Hop til indhold
Guest Cykelmyggen

Sweet Alexandra 21 - Real GFE. ( for those who seek quality ) :)

Recommended Posts

Guest Cykelmyggen

Det er noget af en overskrift Alexandra har med hensyn til "For Those Who Seek Quality" .... men fordi hun er så smuk som hun er kunne jeg bare mærke på mig selv at jeg måtte besøge hende. Faktisk følte jeg mig nærmest draget :-)

Umiddelbart havde jeg det lidt svært med at hun kun kunne kontaktes via mail og ikke pr. telefon, idet jeg normalt har det bedst med gennem stemmen at høre om der kan være kemi. Men men .... da jeg mærkede nærmere efter kunne jeg mærke at det hun kun kan kontaktes pr. mail giver en vis form for eksklusivitet over det.

Jeg fik lavet en aftale omkring kl 20:30 i går aftes og på vejen op mod hendes lejlighed/hotelværelse kunne jeg mærke det boblede noget i maven over hende og hvad jeg skulle forvente når døren åbnede. Forventningens glæde blev til fulde indfriet og uendeligt meget mere til. Det var nemlig det dejligste smil, den smukkeste krop og den dejligste personlighed jeg mødte i døren .. iklædt den smukkeste og mest sexede stramme sag af en kjole.... og blev endda mødt af det dejligste bløde kys i døren .. uhmm.

Jeg fik hurtigt taget et bad så jeg var frisk og velduftende over det hele hvorefter vi trak ind i det tilstødende lokale (soveværelset). Jeg må virkelig sige hendes sted er meget smagfuldt og passer perfekt til Alexandras udsøgte og virkeligt smagfulde stil. Hun har virkelig klasse den kvinde.

Ret hurtigt fik Alexandra sat sig meget indbydende på sengen, mens hun intenst kiggede mig dybt i øjnene, hvorefter et spil gik igang hvor jeg stadigt med blikket fastholdt gik over mod hende, kravlede langsomt ind over hende hvorefter hun trak sig længere og og længere op i sengen .. indtil jeg til sidst lå ovenpå hende. Den varme kropskontakt, de intense øjne og de liderlige og meget intense kys gjorde os begge så uendeligt dejligt opstemte. Om det var ægte .... Ohhh Yeah :-P For de liderlige øjne og så plaskvåd hun var blevet var ikke til at tage fejl af.

Jeg elsker oralsex men på grund af tingene ligesom bare skete endte det med jeg kun nåede at slikke hende og dermed give hende fuld valuta for mine evner med tungen, og fik derfor ikke selv fornøjelsen. Men for mig gjorde det ikke spor for det tændte mig vildt at slikke hende og mærke resultatet af det. Jeg kunne mærke hun nød det og ville ha mere. 

Som tiden fløj afsted måtte jeg også mærke hende og trænge op i hende ..... det skete så heldigvis også helt naturligt. Og manner hvor var det dejligt at mærke hende ... helt så det kildede ud i spidsen og i kroppen. Inden jeg kom trak jeg mig ud og hun foreslog selv at jeg gjorde det i munden på hende. Normalt er jeg ikke til det men midt i alt liderligheden føltes det helt rigtig at gøre.

Kan kun sige at sex og mit møde med Alexandra ... det er det bedste sex "ever" jeg har haft og jeg er SÅ klar på mere :-)

Alexandra er en meget smuk pige både af udseende og i det indre ...... og på trods af det uskyldige ydre så tag ikke fejl ... hun er den ægte vare og en frækkert i særklasse. Men fordi hun er så sød og dejlig på enhver tænkelig måde så skal hun også passes på og respekteres som det smukke individ hun er.

For min empatiske mavefornemmelse siger mig at hun kun giver 200% igen hvis der er kemi og man respekterer samt passer på hende. Altså ... hun giver kun sig selv og fuld gas når hun føler sig tryg :-)

Kærligst Cykelmyggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...