Hop til indhold

Recommended Posts

Pigen på billedet har været i Danmark mange gange under et andet navn. Hvis det er hende der åbner døren, er der mulighed for en god oplevelse. Husker ikke hendes tidligere kunstnernavn, men mener der var flere gode anmeldelser.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom lige i tanke om hendes tidligere navn: Natasha:

 

Redigeret af MandMedM
Tilføjede navnet Natasha og link til gammel anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte, at det er tidligere Natasha, som nu er tilbage som Natty, og som er hende på billederne.

Og ja, hun er en rigtig sød pige, der giver et super blow, og har nogle meget rimelige priser. Læs tidligere anmeldelser.

Natty er der 3 dage endnu, men sagde at hun kommer igen i september.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, afsted...afsted :P

Og jeg glemte en lille info! Da jeg ankom var det ikke Natty der åbnede døren, men hendes noget ældre(?) roommate, Sussi(?), og det var nok også hende der havde passet mobilen, men da jeg spurgte efter Natty forklarede hun, at Natty lige var optaget og at jeg skulle vente. Få minutter senere var Natty dog klar....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt at Natasa har skiftet kunstnernavn, når hun har fået gode anmeldelser. Jeg har tidligere rost Natasa's blæs til skyerne og det er da stadig i særklasse. Men hun er begyndt at virke slidt og småsur. Bevares, hun har aldrig været en humørbombe, men arbejdspresset i branchen har sat sine spor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 14 timer siden:

Pudsigt at Natasa har skiftet kunstnernavn, når hun har fået gode anmeldelser.

Præcist hvad jeg sagde til hende. Hvorfor slette et godt omdømme? Det virkede som om hun godt forstod hvad jeg mente, men ikke havde været opmærksom på betydningen af et godt ry.

Blow lover skrev, for 14 timer siden:

Men hun er begyndt at virke slidt og småsur. Bevares, hun har aldrig været en humørbombe, men arbejdspresset i branchen har sat sine spor.

Jeg besøgte hende tidligt eftermiddag, og hun virkede som om hun var i fint humør, og slet ikke slidt eller sur, men sød og kælen, så måske har du bare mødt hende en dårlig dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...