Hop til indhold
Elskersexxx

En fantastisk time med Maria

Recommended Posts

 Maria er en sød, naturlig og rigtig køn pige, med det dejligste smil i øjnene.

https://annoncelight.dk/profile/Maria+Støvring 

Hun startede med at tilbyde at vi tog bad sammen. Efter vi havde vasket hinanden, gled hun ned på knæ i brusekabinen og suttede mig, til jeg så sol, måne og stjerner. Jeg tror Maria fornemmede, at det var på tide at holde inde, for hun foreslog snart, at vi gik ind i sengen for at fortsætte. Jeg fik hende ned at ligge på ryggen, så jeg kunne komme til at slikke hende, og man kunne kunne nemt høre på hendes småstønnen og heftige vejrtrækning, at hun godt kunne lide en tunge på klitten. Da jeg havde slikket hende lidt, stak jeg et par fingre op i hendes nu godt våde kusse. Nu begyndte hendes underliv at bevæge sig mod mine legende fingre og tunge i roterende bevægelser, og jeg kunne mærke hvordan hendes fissemuskler begyndte at trække sig sammen i orgasmens kramper.

Mmmm, der er ikke noget bedre end at slikke en kvinde til orgasme:P

Jeg fik skønheden op på alle fire, så jeg havde mulighed for at beundre hendes dejligt store gyngende røv, mens jeg tog hende. Det holdt jeg ikke til særligt længe, og jeg kom før end jeg egentligt ville, men den røv var bare ikke til at stå for. Jeg havde egentligt planlagt, at jeg ville sprøjte i hendes røv, men det må jo blive næste gang.

Der var stadigt lidt tid tilbage, så vi lå og snakkede og småkælede lidt før jeg tog mit tøj på og igen måtte ud i virkeligheden.

 

100% anbefalelsesværdig pige

 

Redigeret af Elskersexxx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...