Hop til indhold
svanemorfbi

Hvor mange glædespiger har en kæreste

Recommended Posts

aaisha skrev, for 2 minutter siden:

så burde han jo i stedet gøre det forbi og ikke plage hende psykisk

Helt enig.. Det er det jeg siger at det ikke er iorden det han gør.. Men det kan være svært hvis kærligheden er stor at gå fra en kvinde eller en mand.. Det er der så uendelige mange beviser på idag med psykisk og fysisk vold idag hvor man ikke slutter forholdet.. Det gælder begge veje.. kærlighed gør blind..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på linie med @Nyder livet Gp jobbet kan godt kombineres med en kæreste. Det er nok kun et fåtal af mænd der rumme det, når det kommer til stykket. Men jeg vil også tilføje, det stiller også nogle krav til pigen såsom åbenhed, involvering og hensyntagen. 

Med hensyn til dig @svanemorfbi vil sig sige, man møder ikke kærligheden hver dag, det er vigtig at have i tankerne når man rammes af konflikter i ens kærlighedsliv.  I har været kærester i 3.5 år, og jeg kan forstå at  efter 3-4 mdr. i jeres nye forhold, da bliver du GP.  Var det en beslutning i var fælles om, eller traf du den suverænt ? 

Hvis det var en fælles beslutning, så har i jo nok også aftalt hvorledes du kan drive din "forretning" således at jeres forhold ikke bliver en ørkenvandring af følelsesmæssige op- og nedture. Når jeg læser dine få informationer, fremgår det jo tydeligt, at vise elementer omkring det at være GP giver manden nogle ret kraftige følelsesmæssige udfordringer. 

Det er jo nemt at sige "Han skal da bare ud til højre, det vil jeg så ikke sige på et så løst grundlag som dine få indlæg". Hvis i ellers føler en god dyb kærlighed til hinanden, synes jeg at i skal tage en god snak på et tidspunkt hvor ingen af jer er i følelsesmæssig affekt.  Her skal i begge være ærlige. For hans vedkommende, skal han fortælle noget om hvornår og hvad tricker de følelsesmæssige udfordringer. I været kærester i 3.5 år, her kan i så passende bidrage til at fortælle lidt om, hvorfor der også har været gode sikkert lange perioder uden konflikter. 

For dit vedkommende tror jeg det er meget at du får fortalt manden, at ja selvfølgelig får du indimellem nogle fede orgasmer, det følger ligesom med GP jobbet. Det er nok vigtigt at få fortalt, at det ikke nødvendigt sker fordi en mand er pæn. Det bliver en sikkert en lang og følelsesmæssig snak, men det handler også om, at få fortalt manden, at det er ham du elsker, samt at jeres sex er godt og sundt (det skal selvfølgelig passe, hvis man siger det)   

I skal begge værne om det i har. Det kan ikke nytte noget at ham render rundt i følelsesmæssig affekt, hver gang der kommer en gæst der på ham virker pæn. Omvendt, og det kan sikkert være svært, skal du tage afsæt i, sådan ønsker jeg ikke at se ham, hvad kan jeg gøre for at minimere den affærd, snarere end at sende signalet "Det må du sgu selv rode med"

Jeg vil også sige til det pas nu på med at komme ud på det skråplan, hvor du må nu tænker, at så er det også lettere at være single. Det næste bliver måske, så er det også lettere ikke at have veninder, for det er svært med dækhistorier, ja og.... det er også svært med familie osv - Det sker jo for nogen af Gpér heldigvis ikke alle. Et Gp job må aldrig blive det vigtigste i ens liv eller i grove tilfælde det eneste. 

Ja, det er måske ikke det letteste at forene et GP job med et kæresteforhold, men søger man ægtekærlighed, respekt, omsorg og hele den sædvanelig smøre, så er det ikke inde i det frække rum, at disse behov skal opfyldes - Det er bare noget kort look-alike.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været 100 procent ærlig med det, han har udspurgt mig og jeg har svaret helt åbent. Jeg har flere gange sagt, at vi må stoppe forholdet hvis det plager ham sådan. Hans sex behov er meget mindre end mit, og jeg fungerer bare rigtig godt med at være GP. Jeg har indvilliget i at han også kan være sammen med andre kvinder ( GP) dog irritere det mig, for hans lyst er som sagt meget mindre end min. Og nu bruger han sin lyst på andre. Jeg har aldrig sagt nej til sex med ham, da jeg nyder dette meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tror ærlig talt at de har snakket sig blå i hovedet.

Hvis en GP skriver om sit private forhold på EG, tager jeg det som et tegn på at hun er voldsomt presset mentalt. 

Jeg tror at de har været enige om at det var en god ide at starte som GP.....og så har han ikke kunne holde til det alligevel. En mand med den adfærd er kontrollerende, og det ændre sig ikke. 

 

Er super presset ja, og har jo ingen andre at tale med det om end jer herinde. Andre jeg kender, laver ikke det samme og vil ikke kunne forstå det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 21 minutter siden:

du bliver nødt til at få styr på din indre sadist og holde op med at drive ham til vanvid

Han vælger jo lige så meget at være sammen med hende, som hun gør med ham, på trods at han ikke kan håndtere hendes arbejde, han er bare for dum til at kunne forholde sig til det som en voksen mand (der enten ville acceptere eller gå).

Dit indlæg her er ikke kun tarveligt, men også utroligt dumt - selv for din standard herinde - hvilket siger en hel del om hvor langt nede vi er i suppen.

Vis en smule stil, selvindsigt og almindelig respekt og sig undskyld for det tåbelige bidrag, eller endnu bedre hold din kæft for bestandigt.

aaisha skrev, for 21 minutter siden:

så burde han jo i stedet gøre det forbi og ikke plage hende psykisk

Det ville uden tvivl være det bedste at gøre, det andet er ikke sundt, heller ikke for ham selv - er meget enig. Men det tror jeg faktisk ikke den type "kan" finde ud af, igen den der med at tage "hævn" giver mig et billede af en mand der ligger ret langt nede på udviklingen ;) 

mature man skrev, for 17 minutter siden:

Nogle mænd kan rumme det – andre kan ikke – din kæreste kan tilsyneladende ikke – stop forholdet eller stop dit arbejde

Tror ikke det bliver bedre af at stoppe med hendes arbejde, nu kender jeg ikke manden, men man kunne forestille sig at han stadigt vil nævne det om 10 år i forbindelse med et skænderi om opvasken, eller what ever.

Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

En mand med den adfærd er kontrollerende, og det ændre sig ikke. 

Det sker meget sjældent desværre at voksne vokser fra det - er meget enig, dog gælder både for kontrollerende mænd og kvinder ;) 

@svanemorfbi af nysgerrighed, når du skriver "forsøg på hævn" er det så at han prøver at være "utro" eller hvordan skal den forstås?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja han vil hive en masse kvinder hjem til sigselv og så må jeg ikke komme, plus han vil dyrke sex med dem han møder ude i byen. Han vil også tage billeder hvor han får blowjob osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Jeg er på linie med @Nyder livet Gp jobbet kan godt kombineres med en kæreste. Det er nok kun et fåtal af mænd der rumme det, når det kommer til stykket. Men jeg vil også tilføje, det stiller også nogle krav til pigen såsom åbenhed, involvering og hensyntagen. 

Med hensyn til dig @svanemorfbi vil sig sige, man møder ikke kærligheden hver dag, det er vigtig at have i tankerne når man rammes af konflikter i ens kærlighedsliv.  I har været kærester i 3.5 år, og jeg kan forstå at  efter 3-4 mdr. i jeres nye forhold, da bliver du GP.  Var det en beslutning i var fælles om, eller traf du den suverænt ? 

Hvis det var en fælles beslutning, så har i jo nok også aftalt hvorledes du kan drive din "forretning" således at jeres forhold ikke bliver en ørkenvandring af følelsesmæssige op- og nedture. Når jeg læser dine få informationer, fremgår det jo tydeligt, at vise elementer omkring det at være GP giver manden nogle ret kraftige følelsesmæssige udfordringer. 

Det er jo nemt at sige "Han skal da bare ud til højre, det vil jeg så ikke sige på et så løst grundlag som dine få indlæg". Hvis i ellers føler en god dyb kærlighed til hinanden, synes jeg at i skal tage en god snak på et tidspunkt hvor ingen af jer er i følelsesmæssig affekt.  Her skal i begge være ærlige. For hans vedkommende, skal han fortælle noget om hvornår og hvad tricker de følelsesmæssige udfordringer. I været kærester i 3.5 år, her kan i så passende bidrage til at fortælle lidt om, hvorfor der også har været gode sikkert lange perioder uden konflikter. 

For dit vedkommende tror jeg det er meget at du får fortalt manden, at ja selvfølgelig får du indimellem nogle fede orgasmer, det følger ligesom med GP jobbet. Det er nok vigtigt at få fortalt, at det ikke nødvendigt sker fordi en mand er pæn. Det bliver en sikkert en lang og følelsesmæssig snak, men det handler også om, at få fortalt manden, at det er ham du elsker, samt at jeres sex er godt og sundt (det skal selvfølgelig passe, hvis man siger det)   

I skal begge værne om det i har. Det kan ikke nytte noget at ham render rundt i følelsesmæssig affekt, hver gang der kommer en gæst der på ham virker pæn. Omvendt, og det kan sikkert være svært, skal du tage afsæt i, sådan ønsker jeg ikke at se ham, hvad kan jeg gøre for at minimere den affærd, snarere end at sende signalet "Det må du sgu selv rode med"

Jeg vil også sige til det pas nu på med at komme ud på det skråplan, hvor du må nu tænker, at så er det også lettere at være single. Det næste bliver måske, så er det også lettere ikke at have veninder, for det er svært med dækhistorier, ja og.... det er også svært med familie osv - Det sker jo for nogen af Gpér heldigvis ikke alle. Et Gp job må aldrig blive det vigtigste i ens liv eller i grove tilfælde det eneste. 

Ja, det er måske ikke det letteste at forene et GP job med et kæresteforhold, men søger man ægtekærlighed, respekt, omsorg og hele den sædvanelig smøre, så er det ikke inde i det frække rum, at disse behov skal opfyldes - Det er bare noget kort look-alike.

Rigtig godt svar, jeg reflektere lige over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er jaloux og føler sig derudover ramt, der hvor det gør alle mest ondt, nemlig på sin maskulinitet. Han er som et såret dyr, og sådan nogle er som bekendt farlige. Gør som de andre siger: Afbryd forholdet før det går galt. Han har ikke psyken til det.

Tænker at denne type forhold er meget nemmere, hvis præmisserne er klare fra starten. Har I begge været inde over beslutningen om dit nye erhverv, eller er den mest din? Hvis det sidste er tilfældet, ved jeg ikke, hvad du egentlig havde forestillet dig. Men det er lige meget nu...Skynd dig væk. 

Og til alle jer andre. Ok, kæresten lyder usympatisk og primitiv, men man behøver altså ikke være psykopat for at have det som ham. Staklen lider.

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jalousi er en dræber! Den er destruktiv, irrationel og uden for pædagogisk rækkevidde. Men den er jo en helt almindelig følelse og kærlighedens ucharmerende tvilling.

Har selv smagt dens bitre dråber i mine yngre dage, men det har fortaget sig med årene. Måske i takt med at jeg er blevet mere sikker på mig selv - og ikke så angst for at miste?!

Jeg er enig med flere her, i at et kæresteforhold til en GP, sikkert fint lader sig gøre, men at det kræver en partner som er usædvanlig rummelig, selvsikker og måske ovenikøbet tænder lidt på, at den elskede bliver trakteret af andre.

Jeg er også enig med flere om, at han er ved at blive ædt op indefra og næppe vil få ro, selvom du stopper. Og at du langsomt vil blive brudt ned i processen, hvis du lader stå til.

Nogle gange er elskende uforenelige, selvom kærligheden er nok så stor.

Håber at du når frem til dén beslutning, som er rigtig for dig.

Knus <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 3 minutter siden:

Han er jaloux og føler sig derudover ramt, der hvor det gør alle mest ondt, nemlig på sin maskulinitet. Han er som et såret dyr, og sådan nogle er som bekendt farlige. Gør som de andre siger: Afbryd forholdet før det går galt. Han har ikke psyken til det.

Tænker at denne type forhold er meget nemmere, hvis præmisserne er klare fra starten. Har I begge været inde over beslutningen om dit nye erhverv, eller er den mest din? Hvis det sidste er tilfældet, ved jeg ikke, hvad du egentlig havde forestillet dig. Men det er lige meget nu...Skynd dig væk. 

Og til alle jer andre. Ok, kæresten lyder usympatisk og primitiv, men man behøver altså ikke være psykopat for at have det som ham. Staklen lider.

Beslutningen var min, og han sagde at han ville ønske at han var en kvinde så han kunne gøre det samme. Jeg opfordrede ham til at prøve det samme, og han oprettede faktisk en annonce. Men da henvendelserne kom, gik der præstationsangst i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Virgula Jeg tænker nemlig også at han lider frygteligt. Han er ramt på sin maskulinitet og er så ramt at han ser det som sin eneste mulighed at 'ramme' tilbage.

Mht om han er Psykopat.....nej for pokker han er da så ej.....En ægte psykopat havde været fuldstændigt ligeglad og var smuttet videre. Psykopater er sjældent hævngerrige.... Narcisister derimod er oftest meget hævngerrige.

Jeg tror ikke at kæresten her er nogen af delene..... Han er vred, frustreret og med garanti 'brændt' sammen mentalt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
svanemorfbi skrev, for 33 minutter siden:

Er super presset ja, og har jo ingen andre at tale med det om end jer herinde. Andre jeg kender, laver ikke det samme og vil ikke kunne forstå det. 

Nu er det jo altid svært, at starte fra nulpunktet, når man står og mangler en eller flere at sparre med lige nu. Jeg ville se om jeg kunne finde en eller flere, som jeg kunne opbygge en gensidig fortrolighed med. 

Jeg ville gå efter personer, der ikke tager markant parti for mig, men som har styrken til at sige lige hvad man mener, også selvom det måske ikke falder i god jord. Om det skal være en mand eller kvinde vil jo afhænge en del af hvad man ønsker, dog kan det også være godt at parre med begge køn. Der er nemmere at sætte sig ind i og forstå sit eget køn. Omvendt hvis man vil forstå det modsatte køn, er det klogt at tale med det modsatte køn. 

Det omkring det modsatte køn kan være lidt svært, for det skal jo en der ikke har spændende bagtanker og egen agenda. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle tro, at mange har brændt nallerne gevaldigt, siden man så hurtigt og på et sådant løst grundlag, kan konkludere at intet kan redde deres forhold. Hvis deres kærlighed er stor, tror jeg de begge har flere skud i pistolen, før et brud er uundgåeligt. Men det er så bare mit udgangspunkt så længe deres forhold blot beskrives med små brudstykker. Det tager sgu sin tid at sætte sig ordentlig ind i kærlighedslivet udfordringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg er på linie med @Nyder livet Gp jobbet kan godt kombineres med en kæreste. Det er nok kun et fåtal af mænd der rumme det, når det kommer til stykket. Men jeg vil også tilføje, det stiller også nogle krav til pigen såsom åbenhed, involvering og hensyntagen. 

Med hensyn til dig @svanemorfbi vil sig sige, man møder ikke kærligheden hver dag, det er vigtig at have i tankerne når man rammes af konflikter i ens kærlighedsliv.  I har været kærester i 3.5 år, og jeg kan forstå at  efter 3-4 mdr. i jeres nye forhold, da bliver du GP.  Var det en beslutning i var fælles om, eller traf du den suverænt ? 

Hvis det var en fælles beslutning, så har i jo nok også aftalt hvorledes du kan drive din "forretning" således at jeres forhold ikke bliver en ørkenvandring af følelsesmæssige op- og nedture. Når jeg læser dine få informationer, fremgår det jo tydeligt, at vise elementer omkring det at være GP giver manden nogle ret kraftige følelsesmæssige udfordringer. 

Det er jo nemt at sige "Han skal da bare ud til højre, det vil jeg så ikke sige på et så løst grundlag som dine få indlæg". Hvis i ellers føler en god dyb kærlighed til hinanden, synes jeg at i skal tage en god snak på et tidspunkt hvor ingen af jer er i følelsesmæssig affekt.  Her skal i begge være ærlige. For hans vedkommende, skal han fortælle noget om hvornår og hvad tricker de følelsesmæssige udfordringer. I været kærester i 3.5 år, her kan i så passende bidrage til at fortælle lidt om, hvorfor der også har været gode sikkert lange perioder uden konflikter. 

For dit vedkommende tror jeg det er meget at du får fortalt manden, at ja selvfølgelig får du indimellem nogle fede orgasmer, det følger ligesom med GP jobbet. Det er nok vigtigt at få fortalt, at det ikke nødvendigt sker fordi en mand er pæn. Det bliver en sikkert en lang og følelsesmæssig snak, men det handler også om, at få fortalt manden, at det er ham du elsker, samt at jeres sex er godt og sundt (det skal selvfølgelig passe, hvis man siger det)   

I skal begge værne om det i har. Det kan ikke nytte noget at ham render rundt i følelsesmæssig affekt, hver gang der kommer en gæst der på ham virker pæn. Omvendt, og det kan sikkert være svært, skal du tage afsæt i, sådan ønsker jeg ikke at se ham, hvad kan jeg gøre for at minimere den affærd, snarere end at sende signalet "Det må du sgu selv rode med"

Jeg vil også sige til det pas nu på med at komme ud på det skråplan, hvor du må nu tænker, at så er det også lettere at være single. Det næste bliver måske, så er det også lettere ikke at have veninder, for det er svært med dækhistorier, ja og.... det er også svært med familie osv - Det sker jo for nogen af Gpér heldigvis ikke alle. Et Gp job må aldrig blive det vigtigste i ens liv eller i grove tilfælde det eneste. 

Ja, det er måske ikke det letteste at forene et GP job med et kæresteforhold, men søger man ægtekærlighed, respekt, omsorg og hele den sædvanelig smøre, så er det ikke inde i det frække rum, at disse behov skal opfyldes - Det er bare noget kort look-alike.

Kære Voice:)

- - prøv lige at læse det du har skrevet et par gange, - hvad er det du egentlig du har skrevet!?!?!?  - stort set en gang gætværk fra ende til anden, og værst af alt så prøver du misandten også at taaaaale dem begge til fornuft med dine "fornuft" betragtninger - ja de skal taaaale uuuud oooom alt - så alt er fryd og gammen igen, - men det er det IKKE.

- Voice - løbet er kørt!!  -  det er for sent, skaderne og sårene i deres forhold er for store.

Du er nødt til at forholde dig til : hvordan er situationen idag !?!?!?   - jeg mener den er der hvor der ikke er nogen vej tilbage, de skal begge videre i livet og hver for sig    -  ja en brutal afslutning hvor det nok er værst for ham med det han har været igennem. Der viste sig en side hen ad vejen for de ikke havde fælles fodslag 

- sådan er alle skilsmisser - præmisserne for skilsmisser er lige så mange som der er skilsmisser 

Det kan jo ikke hjælpe noget, at de pseudo får snakket sig til rette igen " -og pseudo: vi haar det sååå goodt saammen :angry::angry:" - ja måske  - det betyder da ihverfald at svanemorfbi skal undertrykke sit sexbehov da hans tilsyneladende er mindre.    --    Hvor sjovt tror du det bliver for hende ?- - - - -  og for ham ?

De skulle aldrig have været par - det viste sig jo også at de ikke helt passede sammen - ihvertfald ikke på det område der hedder sex, som er den usynlige lim der "klistrer" 2 mennesker sammen - sex er et meget ømtålelig område, det er virkelig inde og røre ved følelser 

Og det blev så et emne for dem, - hvis tid er kommet nu!!!

Mange hilsner

N yder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg kommer ved har en kæreste og har haft ham i  al den tid jeg har kendt hende. DE har vist været sammen i mange år. Han ved hvad hun laver og har det fint med det - siger hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

 

- Voice - løbet er kørt!!  -  det er for sent, skaderne og sårene i deres forhold er for store.

 

Jamen det kan da godt være, at slutresultatet bliver et brud. Jeg har nu valgt at læse @svanemorfbi indlæg som:

1) Hun har et behov for at tale om hendes kæresteforhold

2) Hun har ikke truffet en beslutning om hvad skal der ske 

3) Hun er reelt i tvivl om om GP og kæresteforhold kan kombineres (Der efterlyses på det område vel nogle erfaringer fra andre)

Med hensyn til pkt 3. er vel der hvor man bedst kan give noget, hvis man da ellers har erfaring med kæreste eller kæreste lignende forhold. Her kan man fri fortælle hvordan man har eller oplever det, og lade @svanemorfbi selv drage sine konklusioner.

Det helt ok, at rette kritik at mit indlæg, det er jo ligesom betingelserne når der debatteres. Jeg har summet lidt over det du har skrevet, og vil sige "Det er måske ikke lykkedes helt at få pointen frem. Jeg har ikke til hensigt at tvinge nogen af partnere til at holde sammen. Jeg har derimod på det meget sparsomme oplysningsgrundlag bidraget med at huske lidt på, og mærke efter om der er kærlighed, om man nu også i en svær stund har husket at få talt sammen, afstemt hinandens forventninger, få analyseret nuværende og tidligere konflikter og følelsesmæssige udfordringer. Det er ikke min intention at det skal læse som "De skal blive sammen - med derimod at de selv skal træffe nogle valg". Min opfordring er blot tænk jer om, og undlad at træffe valg i affekt. 

Hvis valget fra en af parterne er truffet, således at man ønsker at afbryde forholdet, så er det stadig en rigtig god idé, at tale sammen, emnerne vil nok bare være anderledes. At det måske ikke virker på alle, skal være usagt, men der er meget belæg for at hævde, at en god og konstruktiv afslutning, har stor betydning for hvorledes man kommer videre i livet. 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
svanemorfbi skrev, for 5 timer siden:

Beslutningen var min, og han sagde at han ville ønske at han var en kvinde så han kunne gøre det samme. Jeg opfordrede ham til at prøve det samme, og han oprettede faktisk en annonce. Men da henvendelserne kom, gik der præstationsangst i den. 

du er ikke parat til at være i et parforhold, hvis du alene tager den slags beslutninger, uden at have den anden part med
det drejer sig om at du stadig vil gøre hvad du har lyst til , og at du tydeligt kan se det sårer din partner, er du kold over , uden at tage de konsekvenser alle andre ville tage i et parforhold, om din egen adfærd
jeg håber han skrider simpelthen, eller at du holder op med at spille den uskyldige forfulgthed, det er sgu ikke dig der har et problem , det er dig som er problemet , og som kan løse det , og hvis du vil, men der er du ikke lyder det til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@trold2 Du lyder simpelthen alt for indebrændt og bitter til at kunne give nogen som helst mennesker gode råd om parforhold. Og Måske du skulle prøve at læse tingene rigtigt inden du svare. Der sidder en pige i knæ og har kun EG at søge et godt råd - og så sidder du der anonymt bag din pc og hælder galde ud over en pige som virkeligt har det rigtigt skidt. 

Prøv at øve dig lidt i Empati.....du er lidt bagud på den front!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

@trold2 Du lyder simpelthen alt for indebrændt og bitter til at kunne give nogen som helst mennesker gode råd om parforhold. Og Måske du skulle prøve at læse tingene rigtigt inden du svare. Der sidder en pige i knæ og har kun EG at søge et godt råd - og så sidder du der anonymt bag din pc og hælder galde ud over en pige som virkeligt har det rigtigt skidt. 

Prøv at øve dig lidt i Empati.....du er lidt bagud på den front!!!

det er dig der mangler empati, du kan ikke se mandens side overhovedet, 
der skal to til en tango, 
hvis dette her havde været en kvinde der klagede over manden altid var væk på forretningsrejse, så ville alle sige han skulle skifte job for parforholdets skyld, men nu er det jo en kvinde der er problemet , så er det pludseligt anderledes
jeg siger bare noget andet , end de veninder , der på et lavt niveau bare kan sige , hvor er det synd for dig, og det er da også hans skyld alt sammen , og det hjælper ingen
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 20 minutter siden:

.... jeg håber han skrider simpelthen ....

Nu har en sag jo altid mere end en side, men sådan som jeg har forstået trådstarter med jalouxi, ekstrem tarvelig kontrol og tæt overvågning, ja så synes jeg, at hun har langt den største grund til at skride. Det er ikke ham!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Nu har en sag jo altid mere end en side, men sådan som jeg har forstået trådstarter med jalouxi, ekstrem tarvelig kontrol og tæt overvågning, ja så synes jeg, at hun har langt den største grund til at skride. Det er ikke ham!

hun skrider jo ikke , så må han jo stoppe legen

og jeg forsøgte faktisk at belyse hans side, i f t hvad hun gør ved ham , som den anden side af sagen 

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 3 minutter siden:

... hun skrider jo ikke , så må han jo stoppe legen ...

Det kunne jo – nu taler jeg selvfølgelig rent teoretisk – være, at hun har fået så megen konstruktiv opbakning i denne tråd, at skællene falder fra øjnene, og at hun tager skridtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 28 minutter siden:

Det kunne jo – nu taler jeg selvfølgelig rent teoretisk – være, at hun har fået så megen konstruktiv opbakning i denne tråd, at skællene falder fra øjnene, og at hun tager skridtet.

Det ville være synd, hvis hun traf et valg på baggrund af de  sort/hvid holdninger, der er givet udtryk for i denne tråd. Vi kan derimod håbe på, at hun måske i første omgang har fået lidt luft, og måske fundet en som kunne være kompetent til bare at lytte. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

.... håbe på, at hun måske i første omgang har fået lidt luft, og måske fundet en som kunne være kompetent til bare at lytte. :)

Er det ikke dét, der var (en del af) problemet? Jeg synes, at trådstarter har givet udtryk for, at hun ingen havde at tale med om disse ting og derfor skrev herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...