Hop til indhold

Recommended Posts

Sjovt der ikke rigtig er noget fjams på Amager..:huh:

Bor vel omkring 200.000 mennesker på øen og om få år vel 240-250.000 med al det byggeri der er i gang..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Sjovt der ikke rigtig er noget fjams på Amager..:huh:

Bor vel omkring 200.000 mennesker på øen og om få år vel 240-250.000 med al det byggeri der er i gang..

Der var engang noget der hed Kastruppigerne, men jeg ved om de stadig eksisterer. Jeg kan ikke finde dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altid-dansk skrev, 1 time siden:

Her er et tilsvarende kort over bordeller i provinsen: Bordellisten (provinsen).

Men jeg har brug for jeres hjælp, for jeg kender ikke ret mange bordeller i provinsen, og jeg har svært ved at finde frem til dem.

Hvad er kriterierne for at komme på listen?

Egen webside, danske piger, fast telefon-nummer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal arbejde flere piger på stedet. De behøver ikke nødvendigvis at være danske, men thaiklinikkerne tager jeg ikke med. De behøver heller ikke at have en hjemmeside. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det snart en tid til at opdatere listen, med tanke på at Corona virkelig har ændret vores hverdag og flere lysthuse kæmper for livet. 

 

Før var der så mange unge danske studinepiger som forsødede kontoen med penge fra studiejob/sabbatår. 

Nu kæmper de fleste en kamp for overlevelse i en anderledes verden.

Håber vaksinen gør underværker, så de unge smukke danske piger, studerende eller ikke, igen finder ud af hvor der kan tjenes hurtigere og flere penge til makeup, modetøj og indskud til lejligheder i de større byer, end ved at stå i bagerforretninger og tøjbutikker..så de forhåbentlig  flokkes for at komme i betragtning til lysthusenes vagtplaner..

Skulle have været i august. Nu september/oktober 2021 bør de fleste af os have fået et eller to stik med vaksinen, så forhåbentlig vender vi tilbage til nogenlunde normale tilstande...og forhåbentlig med unge piger parat som i årene omkring '10-'15.  Dengang da de unge og attraktive piger med glimt i øjet og modelkroppe ikke var så sarte og flokkes for at få vagter til at forsøde deres konto til enten opsparing af bolig eller det sidste nye modetøj.

Nu vil de unge, smukke studerende som åbenbart oftere vil stå i tøjbutikker og bagerforretninger når de holder sabbatår eller for at tjene lidt ved siden af studierne, end have det sjovt og grine på lysthusene.

Med håbet som en bedre fremtid håber jeg blot at det går langsomt men stødt fremad i 2022, så de unge piger, studerende eller sabbatår, finder glæden ved kropskontakt når alle borgere i Danmark er fuldt vaksineret.

Måske lysthusene skal have gang i noget PR arbejde.

 

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

@ppd jeg tror det er et lidt dødt emne du har fået gravet frem.

Ja, desværre.

Det går ned af bakke. Desværre.

Hvor går de unge smukke studinepiger hen og får et fritidsjob hvor de samtidig kan tjene relativt hurtige penge..?

De skal vide at de er savnet herfra, så håbet er at danske bordeller igen kommer ovenpå og tiltrække smukke, feminine, nede-på-jorden danske piger som vil forkæles, forføres og mærke følelsen af en kildrende tunge..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 48 minutter siden:

Måske er det snart en tid til at opdatere listen, med tanke på at Corona virkelig har ændret vores hverdag og flere lysthuse kæmper for livet. 

 

Før var der så mange unge danske studinepiger som forsødede kontoen med penge fra studiejob/sabbatår. 

Nu kæmper de fleste en kamp for overlevelse i en anderledes verden.

Håber vaksinen gør underværker, så de unge smukke danske piger, studerende eller ikke, igen finder ud af hvor der kan tjenes hurtigere og flere penge til makeup, modetøj og indskud til lejligheder i de større byer, end ved at stå i bagerforretninger og tøjbutikker..så de forhåbentlig  flokkes for at komme i betragtning til lysthusenes vagtplaner..

Skulle have været i august. Nu september/oktober 2021 bør de fleste af os have fået et eller to stik med vaksinen, så forhåbentlig vender vi tilbage til nogenlunde normale tilstande...og forhåbentlig med unge piger parat som i årene omkring '10-'15.  Dengang da de unge og attraktive piger med glimt i øjet og modelkroppe ikke var så sarte og flokkes for at få vagter til at forsøde deres konto til enten opsparing af bolig eller det sidste nye modetøj.

Nu vil de unge, smukke studerende som åbenbart oftere vil stå i tøjbutikker og bagerforretninger når de holder sabbatår eller for at tjene lidt ved siden af studierne, end have det sjovt og grine på lysthusene.

Med håbet som en bedre fremtid håber jeg blot at det går langsomt men stødt fremad i 2022, så de unge piger, studerende eller sabbatår, finder glæden ved kropskontakt når alle borgere i Danmark er fuldt vaksineret.

Måske lysthusene skal have gang i noget PR arbejde.

 

 

 

 

Tror det kræver noget helt specielt at kunne agere i sådan et job, så kan godt forstå alle og enhver ikke springer til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ppd, kan de være forflyttet over til sugardatingaider? Jeg har ikke selv udforsket det område endnu, men det kan være andre kan svare på det?

 

Din kommentar lyder en smule boomer-agtig. Det er ikke et forsøg på at nedgøre dig, jeg forsøger bare at nuancere lidt. Men jeg tror svaret findes flere steder, her er et par bud:

1. Folk er blevet markant rigere (lavere behov for penge)

2. Strømninger flytter sig væk fra brug-og-smid-væk-Kulturen, og folk opdager at man kan opnå social status ved faktisk at _undgå_ at bruge penge (igen, lavere behov for penge for at opnå social status)

3. Mange mænd gemmer sig bag deres computere og tilbyder pigerne uanede mængder af rigdomme, hvilket giver pigerne oplevelsen af en stigende efterspørgsel (som resulterer i højere priser)

4. Smukke piger kan gå ind på en webcamside, slå danske ip-adresser fra, og så kan de tjene styrtende med penge uden overhovedet at have en eneste tissemand i munden, og uden at den normale dansker har adgang til at opdage hende. Hun kan sågar tage en maske på, så hun er sværere at genkende...

 

Har det noget på sig, eller ser jeg bare verden i et forvrænget perspektiv?

Med venlige hilsner fra

Ėn der selv er skuffet over udbuddet og derfor overvejer at tage på 'forlystelsesrejse' til et land hvor folk har færre penge og måske derfor yder en højere service for pengene...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...