Hop til indhold
19517

Hvorfor hviner kvinder +20 ikke??

Recommended Posts

En anekdote fra fra mit liv...

I fitness centret står jeg og hiver i de tunge vægte og sveder ret meget. Jeg står med ansigtet ind mod vægen for det er den måde jeg koncentrerer mig bedst om at yde max. Jeg er helt og totalt i fokuseret på mine muskler og den næsten frydefuld smerte i dem når jeg trækker og skubber. Jeg er på, og har det som sådan ret fedt

Men så sker der noget, jeg ikke i starten, kan forklare. Jeg mister fokus og er begynder at mærke min krop på en anden måde. Men jeg kommer hurtigt tilbage til der hvor det køre godt og hårdt. men så sker det igen. Jeg mister min koncentration og opdager at jeg begynder at lytte til mine oplivelser. Jeg går ned i styrke og hastighed og til sidst holder jeg op med at bevæge mig. Jeg står bare og lytter og finder ud af hvad det er jeg lytter til. 

Det er den sødeste og dejligste latter jeg har hørt længe. Den triller på en så sødmefyldt måde at jeg befinder mig på en græs eng og lyset der skinder dovent ned gennem lysekronerne på træerne. Latteren går over et helt utroligt nuttet hviiiin efterfulgt at hendes stemme der siger noget på det der babysprog som unge piger gerne bruger når der er noget de gerne vil have. Jeg skyder hende til at være omkring de 17-18 år og jeg har allerede besluttet mig for at hun må være vildt lækker og noget som jeg, eller mange andre mænd, kun kan drømme om. Jeg står og tænker på, at jeg ville ønske at jeg var start 20 og havde den samme selvtillid som jeg har nu på 43. Jeg tænker på hvad jeg ville gøre lige her og nu hvis jeg mente at have bare den mindste chance over for hende. Men ak. Jeg er jo 43, sååh

Jeg opdager at jeg har tabt mine arme og står bare og glor dumt ind i vægen. Jeg kan ikke komme videre før jeg har set hvem der står lige bag mig og er så dejlig. Jeg bliver simpelthen bare nød til at se hende så jeg kan se hvad jeg så ikke kan få men kun drømme om. Jeg har allerede sat mine øjne på nedblænding for ellers brænder de i stykker på den intense dejlighed mine nethinder skal bombarderes med. Jeg har en masse typer inde i hovedet og de er alle sammen gude dejlige og uopnåelig

Jeg tør næsten ikke for når det kommer til de kvinder/piger som jeg ser som 10'ere kan jeg godt blive paf og snuble over mig selv. Jeg får vendt mig om og hvad ser jeg..

 

Det var ikke en ung kvinde, hun var ikke vildt lækker og jeg begynder at tænke på hvorfor jeg dog troede dette. Og det går op for mig. at kvinder på min alder ikke er pige'ede mere. De dåner ikke over de små ting vi mænd gør. De hviner ikke henrivende når han siger noget fjollet og de griner ikke så meget at de næsten  tisser i bukserne eller ligger og triller rundt på gulvet. 

 

Hvorfor??????????????????????????????????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg sku stadig.. Tror din teori er fuld af fejl..

Og hvis kvinderne ikke gør det længere så skal man måske se på hvad der sker med kvindens liv i de mellemliggende år.. Tit og ofte er kvinderne begyndt at skabe en familie i de år og en karriere.. De har opnået en del mere ansvar og dertil medfølger stress og problemer ganske ofte..

Ikke nok med det så tror jeg generelt også at kvinder måske mere end mænd få knust deres drømme og hjerter og det sætter sine spor.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Fantasier er en ting realiteter et andet...

Hvilket belæg er der, udover din ene oplevelse, for din antagelse om at ikke helt unge kvinder skulle være mindre frivole?

Måske de er det, men blot på en anden måde...

Du er forhåbentlig selv en mand i sin bedste alder...hvorfor så ikke acceptere at kvinderne også bliver voksne...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sachs

Måske opererer du med en lidt snæver referenceramme - i hvert fald kender jeg adskillige 35+ kvinder, der helt spontant og ofte ler højt, henført og ukontrolleret over ting, de synes er sjove ... enkelte døjer så med ikke kun næste at komme til at tisse i bukserne af grin;)

Desuden er det ikke min erfaring, at yngre kvinder generelt dratter om på gulvet af hverken grin eller benovelse over 'ting, vi mænd gør' - de er bare mere elegante i deres adolescente kejtethed end jævnaldrende unge mænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...