Hop til indhold
Skumslukkeren

Sydfyn

Recommended Posts

Kære brødre

jeg har brugt søgefunktionen flittigt og det er stærkt begrænset hvad der er at finde af glædespiger i det sydfynske.

Jeg skal til Fyn på onsdag og søger lidt underholdning om aftenen. Nogle der ligger inde med must-try steder i området?

tak på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, 1 time siden:

Tak for hjælpen - begge ser dog ud til kun at være der kort tid endnu. Jeg må se hvad de skriver tirsdag/onsdag. 

 

Hvis du er rigtig heldig, og det her skriver jeg uden af vide noget som helst om det. Men - nogle piger i Odense og Svendborg switcher tit sted. Så dem der var det ene sted tager videre til det andet og vica versa. Så eftersom de to der er nævnt i trådene oven for smutter er der plads til nye. Og - minsanten om ikke Rossa har sidste dag i Odense i dag. Hvis lykken tilsmiler dig kommer hun til Svendborg fra i morgen. Og så har du simpelt hen mulighed for at møde noget af det sødeste, smukkeste og dejligste man kan forestille sig. I hvert fald efter min mening - og en hel del andres.

https://annoncelight.dk/showad/207346

Hvis min formodning holder stik skulle du lige tage og finde de sidste anmeldelser af hende her på siden og se om det ikke kunne være noget for dig. Og tro mig - hun er bare langt smukkere i virkeligheden. Selvom billederne uden tvivl er af hende.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 25 minutter siden:

Rossa har sidste dag i Odense i dag.

Jo. Men hun kommer ikke til Svendborg. Jeg har talt med hende.

Hun har haft en ussel tur til DK denne gang. Næsten intet fået ud af det....

Hun tager vidst nok hjem og siger hun nok ikke kommer tilbage. Tiden må vise det.

Og det er ikke kun hende der har den oplevelse, der er for mange piger....

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 2 timer siden:

Jo. Men hun kommer ikke til Svendborg. Jeg har talt med hende.

Hun har haft en ussel tur til DK denne gang. Næsten intet fået ud af det....

Hun tager vidst nok hjem og siger hun nok ikke kommer tilbage. Tiden må vise det.

Og det er ikke kun hende der har den oplevelse, der er for mange piger....

Øv, vil sgu være et stort tab hvis  vi ikke oplever hende i Odense/Svendborg igen. :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...