Hop til indhold
Guest skak

Shia

Recommended Posts

Har forsøgt - men hun brændte mig af, selv om vi havde en klokke klar aftale..... dårlig stil med 'kan du om 4 timer i stedet'  15 min før aftalt tidspunkt.....

Kumme selvfølgelig aldrig drømme om forsøge igen .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
JonE skrev, for 7 minutter siden:

Har forsøgt - men hun brændte mig af, selv om vi havde en klokke klar aftale..... dårlig stil med 'kan du om 4 timer i stedet'  15 min før aftalt tidspunkt.....

Kumme selvfølgelig aldrig drømme om forsøge igen .....

Og så er det første der står i hendes annonce "kun seriøse henvendelser" :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos hende i går - kan ikke abefale!

Hun var sur fra starten - var "ikke klar" da jeg kom, OK jeg var 5 min. før tid - min uvane...
Jeg overvejede seriøst at gå igen, burde have gjort det, det blev ingen succes, trods ok kys og slik og langvarigt blow.
Billederne er helt klart falske, måske det utydelige, hvor hun ligger ned er af hende.
22 år, hmmmm..., jeg vil vurdere + i hvert fald 10 år.
44 kg, ja måske for nogle år siden, men dog velproportioneret krop med et par dejlige håndfulde til bryster. 
GFE, ja, men uden entusiasme og indlevelse.

Gentagelse: Nope!

 

Billede.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 15 minutter siden:

Var hos hende i går - kan ikke abefale!

Hun var sur fra starten - var "ikke klar" da jeg kom, OK jeg var 5 min. før tid - min uvane...
Jeg overvejede seriøst at gå igen, burde have gjort det, det blev ingen succes, trods ok kys og slik og langvarigt blow.
Billederne er helt klart falske, måske det utydelige, hvor hun ligger ned er af hende.
22 år, hmmmm..., jeg vil vurdere + i hvert fald 10 år.
44 kg, ja måske for nogle år siden, men dog velproportioneret krop med et par dejlige håndfulde til bryster. 
GFE, ja, men uden entusiasme og indlevelse.

Gentagelse: Nope!

 

Billede.png

Tak for info var ved at lave aftale med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods min positive anmeldelse af Shia der henvises til i hendes annonce, må jeg nu give Hr_T ret i hans kommentarer ovenstående.

Hvor jeg havde en forrygende god oplevelse første gang jeg besøgte hende måtte jeg konstatere et fald i kvaliteten ved besøg nr 2 - entusiasmen og den tydelige glæde ved sex var helt enkelt væk, så besøg 2 var ikke den store succes. Alt det tekniske var stadig OK, men forandret fra en nydende leg til noget næsten mekanisk.

Min første oplevelse med Shia var dog så god at jeg gerne betaler for et besøg mere på et tidspunkt i fremtiden. Billederne i annoncen er næppe af Shia, men jeg synes stadig hun ser så godt ud, at jeg ikke har noget problem med de "lånte" billeder. Alder??? Jeg aner ikke hvad den korrekte alder er, men jeg ser hende bestemt ikke som en pige på 32, så tror jeg at virkeligheden er de annoncerede 22 eller meget tæt på.

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nu forstå at jeg bør være glad for at være 'brændt af' ....... det er jeg så ...... tak for hjælpen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...