Hop til indhold
Guest Fræk Gentleman

detgråguld Holmegaard

Recommended Posts

Det grå guld, siger du? Det er jo min nabo her på St. Kødlyst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk Gentleman skrev, den 2017-5-5 at 19:27:

Så prøver Jeg igen... En Kollega på arbejdet er til lidt mere modne kvinder så skal spørger for ham..

Nej det er ikke til mig... 

Håber nogen har erfaring med hende?

https://sugardaters.dk/show?alias=detgråguld

Hej

Jeg har besøgt hende for nogle måneder siden og vil besøge hende igen når jeg kommer på de kanter.

Dejlig god tid, og alt frækt som vi havde skrevet om. Hun kunne lide det kunne man mærker - *SF*

Tager den gerne i privaten hvis flere spørgsmål.

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden. Jeg synes at hun var pænere end på billederne, og at hun så yngre ud, og at hun kalder sig ”Det grå guld” synes jeg indikerer at hun er meget ældre end jeg tror at hun er.

Hun er ikke ung, men hun er yngre end mange af de glædespiger, som jeg har besøgt, og som har markedsført sig som 29-årige. Jeg vil gætte på at hun er omkring 50.

Generelt må jeg advare mod sugardating, og hun findes på Suguardaters, jeg mener at det var der jeg fandt hende, men jeg vil klassificere hende som amatør (ment på den allermest positive måde), og der er intet golddigger over hende. 

Jeg mener at jeg betalte 1.000 kr. og at jeg var hos hende i langt over en time, jeg tog ikke tid, måske har jeg været der i halvanden time. Det startende med at vi sad og snakkede lidt, og hun bød på en forfriskning, hvilket var en rigtig god start. Hun tager sig vitterlig god tid, og jeg fornemmede også at jeg godt kunne have fået en tur til, hvis jeg ville, og uden ekstra betaling.

Mit eneste forbehold er, at hun mangler lidt gentle touch i sin måde at røre dig på, og det gælder både med hånden og munden.Til gengæld venter dig flere overraskelser, som jeg ikke vil nævne her.

Absolut anbefalelsesværdig, især hvis du er glad for BBJ og semi deep touch, men nok ikke for tantra-typen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...