Hop til indhold

Recommended Posts

Har Været forbi kirkegade i fr.havn.. mit sidste besøg der var ikke posetivt men ville prøve igen da det længe siden jeg var der sidst. 

En sød thai i 40 erne lukker op og smiler og er frisk i det.. jeg bliver vist tilrette i rummet og da jeg lige har lagt mig får jeg så en lækker overraskelse.. endnu en massør kommer ind.. en flot yngre thai.. i 20erne gudekrop og frækt blik i øjnene.. så var der lige to for ens pris blev der sagt.. heldige dig.. jo tak det må jeg sige.. den yngre tog sig af overkroppen og den anden af benene.. det var en fed oplevelse.. og da jeg kom om på ryggen og ligge.. så var der jo HJ og det var så den modne kvinde der ordnede det mens den yngre æltede mit ansigt med hendes lækre attributter.. lækkert.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der for 2 -3 -4 ? år siden var det 2 lidt ældre der betjente mig. Jeg blev kraftigt opfordret til at have sex med den ene af dem, men takkede nej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også et par år siden jeg var der sidst og der var der en ældre dame uden indlevelse.. ved så ikke om der var andet end HJ muligt.. men tror jeg skal den vej og finde ud af det igen inden så længe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Nordjyden6 skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har ikke noget link for de har ikke haft nogen annonce for tiden.. 

Hej med jer følgere i denne tråd.

Jeg venter spændt på din næste visit. Især hvis det bliver med den yngre, da jeg er spændt på hvilke ekstra ydelser, gerne FP, hun tilbyder og prisniveauet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle da også prøve det med to piger :-)

Så pumpede cykelen og afsted.
Jeg fik ganske rigtigt tilbuddet om to piger for en lille merpris, og sagde ja tak.
Men at sige at nummer to var en ung ting, vil være at omgå sandheden ;-)

Hun havde samme alder som hende der har det, og massagen var ikke noget at skrive om. De talte en del sammen mens de masserede på thai, hvilket er temmelig forstyrrende.

Handjobbet var de til gengæld to om, så det var lækkert, men ikke megen mulighed for at røre..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 7 timer siden:

Jeg skulle da også prøve det med to piger :-)

Så pumpede cykelen og afsted.
Jeg fik ganske rigtigt tilbuddet om to piger for en lille merpris, og sagde ja tak.
Men at sige at nummer to var en ung ting, vil være at omgå sandheden ;-)

Hun havde samme alder som hende der har det, og massagen var ikke noget at skrive om. De talte en del sammen mens de masserede på thai, hvilket er temmelig forstyrrende.

Handjobbet var de til gengæld to om, så det var lækkert, men ikke megen mulighed for at røre..

 

Hej murer

fik du navnet på den jeg kalder den yngre. Er temmelig sikker på hun var noget yngre end hende har det nemlig.. :-) 

hende den yngre som jeg kalder hende hed Dao.. Ellers må jeg til optikeren ;-) 

det er ret forstyrrende de snakker henover sig.. Helt enig.. 

Er det stadig asylgade der er din favorit? :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...