Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har skrevet til mig at hun er flyttet til et andet sted i Vejle, og ville have mig til at skrive hendes nummer her på Eroguide: 50658088.

Jeg kan fortælle at det er hende der kaldte sig Jen i Århus på langelandsgade og har haft et sted i Fredericia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 19 minutter siden:

Hun har skrevet til mig at hun er flyttet til et andet sted i Vejle, og ville have mig til at skrive hendes nummer her på Eroguide: 50658088.

Jeg kan fortælle at det er hende der kaldte sig Jen i Århus på langelandsgade og har haft et sted i Fredericia.

det fortæller ikke så meget om, på hvilket sted i Vejle hun er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i fredags i håbet om endelig at møde denne "Ten/Jen" som alle skriver så meget om, men der var kun én pige på stedet, og hun hed noget i retning af "Farhan".

Hun var en meget lille og forholdsvis ung Thai med bøjle på tænderne. En rigtig sød pige med en fin lille A-skål og god krop.

Hvis man kommer efter massage, så skal man finde et andet sted, for det havde hun så afgjort ingen forstand på, men hun gav et rigtig godt blow uden hætte og havde den strammeste mis jeg til dato har forsøgt at klemme mig ind i.

Prisen var den klassiske 1.000 kr. for fuld pakke.

Selvom det var rimelig godt, kommer jeg nok ikke igen. Gider ikke køre så langt, med mindre det er noget helt specielt, og det var jo det jeg havde håbet på ville ske, hvis jeg blev modtaget af Ten. Jeg spurgte efter hende, men Farhan kunne kun oplyse, at hun ikke længere arbejdede på stedet. Der var kun hende og så hendes søster på adressen. De skiftedes til at holde stedet åbent.

Redigeret af Kælepotten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...