Hop til indhold
Vectra

Swan Thaimassage Flensburg

Recommended Posts

Var blevet lidt lidderlig og tænkte jeg var nødsaget til at kikke inden for. Jeg møder en lille ikke overdrevet pæn thai ca 35 år og 50 kg. Vi snakker b2b og hun forlanger 150 euro for 1 time. Jeg hiver 110 euro op og hun accepterer. Jeg får mig lagt på briksen og hun begynder en fantastisk middel hård massage med mens hun er helt nøgen, brysterne bliver massagert lækkert omkring min krop ummmmm. Så blev det endelig tid til vend om og 1 tallet var nu klar til kamp. Hun får sig sat ovenpå mig og rider min pik uden den er inde og hun lyder til at komme- hun stiger ned og sætter sig på min hånd og jeg stikker mine fingre op- fuck hun kom virkelig for hun var sjaskvåd indvendig så fingre knepper jeg hende mens jeg får et fantastisk hånd job. 

Alt i alt en lidt dyr pris for et handjob, men en fantastisk time sammen med hende glemmer jeg ikke.

jeg kommer gerne tilbage;-)

/ Vectra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Swan er et sjovt sted. Den ene gang møder du superlækre piger og næste gang en ældre madam. Kvaliteten svinger godt nok også meget :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...