Hop til indhold

Recommended Posts

Først og fremmest....til mit forsvar skal det nævnes at jeg bliver ukontrollabelt stangliderlig når temperaturmåleren passerer 10grader. Alle andre var kropumulige og få fat i. Det er min undskyldning :shock:.

For det andet besøgte jeg Jeny (med ét n) tidligere i dag i Sydhavnen. Det stod i sol og måne at det IKKE er pigen jeg ville møde. Men desværre har jeg en defekt der betyder at mine hjerneceller stopper for normal funktion når *se øverste linie.

Nej. Det er naturligvis ikke pigen fra billederne du møder. Men hun er ikke helt tosset. Faktisk en rigtig god røv og pæne bryster. Men den der forfærdelige læbering. Det har da aldrig klædt nogen eller noget, siger jeg med risiko for at lyde som et danefæ. Nuvel. Var ganske enkelt for liderlig til at gå igen. Og hun er i grunden også ok. Dog lidt mavse. Men pyt. Sød og venlig. Men hun er ikke "NEW". Cirka lige så new som en Soda Stream-maskine. Fik mit obligatoriske bad. Og så gik vi i krig. Man er vel nysgerrig når de skriver "superfrench Expert". Oki. Ekspert og ekspert. Det var fint nok. Men nu var jeg så horny at selv en leguan med dårlig ånde kunne ha suttet "frederik" op fra slap. Lad det ligge. Nu begyndte det at blive lidt spøjst. Under sexen befamlede jeg jo hende hist og her. Og hver gang kom der sådan nogle irriterende småfnis fra hende. Kald mig pjevset, men dt irriterede mig. Så lignede hun én der blev spiddet af en elefant.  Jeg er helt normal i størrelse. Jeg prøver ikke engang at bilde mig selv noget andet ind. Og så den der konstante hånd nede ved tiss`konen som skulle fungere som....ja, jeg ved det sq ikke. Et slags skjold, eller noget. Gå da væk med det!! Og når jeg ville røre hendes ellers så nydelige babser kom det der pisseirriterende fnis. Nå, men jeg kom da. Så missionen lykkedes. Tog mit tøj og driblede mod Nordsjælland.

Pigen. En stor 5tal. Fin numse. Lidt for meget mavse da jeg foretrækker dem slanke/spinkle. Sexen: 4. Jeg kom jo. Stedet: En lejlighed på en stor vej i Sydhavnen. Har aldrig været der før. Kommer ikke igen...men... * se de første par linier.

PS! Tager til Tyskland (Hamborg) på fredag med en ven. Det bliver vores FKK/Flatrate-debut. Vi er vildt spændte. Har læst stolpe op og stolpe ned her. Lyder til at være godt :) 

Peace.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest er jeg taknemmelig for at du tager dig tid til at skrive en anmeldelse - det har jeg respekt for. Derfor en "Synes godt om" fra mig.

Hvad jeg aldrig vil forstå (til trods for dit forsvar) er hvorfor man alligevel gennemfører når man indser at pigen benytter falske billeder og ikke engang opfylder ens egne skønhedsidealer. Hvilket incitament har hun for at give god service ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 18 minutter siden:

Først og fremmest er jeg taknemmelig for at du tager dig tid til at skrive en anmeldelse - det har jeg respekt for. Derfor en "Synes godt om" fra mig.

Hvad jeg aldrig vil forstå (til trods for dit forsvar) er hvorfor man alligevel gennemfører når man indser at pigen benytter falske billeder og ikke engang opfylder ens egne skønhedsidealer. Hvilket incitament har hun for at give god service ...

Sorry to say it. Men så har du aldrig været liderlig nok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 timer siden:

Og så den der konstante hånd nede ved tiss`konen som skulle fungere som....ja, jeg ved det sq ikke. Et slags skjold, eller noget. Gå da væk med det!!

Hahaha, hvor er det dog grineren og sandt skrevet på samme tid. Oplevede det ved en GP forleden. Tak for det gode grin dér :lol:

Rigtig god tur til Tyskland. Opdatér gerne om jeres tur eller lav anmeldelse, når I kommer hjem, hvis du har lyst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 10 timer siden:

Sorry to say it. Men så har du aldrig været liderlig nok :) 

Helt enig.  Hvis så samtidig man har planlagt sin mission over flere timer , så er det svært at vende om i døren. Dejlig anmeldelse tak.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 19 timer siden:

Hahaha, hvor er det dog grineren og sandt skrevet på samme tid. Oplevede det ved en GP forleden. Tak for det gode grin dér :lol:

Rigtig god tur til Tyskland. Opdatér gerne om jeres tur eller lav anmeldelse, når I kommer hjem, hvis du har lyst :) 

Tro mig. Jeg får helt sikkert lyst til at skrive om min tur. Jeg dirrer af spænding. Den kammerat jeg skal sammen med er for grineren. Har kendt ham hele mit liv. Vores koner er veninder. Så jeg ved han kan holde alt det syge lort vi får rodet os ud i inde. Nu håber jeg bare at de gode historier fra specielt @Jernsvinet, men m.fl. holder vand :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...