Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skulle arbejde hjemme da der skulle komme en håndværker, men han aflyste og havde jeg pludselig hele dagen fri:P Sad og kiggede lidt på Annoncelight, har aldrig prøvet sådan noget før, men gal der var mange frække piger. Jeg fandt hurtigt frem til Maria, var lidt nervøs en skrev alligevel en mail og spurgte om hun havde tid, 10 min efter svarede hun at hun kunne være hos min om 45 min og hvad jeg havde i tankerne! shit tænkte jeg, men skrev tilbage at jeg gere ville have 30 min alm sex. det var en aftale og 45min efter dukkede hun op, og hold da op, billederne snyder lidt, da hun er MEGET lækrere da billederne er ret anonyme! Dejlige store bryster, sødt smil og stram røv. Vi fik ordnet det med pengene og hun var hurtigt over mig, startede med at tage min pik i munden og hun sutter som en drøm!!!

det var ligefør jeg ikke kunne holde til det, men fik stoppet hende og trukket hendes trusser af og på med kondomet og slikke hende, hun var allerede godt våd så ind med min bedste ven og hendes mis er ligeså stram som resten af kroppen:P Holdt ikke så længe og da jeg sagde jeg var ved at komme spurgte hun om jeg ville komme i munden, men jeg ville hellere komme udover hendes bryster så det var helt fint, hun suttede og spillede mig til at kom i en stor ladning udover hendes lækre store bryster.

Nu er mit sammenligningsgrundlag ikke eksisterende men jeg følte slet ikke hun var en GP, men kunne ligeså godt være en kæreste eller B-veninde! :P

Jeg er ret sikker på jeg kommer igen, har faktisk allerede skrevet jeg gerne vil med til hende GB i Næstved d. 16 maj, hvis jeg altså kan få det passet ind med jobbet.

Tak Maria for en fræk første gang og vi ses

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...