glen quacmayer 0 Skrevet 7. Maj, 2017 Er der nogen som ved om Ten stadig er at træffe hos Heng Heng Thai Massage. http://www.vejlethaimassage.dk/430703372 På forhånd tak. vh. glen quacmayer glen quacmay Heng Heng Thai MassageHeng Heng Thai Massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 7. Maj, 2017 Hun har skrevet til mig at hun er flyttet til et andet sted i Vejle, og ville have mig til at skrive hendes nummer her på Eroguide: 50658088. Jeg kan fortælle at det er hende der kaldte sig Jen i Århus på langelandsgade og har haft et sted i Fredericia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 7. Maj, 2017 KraceiYaw skrev, for 19 minutter siden: Hun har skrevet til mig at hun er flyttet til et andet sted i Vejle, og ville have mig til at skrive hendes nummer her på Eroguide: 50658088. Jeg kan fortælle at det er hende der kaldte sig Jen i Århus på langelandsgade og har haft et sted i Fredericia. det fortæller ikke så meget om, på hvilket sted i Vejle hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 7. Maj, 2017 (edited) Jeg var forbi i fredags i håbet om endelig at møde denne "Ten/Jen" som alle skriver så meget om, men der var kun én pige på stedet, og hun hed noget i retning af "Farhan". Hun var en meget lille og forholdsvis ung Thai med bøjle på tænderne. En rigtig sød pige med en fin lille A-skål og god krop. Hvis man kommer efter massage, så skal man finde et andet sted, for det havde hun så afgjort ingen forstand på, men hun gav et rigtig godt blow uden hætte og havde den strammeste mis jeg til dato har forsøgt at klemme mig ind i. Prisen var den klassiske 1.000 kr. for fuld pakke. Selvom det var rimelig godt, kommer jeg nok ikke igen. Gider ikke køre så langt, med mindre det er noget helt specielt, og det var jo det jeg havde håbet på ville ske, hvis jeg blev modtaget af Ten. Jeg spurgte efter hende, men Farhan kunne kun oplyse, at hun ikke længere arbejdede på stedet. Der var kun hende og så hendes søster på adressen. De skiftedes til at holde stedet åbent. Redigeret 7. Maj, 2017 af Kælepotten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg