Hop til indhold
Pyjamasparty

En tur i tantra universet i Fredensborg

Recommended Posts

Guest Sara25

Tantra er ret frækt og er lidt som et langt forspil. Har prøvet at få tantrisk oralsex og det var vildt pirrende og lækkert. Udover det, så kender jeg ikke det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Forvent nok ikke Tantra, men muligvis en dejlig gang oliemassage plus extras...synes det ligner et thai sted, krydret med stavefejl i teksten. Det hedder fx ikke Lingan men Lingam, når man omtaler den mandlige køn i tantraen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun har været i Danmark i flere omgange, og er helt sikkert også anmeldt på siden 

Hun plejede at være omkring KBH men de sidste par gange har hun været i Nordsjælland. 

Har ikke, endnu, selv besøgt hende men mener at huske at anmeldeser var generelt fine. 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 5 timer siden:

Hun har været i Danmark i flere omgange, og er helt sikkert også anmeldt på siden 

Hun plejede at være omkring KBH men de sidste par gange har hun været i Nordsjælland. 

Har ikke, endnu, selv besøgt hende men mener at huske at anmeldeser var generelt fine. 

Er der et bestemt navn, som man kan bruge ved søgning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Kan ikke huske hendes navn, men mon ikke en venlig sjæl her kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hed Valery og senest Saisha

 

Prøv evt at søge på "Valery Thai". Hun er halt thai, så kommer der noget op. Der er sikkert flere anmeldelser men hvilke valery ér der er hende når man søger

Redigeret af fallara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet hendes tantra eller det her sted, men for et par år siden var hun i DK i en villa ud på Bernstorffsvej og der besøgte jeg hende et par gange. Hun var super lækker den gang og et ret godt knald. Med mindre hun er faldet helt af på den, så tror jeg at det er en fin omgang man får hos hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...