Hop til indhold
underdog40

Tager til Hamborg på fredag.

Recommended Posts

Så nærmer tiden sig. Skal ned til Hamborg på fredag. Tager hjem søndag. Vi skal forbi Harmony (synes at kunne læse mig frem til at det er byens bedste sted pt. men ret mig gerne hvis jeg har læst forkert). Er der ellers noget vi absolut SKAL opleve?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du søger et godt strip sted også så kan jeg anbefale Doll House, der kommer også masser af unge piger og ser på strip fra nogle af de mandelige dansere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede faktisk at Atmos stadig var stedet. Har været der utallige gange og det har altid været godt. Masser af piger og større chance for rigtig GFE. Artemis i Berlin vil nu altid være mit foretrukne sted. Vil gerne høre mere om flat rate konceptet men min logik siger mig at pigerne ikke så hotte som hvis de selv fik lov til at beholde 70€ hver gang de gik på værelset med en kunde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happee skrev, for 36 minutter siden:

Vil gerne høre mere om flat rate konceptet men min logik siger mig at pigerne ikke så hotte som hvis de selv fik lov til at beholde 70€ hver gang de gik på værelset med en kunde :-)

Har du ikke prøvet flattrate - er det nok svært at forklare forskellen, da det er 2 forskellige koncepter og tilgange til købesex - men jeg synes det er befriende at kunne flirte med den ene kvinde efter den anden og invitere dem/blive inviteret på lidt hygge uden at skulle konferere med pungen i klædeskabet, når jeg først har betalt ved indgangen.

På flattrates kan du være heldig at få mere show i det offentlige og oplevelser du kun kan drømme om - som f.eks at være midtpunktet i  et gangbang med 5 - 6 piger  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flat99 er svært at finde, da indgangen ligger på bagsiden af en industribygning, men da først min medsammensvorne og jeg fandt det, troede vi ikke vores øjne. Det var en onsdag aften hvor de har noget (flatrat)? til 99 euro. Der var mindst 10 piger i alle størrelser at vælge imellem. Min makker var dog lidt uheldig med den ene pige. Der var ingen tilmelding, og adressen er: Albert-Ashweitzer Ring 39.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det skal da prøves. Hvor er det bedste sted for flat-rate i Hamborg ? Hvor længe kan man være på stedet og hvor mange gange kan man være sammen med en pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happee skrev, for 2 timer siden:

det bedste sted for flat-rate i Hamborg

Er uden tvivl: Fantasy Lounge - men søg selv anmeldelser mm. i forum, da der findes utallige både negative og positive beskrivelser af hvad du kan opleve på stedet - og så må du jo ligge til og trække fra og du drage dine egne erfaringer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender kun flat99. Om onsdagen kan man købe flak-rate til 99euro. Når der er betalt i baren, kommer alle pigerne på række og giver hånd. Lokalet er røgfyldt men luksusisøst og der er ingen garderobe. Det kniber med sproget, men personalet kalder så på en af pigerne der kan engelsk. Man kan så få alle de piger man kan klare, og man kan sidde i sofaerne og kikke på Pigerne der sider i en klump og det kan godt være lidt generende at skulle gå ned til dem. Man går bare ned og snakker lidt med den udvalgte pige og hun får s udlevere én kondom i baren. Jeg anbefaler at man tager en ekstra med + creme. Der er mulighed for bad før og efter ude bagved hvor værelserne er. Pigerne forventer at få lidt ekstra mod ekstra ydelser som f.eks. kys. afregning af disse foregår i værelset til pigen. Den ene jeg fik blev ikke sur da jeg ikke skulle have ekstra. Så skal man passe på at ens øjne ikke triller ud af hovedet. Man kan stadigvæk købe én pige i afgrænset tid til en lavere pris, som de andre dage.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-60 skrev, for 2 timer siden:

Lokalet er røgfyldt men luksusisøst og der er ingen garderobe.

Jo, sofaerne har nogle luksuriøse huller og den megen røg + musikken, der skrues højere og højere op fortrænger de mere seriøse sexkøbere og de obscure, overvægtige og højtråbende typer overtager lokalet ud på aftenen.

Stedet mangler også en gratis buffet + at alkoholfrie drinks var inkluderet som på fantasy.

Kun Milena: http://www.flat-99.de/girls/milena-full-service

kan få mig til at besøge Flatt99 igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Babylon, Atmos, Harmony og Fantasy Lounge indenfor de sidste 5 måneder. Nogle af stederne flere gange (senest i påsken).

Jeg vil anbefale Atmos baseret på min sidste Hamborg tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, for 7 timer siden:

Jeg har været på Babylon, Atmos, Harmony og Fantasy Lounge indenfor de sidste 5 måneder. Nogle af stederne flere gange (senest i påsken).

Jeg vil anbefale Atmos baseret på min sidste Hamborg tur.

når nu du har været i alle klubberne kan du så hjælpe mig med at udfylde hullerne hvor der er ? I min sammenfalning/sammenligning af klubberne i denne tråd?

https://www.eroguide.dk/forum/topic/71366-hamburg-club-besøg/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Anbefaler også Atmos igen, efter et par ture derned. Harmony kan ikke være med og der har også været et par klager over det sted

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...