Hop til indhold
gizand

gp eller massage i frederikshavn

Recommended Posts

Jeg skal til frederikshavn sidst på måneden i to dage og ville derfor høre om der er nogen som kender de steder som er der, har søgt lidt rundt i forummet men virker lidt blandet med hvad folk har oplevet så gik derfor selv lidt på jagt og det her er hvad jeg kunne finde.

Da jeg kører i firma bil skal det helst være i gå afstand fra stationen da jeg ikke vil køre i bil.

https://annoncelight.dk/showad/224696

https://annoncelight.dk/showad/202041    (er vist den samme som sports- og thaimassage, samme adresse)

Siam
Kirkegade 1
9900 Frederikshavn
Tlf. 50 86 43 05

Sports- Og Thaimassage
Asylgade 29A
9900 Frederikshavn
Tlf. 52 52 47 03

Bualuang Thai Massage
Rimmensgade 31
9900 Frederikshavn
Tlf. 52 90 84 10

Pattaya Thai Massage
Vestergade 42
9900 Frederikshavn
Tlf. 50 13 24 83

 

Er der nogen som kender disse steder og hvad kan man evt få ved massagestederne

EDIT: det er ikke den store forskel på om det er en høj/lav tynd/tyk små bryster/store bryster ung/ældre :)

Redigeret af gizand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Vestergade 42 er lukket. I Asylgade kan du få hvad du ønsker. I Kirkegade er jeg ikke klar over om der tilbydes andet end HJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Asylgade er som regel okay.
Hvis det er hende selv, er massagen i orden og hun er ganske berøringsvenlig.
hvis du bare skal have et HJ, tager hun først tøjet af når du kommer dertil, men du skal have hele pakken, ryger tøjet med det samme :-)

Engang imellem er der gæstepiger, og så er det meget forskelligt hvilken oplevelse du får ud af det :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved ikke hvorfor den hed det da jeg søgte efter den men på AL hedder den osse noget andet men går stærkt ud fra at du har set det i anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, den 22/11/2017 at 22:57:

Ja jeg har også svært ved at finde ud af hvor det er? Skal man ind i det grå hus?

Hej sødmand beklager et sent svar, efter hvad jeg kan se på google så ja du skal ind i gården så skulle du gerne kunne se hvor det er, ellers må jeg prøve at klippe klistre et billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...