Hop til indhold
GBFyn

Debutant gang bang på Midtfyn torsdag den 18. maj fra kl. 11.00 – kl. 13.00

Recommended Posts

Super fræk og sexet 41 årig MILF med flotte 80D bryster og frække intimpiercinger tager springet og tilbyder sin lækre krop til gang bang for første gang!!

 

Der vil max være 5 mænd, som får lov til at deltage her første gang, og hun foretrækker velsoignerede modne mænd, der har værktøjet i orden og ved hvordan det skal bruges.

Alle huller er til rådighed, og hun ønsker at de bruges!! Alt sex er naturligvis med kondom, men hun sutter meget gerne uden og man må sprøjte over alt på hende – også i munden (hun sluger dog ikke).

 

Det vil foregå i lækre diskrete lokaler på Midtfyn, hvor der er adgang til badefaciliteter.

 

Prisen for begge timer er bare 800 kr. + tillæg på 150 kr. for leje af lokaler. Altså bare 950 kr. for 2 timers intens sexoplevelse, hvor du må komme alle de gange, som du har lyst til og magter. Og med garanti for at du går derfra helt tømt og tilfredsstillet

 

Tilmelding senest mandag den 15. maj. Ved flere end 5 tilmeldte forbeholder hun sig ret til at vælge. Pladserne vil således ikke blive fordelt efter ”første-til-mølle” princippet. Jo flere oplysninger om dig selv, evt. billeder, som du giver ved din tilmelding, desto større mulighed har du for at blive udvalgt

 

For yderligere oplysninger og tilmelding: [email protected]

IMG_0322.jpg

IMG_0456.jpg

IMG_0467.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, den 05/06/2017 at 21:29:

Jo flere oplysninger om dig selv, evt. billeder, som du giver ved din tilmelding, desto større mulighed har du for at blive udvalgt

- det kommer jo så an på hvordan man ser ud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 7 timer siden:

- det kommer jo så an på hvordan man ser ud

 

Nej det gør det faktisk ikke. Men hvis man ikke beder om lidt oplysninger, og evt. billeder, så har man jo intet at vælge ud fra.

Desuden kan man jo desværre også læse, at det ofte er sådan, at der er en del udeblivelser ved GB. Vi håber, måske lidt naivt, at de mænd som sender oplysninger og måske et par billeder, er mere seriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Pløkken Foreløbig er fokus på dette og så må vi se, hvad hun synes om det. Men en "ver. 2" kan da bestemt ikke udelukkes, hvis det bliver en fræk og god oplevelse for alle.

@Rescue51 Mange tak - det bliver hun glad for at høre

Del dette indlæg


Link til indlæg

HASTER - HASTER - HASTER - HASTER

Vi er desværre blevet ramt af en del afbud - og hvis vi samtidig skal gardere os imod, at der kunne være et par stykker, der måske bare blev væk (!!), så har vi altså behov for et par mænd mere.

Derfor: Hvis du er seriøs og har lyst til et par super frække timer i morgen fra kl. 11.00 - så send en mail hurtigt. Alle info er i annoncen øverst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Godt nok synd det skulle ske, når der endelig var et GB hvor det primære formål ikke var at lave 20.000 på et par timer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi forsøger i øjeblikket at finde en ny dato og så giver vi det et nyt forsøg. 

Det vil selvfølgelig blive meldt ud herinde, når vi har noget konkret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Til de interesserede, så herunder en lille forklaring på hele forløbet omkring dette GB frem til den ærgerlige aflysning.

Der var fra starten en stor interesse og mange henvendelser, og det var vi selvfølgelig super glade for. Jeg kan fortælle, at jeg har modtaget, svaret og selv skrevet over 600 mails i denne forbindelse.
 
I løbet af sidste weekend nåede vi dertil, at jeg havde inviteret 8 mand i første omgang. Vi kender jo alle risikoen for afbud eller at mænd sågar bliver væk, så med 8 inviterede følte jeg, at vi var på nogenlunde sikker grund. Samtidig turde jeg heller ikke bare sige ja til 12 eller 15 mænd, for hvis nu alle mødte op, så ville det blive for voldsomt for L., da det jo skulle være hende GB-debut.
 
I starten af ugen kom der et par afbud, men jeg inviterede så et par stykker mere, så der tirsdag aften var 7 tilmeldte mænd. I løbet af tirsdag nat og onsdagen kom der så yderligere 3 afbud, så vi nu var nede på 4 mand. Dem valgte jeg at skrive til sidst på eftermiddagen onsdag. Det førte til endnu et afbud - og da jeg ikke hørte fra de sidste 3 i løbet af onsdag aften, valgte vi at aflyse.
 
Efterfølgende (onsdag nat/torsdag morgen) vendte to af de tre tilbage, at de ikke lige havde set mailen, men ville have deltaget. Det var ærgerligt, men jeg tager altid beslutninger på fakta og ikke håb, og da jeg ikke havde hørt fra dem onsdag aften, turde jeg ikke tage chancen. Jeg ville ikke byde L., at hendes fantasi om et GB, skulle blive en øv oplevelse med måske kun 1 eller 2 mand. Altså hvis vi ønsker en trekant, kan vi jo nemt finde en ekstra mand til det. Og det gør vi da også, men det var bare ikke set-up'et denne gang.
 
Nå men aflysningen fik så én af dem til at beskylde mig/os for at være useriøse. Det ramte lidt, må jeg indrømme, for er der noget, som vi i hvert fald har forsøgt at være, så er det super seriøse. Men man skal selvfølgelig altid respektere, at andre har en anden opfattelse, men umiddelbart har jeg/vi svært ved at se, at vi kunne have gjort noget anderledes.
 
Status lige nu er, at vi trods alt har fået nogle, umiddelbart vurderet, seriøse kontakter blandt dem, som meldte afbud i god tid, og med dem som fundament, så vil vi nok forsøge at lave en nyt GB om nogle uger. Det vil, desværre for nogen, nok igen blive i dagtimerne, for det er altså den mulighed, som vi umiddelbart har.
 
Mvh Claus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super i vil gi det et forsøg mere....

og håber hun denne gang får en super oplevelse..

øv at det bliver i dagstimerne, ellers havde jeg helt sikkert været interesseret....

når i melder dagen ud, må jeg se om jeg lige skulle være heldig den dag.. men dagstimerne er desværre næsten altid umuligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...