Hop til indhold
MrNormal

Aya Athena - Seductiongirls

Recommended Posts

Forleden besøgte jeg Aya hos Seductiongirls (http://www.seductiongirls.dk/pigerne/aya/)

Hun er en pæn kvinde der gav mig en god og nærværende oplevelse. Men ikke så fantastisk at jeg kommer igen.

Billederne forekommer mig lidt mere photoshoppede end de mange andre jeg har oplevet hos seductiongirls.

Alderen på de 24 år er i klinikår, hun forekom mig at være mellem 30 og 35. Højde og vægt passer meget godt, ikke nogen høj pige og heller ikke buttet på nogen måde. 

Hendes franske var udmærket, men med korte intense indsatser fremfor den lidt mere vedvarende stil som jeg foretrækker.

Sex startede i en doggy og det var bestemt godt. Jeg kunne støde dybt og kunne mærke hende. Fik vendt hende rundt til en missionær, men hun lugtede ret kraftigt af cigaret/kaffeånde, så vi skiftede tilbage til en doggy hvor jeg kom.

For at være helt fair skal det nævnes at jeg kun havde bestilt en omgang fransk/dansk og jeg har indtrykket af at hun ville gøre et bedre indtryk hvis der var bedre tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...