bluebird 83 Skrevet 7. Maj, 2017 brødre og GP'ere herinde jeg har brug for at høre jeres mening jeg er gået i gang med noget og 95% på plads jeg starter mit nye firma om lidt.. ideen går på mænd og kvinder kan blive lejet til nøgen rengøring eller let påklædt og div. i hele landet jeg vil bare høre hvad synes i om det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5554 Skrevet 7. Maj, 2017 Jeg vil hellere kneppe rengøringshjælpen, end se hende gøre rent, men det er nok bare mig der har det sådan. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 7. Maj, 2017 DETH skrev, Lige nu: Jeg vil hellere kneppe rengøringshjælpen, end se hende gøre rent, men det er nok bare mig der har det sådan. Mon ikk du kan det bagefter rengøringen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5554 Skrevet 7. Maj, 2017 kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden: Mon ikk du kan det bagefter rengøringen... Er ikke frygtelig tålmodig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1732 Skrevet 7. Maj, 2017 Så hyrer man da bare 2 og så kan de rengøre og duske på skift. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 7. Maj, 2017 Hvis det er gratis må de da gerne komme og gøre rent hos os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9420 Skrevet 7. Maj, 2017 Det er da bare at se at komme igang inden andre gør det før dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 7. Maj, 2017 det bliver ikke gratis og der bliver flere ting end nøgen rengøring evt. kostumer fantasier for de nørdede haha måske topløs bagning hvad der sker bagefter det må være op til fantasien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 7. Maj, 2017 mange forskellige service både til kvinder og mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 7. Maj, 2017 Det tilbydes allerede i markedet men fint med konkurrence og udbud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 7. Maj, 2017 Kan de også gøre gerningssteder rene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 8. Maj, 2017 Vestegnen skrev, for 11 timer siden: Kan de også gøre gerningssteder rene? det er ikke så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 8. Maj, 2017 Pele10 skrev, for 17 timer siden: Det tilbydes allerede i markedet men fint med konkurrence og udbud. ja pele men det er ikke let at finde på google? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 10. Maj, 2017 kvinde 1966 skrev, den 7/5/2017 at 10:27: Mon ikk du kan det bagefter rengøringen... Det kommer jo an på hvordan denne kvinde ser på det at prostituere sig, og lidt af et brancheskift fra Rengøringsassistent til Prostitueret.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 10. Maj, 2017 bluebird skrev, den 7/5/2017 at 14:57: det bliver ikke gratis og der bliver flere ting end nøgen rengøring evt. kostumer fantasier for de nørdede haha måske topløs bagning hvad der sker bagefter det må være op til fantasien Tror ikke det er nok for de kære mænd. I vil da have noget frækt bagefter, og det forstår jeg udemærket. Det gir for mig ingen mening og skulle vimse rundt og gøre rent nøgen, hvis fyren ikke får lov til at røre bagefter eller undervejs. Det er sku da også utroligt pirrende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 10. Maj, 2017 Det må man sige... Griner.. Men tænker tanken er at det skal være en fræk kombi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 10. Maj, 2017 bare rolig piger der er styr på det haha tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 10. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 22 minutter siden: Tror ikke det er nok for de kære mænd. I vil da have noget frækt bagefter, og det forstår jeg udemærket. Det gir for mig ingen mening og skulle vimse rundt og gøre rent nøgen, hvis fyren ikke får lov til at røre bagefter eller undervejs. Det er sku da også utroligt pirrende. Jeg vil også gøre rent og lave mad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg