Hop til indhold
TheVoice

Dagens gode gerning

Recommended Posts

På vej til genbrugsstationen med en helvedes masse sække med haveaffald. Jeg kører i mine egne tanker som synger "I love you Baby, krydret med lidt frække passager som I Want at fuck you og bum bum"

Pludselig ser jeg at der på vejen lidt forude et et sandt kaos. Det jeg kommer tættere på, kan jeg se at en bette hundehvalp render forvirret rundt ude på vejbanen. da ingen rigtig gør andet end at dytte af hunden samt undgå at køre den skræmte hundehvalp ned, svinger jeg med trailer og hele molevitten ind til siden.  Herefter følger der et par minutters panik. Hunden var jo skide bange, så det var ikke sådan lige at fange den. Det lykkedes dog på en eller anden møde at vise den, at jeg var god nok, samt ville den det bedste.

Herefter ind i bilen med der søde men meget bange og rystende hvalp. Jeg ringer til nummeret der står på hunde mærket. En kvinde tager røret. Først er hun meget uforstående for hun savner ikke sin hund. Jeg forklarer hende at selvom hun tror at den løber ude i haven og leger, så gør det ikke. Når men jeg smutter hen til adressen og aflevere hunden. Ejeren blev glad, ja det gjorde vi vist alle. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 minutter siden:

Var ejeren alene hjemme? :wub: 

Ja. Hun var vist halv dansker og halv Brasilianer. Hendes påklædning var meget udfordrende, så jeg blev lidt rød i hovedet, da hun pludselig siger "Du skal da med indenfor at have en præmie for din helte indsats"  :oops::-P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Ja. Hun var vist halv dansker og halv Brasilianer. Hendes påklædning var meget udfordrende, så jeg blev lidt rød i hovedet, da hun pludselig siger "Du skal da med indenfor at have en præmie for din helte indsats"  :oops::-P:wub:

Lyder som noget du har svært ved at modstå :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

Lyder som noget du har svært ved at modstå :D 

Jeg vil bruge den berømte vending "Hvad der skete derefter holder jeg for mig selv" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader det, det sker simpelthen hele tiden når man kører på containerpladsen. Man bliver overfaldet af hundehvalpe og storbarmede brasilianere der kun tænker på at knalde. 

Det er så irriterende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 21 minutter siden:

Jeg hader det, det sker simpelthen hele tiden når man kører på containerpladsen. Man bliver overfaldet af hundehvalpe og storbarmede brasilianere der kun tænker på at knalde. 

Det er så irriterende...

Nu generalisere du helt vildt - Hun var ikke storbarmet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...