Hop til indhold
19517

Spørgsmål til pigerne

Recommended Posts

Hvad definerer prisen på en mand??

Hvis du skulle købe tid med en mand - hvad ligger du vægt på??

Lækker krop

Sjov, spændende, fræk, kort, lang -  profiltekst

Lækre billeder

Lækkert tøj

med / uden ansigt på billeder

ja, fyld selv på. 

På forhånd tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Lettere utrænet krop, mest fordi det er utroligt kedeligt at løbe... eller mere spændende end hvad der er sundt for helbredet (løber kun hvis jeg bliver jagtet... det bliver til et par ture om året)

Lang og ofte usammenhængende profil tekst... jeg har meget nemt ved at side-tracke mig selv og begynde at snakke om noget der næppe ville være relevant for annoncens indhold, som fx at præsentere en lettere smaderet Mercedes GD som jeg pt. er i gang med at gøre brugbar.

Kiksede billeder, lidt skæv vinkel... ofte taget midtvejs i et nys, eller omkring samme sekundt som jeg får nachos i den gale hals.

Altid sort jakkesæt... enkelte undtagelser i forbindelse med miskommunikation med renseriet.

Altid ansigt på mine billeder... I en slags ultra close-up, ofte er der dog tale om et billedet taget ved et uheld kl 5:30 søndag morgen, ved storkespringvandet i et mindre end sobert forsøg på at hidkalde en hyrevogn.

Alle bud modtages og accepteres ukritisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...