Hop til indhold
Midtjylland27

Bedste thai i midt/nordjylland

Recommended Posts

Hahaha, jamen de skal som udgangspunkt være til stede og ikke kigge på uret. Altså nyde det de laver :) Tænker massage og så se hvad der ske, massagen er ikke de vigtigste haha :)

Ikke hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

FRANSK OG 69 UDE HOS MIG, UDENFOR HOLSTEBRO

I dag, kl. 12:44
Hej...med Jer. Jeg er thai pige på 35 år og 154 cm høj og 50 kg. lange brun hår, slank og har en former og C- skåls i bryster , jeg taler engelsk. Jeg tilbyder BODY TO BODY MASSAGE OG S E X , SAMT Ægte Tungekys og kæreste S E X MED Kondom OG S E X UDE N KONDOM og FRANSK ,69, M

Del dette indlæg


Link til indlæg

hende går du ik helt ved siden af......og okay priser, jo mere liderlig hun bliver jo vilde er hun.....prøv det og skriv hvordan det gik

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja der er rigtig mange....lamyai i randers hvis du får fat i fon hun styre en del thaiér både på klinik og privat/diskret men du skal snakke med hende i klinikken og ikke i mobilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver du er lidt grøn.....er det med købesex eller med thaièr???

bare være opmærksom på at thaiér kan fornemme hvis du er helt grøn det kan både være godt og skidt, 

bare sig du har været i thailand før så tror jeg ikke de prøver at vride dig for penge

go fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den ‎04‎-‎05‎-‎2017 at 18:36:

praw i hobro hun er hardcore pattaya-lady hvis du er til sådan noget

50252905

Hvad er hardcore Pattaya lady, bortset fra navnet på byen???

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 42 minutter siden:

tattoo, masser af thai guld, fast arbejde på go go bar.....så hun ved hvordan en mand skal betjenes

Hvor gammel er Praw??

Hun lyder ellers spændende, selvom jeg ikke er helt sikker på om jeg forstod forklaring på hardcore.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...