Hop til indhold

Recommended Posts

Elsker store fyldige/kunstige suttelæber. De kan ikke blive store nok :) Nogen bud på hvem der har byens vildeste? Så kvitterer jeg med en anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for at komme med et seriøst svar på din eftersøgning^_^..

Sisse hos Romantica har store fyldige læber synes jeg:wub:.. Desuden en rigtig dejlig pige.. Sandra har også nogle rigtig flotte fyldige læber også en rigtig dejlig pige med begge ben på jorden.. Jeg tror dog de begge to har naturlige læber jeg har ikke haft spurgt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Et seriøst bud på store suttelæber vil være en afrikansk kvinde. Der er noget særligt ved at se en mørk kvinde have sin hvide pik i munden ....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 1 time siden:

Et seriøst bud på store suttelæber vil være en afrikansk kvinde. Der er noget særligt ved at se en mørk kvinde have sin hvide pik i munden ....:-)

helt enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt at afro-mænd er godt udstyrede, men at kvinderne også er velhængte, endda med hvide pikke som når helt op til munden, det kommer alligevel bag på mig :shock::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 47 minutter siden:

Har hørt at afro-mænd er godt udstyrede, men at kvinderne også er velhængte, endda med hvide pikke som når helt op til munden, det kommer alligevel bag på mig :shock::P

det kan jeg afkræfte for dig har mødt måske 10 afrikanske kvinder og der var fint som jeg forventede

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, 1 time siden:

det kan jeg afkræfte for dig har mødt måske 10 afrikanske kvinder og der var fint som jeg forventede

Dette er nok det kedeligste svar til den sjoveste kommentar, jeg har set længe. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 44 minutter siden:

Dette er nok det kedeligste svar til den sjoveste kommentar, jeg har set længe. :lol:

det er så nok den kedeligste kommentar til en sjov kommentar jeg nogensinde har set , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for buddene men har ikke helt fundet det jeg søgte efter... Det skal være "kunstige" læber så de får andenæb look. Så afrikanske piger og de naturlige læber hos Romantica er ikke lige min fantasi i denne omgang. Monica fra Club Erotica ville måske opfylde det, men så vidt jeg kan se er hun der ikke mere. Og ja... Anni Fønsby... altså hvis hun stadig var aktiv, sååååå jo!

Andre bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...