Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fået massaget et sted, hvor der ikke var noget happy ending til sidst. 

Så med spændt fejder, kom jeg forbi Herlev og hævede nogle flere penge. Ud til frederikssundsvej, kunne jeg se et skilt med Orchid massage. 

Et hurtigt kig på thailisten, og jeg kunne se at den var rød. Det afgjorde sagen og jeg gik op på første sal og ringede på.

Døren blev åbnet af en ung pige, og jeg blev sprut om jeg havde bestilt tid. Det havde jeg ikke og blev vist ind i et lille rum. Jeg vælger en time med oliemassage til 400kr.

Jeg tager tøjet af og ligger mig op sengen. Der kommer en ældre kvinde og begynder at vaske mig med en klud. Jeg bliver vasket på bagsiden af kroppen også mellem ballerne. Hun begynder at massager mig, og selvom at jeg lige kommer fra en gang massage, så er det godt at blive rykket rundt igen.

Jeg bliver vendt om på ryggen og vasket på forsiden. Minifarcry bliver taget i hånden og bliver spurt om han skal har massage. Jeg siger ja, hun spørg om det skal være med hånd eller mund. Mund bliver illustrere ved at minifarcry kommer i munden på hende, og således bliver det mersalg afgjort.

Hun begynder på blowjobbet, og afslutte med hånd, da jeg giver lyde til at det er tæt på. Jeg kommer udover hendes hånd og min mave. Jeg bliver vasket på maven og andre steder, hvor der sæd. Hun går ud og skiftet vand, og begynde at massager forsiden.

Det passede med en time, og jeg glad ud af døren.

Det var lidt et sats, dog er jeg godt tilfreds.

400kr for massage og 500kr for blæs.

http://www.orchidmassage.dk/index.html

Farcry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...