Hop til indhold
BdsmPar

Bukkake 13 maj København

Recommended Posts

Den jyske pige fra december gangbanget har skrevet og spurgt om jeg kan hjælpe med at opfylde hendes fantasi om et Bukkake gangbang.

Det vil jeg selvfølgelig hjertens gerne! Så nu mangler jeg nogle af Jer stabile erobrugere :)

Setup: Pigen vil gerne gangbanges, smækkes i røven, prøve 2 pikke i fissen og også gerne en pik i røv og fisse hvis muligt. Der udover ønsker hun alt Jeres sperm i ansigt/mund. Hvis muligt så gerne “på samme tid” agtigt. Min erfaring er dog, at det kan være svært at time ;) Så reglen er, at man kommer når man vil, man skal bare gøre det i hendes ansigt og mund :) Og igen gælder det at man kommer lige så mange gange man gider ;)

Der er også tilmeldt en fluffer, så der er 2 piger at lege med. Men igen, pigen “i centrum” er den eneste der skal modtage spermen.

Dato: Lørdag 13/5 fra 15 - 17 på Frederiksberg.

Pris: 1.200kr

Max antal deltagere: 8-10


Tilmelding i privat besked eller mail. Hvis over mail så husk Jeres pro navn. skriv gerne hvis I har været med før, men er usikker på jeg kan huske Jer.

Mail: [email protected]

Nye deltagere må forvente, at jeg screener hårdt for at sammensætte et godt arrangement. Men det er noget alle er gået igennem, og det er et must for at deltage.

Håber vi ses :)

image1.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende spændende :-P

Jeg har en konfirmkonfirmationskørsel i gammel "racer" den eftermiddag, men hvis de to ting ikke falder sammen...håber jeg ikke. Så kommer jeg gerne! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Kinky som altid :) 

er "fluffer" også til sex - self uden man kommer :)) er er det 100 procent fluffing 

Mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, for 12 timer siden:

Spændende spændende :-P

Jeg har en konfirmkonfirmationskørsel i gammel "racer" den eftermiddag, men hvis de to ting ikke falder sammen...håber jeg ikke. Så kommer jeg gerne! :P

Krydser fingre ;)

 

Tantra Anders skrev, for 3 timer siden:

Kinky som altid :) 

er "fluffer" også til sex - self uden man kommer :)) er er det 100 procent fluffing 

Mvh Anders 

Også sex (Y)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag :-(

øøøøøøøøøv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
RasmusL skrev, for 20 timer siden:

Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag :-(

øøøøøøøøøv. 

Ej mand :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, den 5/8/2017 at 20:31:

Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag :-(

øøøøøøøøøv. 

Det er jeg ked af at høre :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 13 minutter siden:

Aiii....her har jeg ledt efter et bukkake event i ... jeg ved ikke hvor lang tid...og så på en lørdag - hvor jeg skal til konfirmation........øv øv

Også konfirmation!? Det er jo derfor videokameraet er blevet opfundet ;)

 

I tilfælde af andre synes det er sjovt at læse, så vedhæfter jeg lige et par screenshots af samtalen med pigen. Jeg har selvfølgelig redigeret hendes navn og billede væk fra Tinder-samtalen :)

IMG_1369.PNG

IMG_1370.PNG

IMG_1371.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadig et par enkelte ledige pladser tilbage :)

Et billede fra flufferen... Hun skrev det var lidt svært at skrive KG så derfor undlod hun resten af teksten. Jeg synes det går an alligevel :)

IMG_7861 3.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, den 8/5/2017 at 22:31:

Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag :-(

øøøøøøøøøv. 

I know the feeling buddy! :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, den 10/5/2017 at 12:23:

Også konfirmation!? Det er jo derfor videokameraet er blevet opfundet ;)

 

I tilfælde af andre synes det er sjovt at læse, så vedhæfter jeg lige et par screenshots af samtalen med pigen. Jeg har selvfølgelig redigeret hendes navn og billede væk fra Tinder-samtalen :)

IMG_1369.PNG

IMG_1370.PNG

IMG_1371.PNG

 

BdsmPar skrev, den 10/5/2017 at 12:23:

Også konfirmation!? Det er jo derfor videokameraet er blevet opfundet ;)

 

I tilfælde af andre synes det er sjovt at læse, så vedhæfter jeg lige et par screenshots af samtalen med pigen. Jeg har selvfølgelig redigeret hendes navn og billede væk fra Tinder-samtalen :)

IMG_1369.PNG

IMG_1370.PNG

IMG_1371.PNG

Genialt KG...det kan vi da godt li' ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det kunne være rigtig fedt hvis en af deltagerne kunne lave en anmeldelse af eventet idag :-D

Tænker at jeg ik er den eneste der ærgrer mig rigtig meget over ikke at kunne deltage idag, så det ville være super med lidt ord fra arrangementet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thephd skrev, den ‎17‎-‎05‎-‎2017 at 13:42:

Jeg er enig med @Charlie11111. Det kunne være rigtigt fedt med en beretning fra dette event :D

Men desværre kom der aldrig nogen beretning fra dette arrangement. Tøsen ser ellers fantastisk ud på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...