antyder i vores magnifikke anmeldelser af pigernes kroppe og vores præstationer - så skal jeg siden lave en afstemning.

Jeg tror desværre i vil få det svært med at overtræffe mig, men byd ind nu så må vi se til sommeren. Vinderen får en gratis tur med motorsav og svampekurv i de svenske skove sammen med mig. Livets egentlige kerne, når det kommer til stykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis tråden er for at vi hver især kan fortælle om vores bedste oplevelse, så kan jeg godt følge TS

Jeg har et par piger, i nyere tid, så er det hende i Sdr. Omme

I "gamle" dage, var det nok Tinna i Randers, ellers var der en pige på Ndr. Fasanvej i Kbh, hun havde morgen vagter fra kl 7, var tit forbi og få et morgenput inden arbejde, men hun er stoppet for mange år siden

Redigeret af Ledvogter
Rigtig navn nævnt

Del dette indlæg


Link til indlæg
FindHolger skrev, for 4 timer siden:

Hvis tråden er for at vi hver især kan fortælle om vores bedste oplevelse, så kan jeg godt følge TS

Jeg har et par piger, i nyere tid, så er det hende i Sdr. Omme

I "gamle" dage, var det nok Tinna i Randers, ellers var der en pige på Ndr. Fasanvej i Kbh, hun havde morgen vagter fra kl 7, var tit forbi og få et morgenput inden arbejde, men hun er stoppet for mange år siden

Jeg tror nok, at det er "afstemningen", der får folk til at vende tommelfingeren nedad i denne tråd.

Jeg kan nemlig dårligt forestille mig, at ingen gider høre om andres "bedste oplevelse" – det er jo en af grundpillerne i EG's eksistens.

Selv har jeg haft flere "bedste oplevelse", så det er svært at vurdere kvalitativt. Måske har jeg endda haft "allerbedste oplevelse". I så fald har jeg måske skrevet om den, måske har jeg holdt den for mig selv?

Men som sagt: Det er nok "afstemningen" på helt ikke-sammenlignelige parametre, der p..... folk af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FindHolger skrev, for 6 timer siden:

Hvis tråden er for at vi hver især kan fortælle om vores bedste oplevelse, så kan jeg godt følge TS

Jeg har et par piger, i nyere tid, så er det hende i Sdr. Omme

I "gamle" dage, var det nok Tinna i Randers, ellers var der en pige på Ndr. Fasanvej i Kbh, hun havde morgen vagter fra kl 7, var tit forbi og få et morgenput inden arbejde, men hun er stoppet for mange år siden

Sjovt som nogle navne er tilladt, andre ikke - jeg ved jo ikke om hun hedder det der er fjernet i den virkelige verden????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 25 minutter siden:

Og så længe du ikke ved det, så er det måske smart at undlade. :D

Tror du at der er nogle af jer piger, der bruger jeres rigtig navn? Så har du godt nok et underligt navn! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
FindHolger skrev, 1 time siden:

Sjovt som nogle navne er tilladt, andre ikke - jeg ved jo ikke om hun hedder det der er fjernet i den virkelige verden????

Jeg indrømmer blankt at det var mig som anmeldte dit indlæg og bad om at få fjernet nogle oplysninger.

Ingen af dine oplysninger om pigen har hun på sin annonce.

Du har i øvrigt ikke evnet at linke til hendes rigtige annonce – havde du bare gjort det og undladt de andre hvor der ikke er navn eller bynavn som du så friskt offentliggjorte her ville det være noget andet.

Prøv nu at forstå det – man kommer ikke med oplysninger her som pigen ikke selv har på sin annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...